Psychedelia skal ud i verden og blive mere kendt og elsket! Det er grunden til at vi nu starter denne charme-offensive kampagne med at sælge merchandise til medlemmer, så alle, der ikke kender Psychedelia, vil få mulighed for at møde brandet i de små hjem.
Derfor kan vi nu udbyde et Psychedelia-Billedlotteri med kendte og mindre kendte stoffer, som man kan hygge sig med i juledagene til pakkelegen, eller som julegave til onkel Knud og faster Gerda..
Under spillet vil man blive bekendt med de forskellige stoffers navne og strukturer, idet der på spillepladerne kun vises strukturformler, mens der på kortene (som oplæseren trækker) også står navne på. Man kan derfor variere sværhedsgraden i spillet ved at oplæseren f.eks. kun nævner navne - og så skal deltagerne kunne se på strukturformlen hvilket stof der er tale om, Eller han kan vise strukturformlen frem på det trukne kort, og så må folk visuelt bedømme om stoffet befinder sig på deres plade. En anden variant kan også være at oplæseren beskriver stoffets virkning, uden at komme med navn eller vise strukturformlen frem, og så skal deltagerne gætte sig til hvilket stof der er tale om. Eller det kan blive en slags bekendelses spil ved at deltageren, der har fået kortet der passer til sin plade, skal fortælle om han eller hun har erfaring i stoffet, og hvordan det var.
Find selv på flere varianter!
Spillet bliver i bedste psychedelia-stil leveret i en zipbag pose med 14 spilleplader i + dertilhørende kort. Der følger en brugsanvisning og på zipbag posen er der klistret en forside og bagside på. Forsiden ser sådan ud:
Hvis du bestiller hele herligheden inden jul kan du få spillet for 175 kr. Herefter koster det 200 kr. Af disse penge vil ca 100 kr. gå til fremstillingen + porto når spillet bliver sendt til dig. resten vil gå til støtte af psychedelia.dk.
Bestilling foregår ved at du skriver en pb til mig (Fanny) med navn og adresse, og så donerer du 175 kr til psychedelias konto:
reg. nr: 9860
Konto nr: 8920403914
Når jeg kan se at pengene er gået ind på kontoen mærket med dit navn, sender jeg spillet til dig.
Husk, at hvis du bestiller det i god tid, kan jeg sende det inden den 15. december, så det når frem med posten inden Jul.
God Jul!
Hilsen Fanny