Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 dec 2014 04:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Den her rapport handler om et rigtig nice LSD trip jeg havde i sommers.
Jeg husker ikke rigtigt hvad der skete tidligere på dagen Jeg havde gået lidt og overvejet om jeg skulle trippe syre i aften, for havde haft et ret fedt trip weekenden forinden, så var sådan lidt i tvivl. Men det hele startede hjemme hos en ven.

Vi sad og drak nogle pilsnere, og kom i partymode, for vi havde planlagt at tage til ”bas under buen”, som er noget gratis koncert halløj med blandet musik.

Da vi var godt berusede, og i højt humør, gik vi over mod festen. Havde ikke haft de store forventninger til arrangementet, så fik totalt optur på, da der var en vold nice stemning. Min kammerat er en ivrig skater, så han gik straks i kast med at skate sammen med nogle andre. Jeg satte mig ved et bord med nice damer, og begyndte at snakke lidt med dem. Pludselig kom nogle af mine andre kammerater inklusiv min dealer forbi, tænkte med det samme på LSD. Rejste mig og trak min dealer lidt til side og købte 4 dråber (pga semi-høj tolerance).

Trippet startede vildt hurtigt. Det var som om alkoholen blev skubbet lidt til side, i stedet kom en underlig tom og utrolig rolig og rar kropsfornemmelse. Det var meget mystisk, for jeg følte at stemningen ændrede sig radikalt fra mega opturs party, til folk der bare tågede stive rundt, og spillede smarte, og jeg synes det virkede som om at det hele var så overfladisk og tomt.
Jeg kunne ikke rigtigt fatte at kommunikere ordenligt med de flotte piger mere, så jeg valgte at forlade festen.

Da jeg stod ude på vejen, kom jeg i tanke om mine venner, og at jeg faktisk ikke kunne finde op i byen igen.. Heldigvis strømmede der flokke væk fra festen, så jeg sluttede mig til nogle udvækslingstuderende, som faktisk var rigtig hyggelige. Lige pludselig gik jeg rundt nede ved åen i aarhus, der ved a-bar osv. Nu blev jeg bare endnu mere forarget over at folk var så fucking overfladiske. Blev nærmest mere og mere irriteret over brianer, der lignede nogen der ejede det hele, og piger der var mindst lige så slemme. Jeg følte mig fuldstendig malplaceret dernede, i min hullede maler t shirt osv. Havde i lidt tid gået bag ved nogle piger som virkede sygt nedern, og for mig lød det som om de sagde noget i retning af ”vi er bare så high-class, haha se de tabere der går derovre, hahah”. Jeg tror primært det var alkohollen der fik mit pis i kog, men ku slet ikke håndtere det lige på dét tidspunkt, så kunne ikke holde mig selv tilbage og uden at tænke over det, sagde jeg højt ”HAHAHA JER, highclass? HAHAHA i stinker langt væk, og ligner banegårdsbumser. ” Kom derefter i tanke om at det nok ikke var det smarteste at rende rundt og råbe af folk helt fuckt på syre xD

Satte kursen hjemad, og trippet var stadig i fuld gang, har ingen idé om hvor længe jeg har trippet på det her tidspunkt, men havde det overordentligt fedt. Da jeg gik på vejene var det som om der kom skarpe lysskær flyvende forbi mig ned af vejen, og gik og havde lidt blandede tanker omkring hvad der var sket.

Kom ned i botanisk have, og en ekstrem ro og følelse af hjemlighed fylde mig. Følte mig en smule udmattet, så jeg lagde mig ned under et stort gammelt træ, og lukkede øjnene. Kunne med det samme mærke at det det var somom jeg kunne fornemme naturens ”ånd”. Det var helt fantstisk, og sindsygt afslappende, så jeg tror rent faktisk jeg faldt i søvn/gik i sort.. Vågnede op 1 times tid efter, med ny energi og gik videre.

Da jeg kom ud af botanisk have, skulle jeg følge en helt lige ca 500m lang vej. Lige fra starten af vejen, var der en lille flok små gråspurve som ivrigt fulgte mig helt vildt tæt, hele vejen. Blev vildt overvældet over, hvor tamme de var, hvis jeg stoppede op, satte de sig i hækken ved siden af mig, og når jeg gik, fløj de rundt om mig, og følte flere gange at de tog mod til at sætte sig på min skulder, men det gjorde de dog ikke. Var helt vildt meget i tvivl om fuglene eksisterede, eller hva faen, for shit man, har sku aldrig oplevet fugle der følte sig så sikre i mit selvskab.

Da jeg kom op i lejligheden, var trippet så småt begyndt at stilne af. Jeg røg en joint, og lyttede til lidt musik, ude på altanen mens jeg kiggede ud over byen.. Smukt smukt syn. Det hele var sindsygt klart, nærmest ligsom overnaturligt skarpt.. Ude i horisonten synes jeg at jeg kunne se ridderborg og slotte, så var nok stadig lidt knast.. Men herefter gik jeg kold.
Vågnede op næste dag, jævnt bombet men med en kanon fed fornemmelse, fra dagen før.

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2014 15:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Lyder som et fedt trip :-)
Kan nikke genkendende til det med irreterende og højlydte mennesker. Jeg har prøvet noget lignene på Spidsnøgen hat i København.
Har dog ikke haft mit første LSD trip endnu :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2015 01:42 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Smuk beskrivelse. Og ja, det er ofte noget som folk oplever på trip, når de har startet det i byen til fest: Folk føles nederen og overfladiske.
Og det var en smuk oplevelse du havde ude i parken! Jeg elsker selv at kommunikere med "naturens ånd". Dyr, planter og jorden kommunikerer på mange måder, og den kommunikation/energiudveksling kan vi komme tilbage til, hvis vi giver os selv lov. På trip kan det blive meget tydeligt.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 apr 2015 07:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Tak Fanny :) ja, jeg er nu heller ikke i tvivl om at dyr, planter, jorden og hele suppen er lige så "intelligent" og bedvidst som os(på en måde der sikkert er helt unik), men hvordan og hvorledes vil jeg glæde mig til at mærke mere af, hvis jeg lader det ske :) Uuuuhm... skal snart trippe kan jeg mærke xD

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team