Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 03 aug 2014 15:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
chrischris skrev:
Relativ gammel tråd, men jeg går ud fra, at det er okay at starte den igen?
Jeg prøvede MDMA for første gang for relativt kort tid siden (ergo: jeg ved ikke så meget om det) og derfor har jeg undret mig om noget.
Hvis man er flere, der tripper på MDMA sammen og nogen får et åbenlyst dårligt trip, kan det så medvirke, at andre også får et dårligt trip?
Jeg havde den vildeste fest med mig selv, men det virkede utroligt dæmpende på de andre, hvis nogen havde det elendigt.
Er det korrekt opfattet? giver det mening?


det er vel rimelig logisk, også selv om i ikke var på emma?

hvis jeg sidder til en fest med en ven som har det elendigt, så ville jeg da også tilsidesætte mit eget trip og prøve at hjælpe, har selv ødelagt og fået ødelagt utallige trips fordi der er en som får det skidt, det hører med


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2014 22:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
http://www.rollsafe.org

Navnet siger vidst sig selv. Desuden en meget overskuelig hjemmeside.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2014 11:00 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
chrischris skrev:
Relativ gammel tråd, men jeg går ud fra, at det er okay at starte den igen?
Jeg prøvede MDMA for første gang for relativt kort tid siden (ergo: jeg ved ikke så meget om det) og derfor har jeg undret mig om noget.
Hvis man er flere, der tripper på MDMA sammen og nogen får et åbenlyst dårligt trip, kan det så medvirke, at andre også får et dårligt trip?
Jeg havde den vildeste fest med mig selv, men det virkede utroligt dæmpende på de andre, hvis nogen havde det elendigt.
Er det korrekt opfattet? giver det mening?


Ja altså som crime skriver, så er det jo rimelig indlysende at dårlige vibes smitter, med eller uden stoffer? Hvis du er sammen med en god kammerat, og han får det skidt, så påvirker det vel også dig, går jeg ud fra?

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2014 18:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2014 03:24
Indlæg: 33
Hej.

Jeg håber, at det er okay at stille mit spørgsmål omkring ecstasy her, da det ville, efter min mening, være for meget at starte en helt ny tråd.

Jeg har fået 2 kapsler ecstasy af en ven og han siger der er 200 mg per kapsel. Ville det være for meget at tage 400 mg hvis det er første gang? Ville det være bedre at tage 200 mg én gang og så gemme til en anden god gang? En sidste ting, jeg har prøvet at sniffe ting før, men har oplevet at det røg ned i halsen, men lige meget hvor meget jeg prøver, så bliver jeg bare ved med at få det ned i halsen af en eller anden grund. Hvad kan jeg gøre ved det? Det skal noteres, at jeg kun har prøvet at sniffe noget harmløst snuff, no big deal.

Tak på forhånd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2014 18:48 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Captain skrev:
Hej.

Jeg håber, at det er okay at stille mit spørgsmål omkring ecstasy her, da det ville, efter min mening, være for meget at starte en helt ny tråd.

Jeg har fået 2 kapsler ecstasy af en ven og han siger der er 200 mg per kapsel. Ville det være for meget at tage 400 mg hvis det er første gang? Ville det være bedre at tage 200 mg én gang og så gemme til en anden god gang? En sidste ting, jeg har prøvet at sniffe ting før, men har oplevet at det røg ned i halsen, men lige meget hvor meget jeg prøver, så bliver jeg bare ved med at få det ned i halsen af en eller anden grund. Hvad kan jeg gøre ved det? Det skal noteres, at jeg kun har prøvet at sniffe noget harmløst snuff, no big deal.
Tak på forhånd.

Ja, det er alt for meget imo, især første gang. 400 mg er generelt bare for meget, selv for folk der har prøvet det før. Hvis der skal sådanne doser til trænger man til en pause eller renere MDMA, som jeg ser det.
Jeg vil anbefale 100-120 mg, evt med en redosering senere, hvis det ikke er helt nok.
Enten så sniffer du for hårdt ellers er det bare de mængder du kører, som gør at det ender i svælget. Snif stille og roligt, eller find en anden indtagelsesform. Du kunne jo fx bruge en af de kapsler du har, såfremt at det er gelatinekaplser, til formålet.

Gør dig selv en kæmpe tjeneste og brug lidt tid på at sætte dig ind i hvad du skal til. Det betaler sig at researche lidt inden man kaster sig ud i forskellige substanser

Du kunne fx kigge lidt på erowid.org eller psychedelia.dk/wiki

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2014 19:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2014 03:24
Indlæg: 33
Mange tak for dit hurtige svar. Bare rolig, jeg har 100% tænkt mig at researche inden jeg tager det, det gør jeg altid med nye substanser. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du mener med gelatinekapsler? Jeg formoder, at man spiser dem i stedet for at sniffe. Gør det forresten egentlig noget af den der ecstasy ryger ned i halsen? Mister man den ecstasy eller virker det stadig?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2014 19:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
400mg er sindssygt meget. Jeg ville tage pulveret ud af en kapsel, dele det op i doser ala 120- og 80mg og så redose med den på 80mg efter fire timers tid, hvis der er behov for det.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2014 08:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2014 03:24
Indlæg: 33
Angående harm reduktion, ville det være okay at sætte noget salt ned i vand og drikke det i stedet for at købe de der drikke cykelryttere drikker?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2014 11:23 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er fint at få noget salt sammen med sit vand. Stort vandindtag kan virkelig fucke saltbalancen op. Men saltvand smager pænt meget ad helvedes til, hvis du spør mig :D

Spis evt nogle saltstænger eller chips ind i mellem, hvis du kan få det ned. Frugt er også godt.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2014 23:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2014 03:24
Indlæg: 33
Jeg vil gerne vide om 5-HTP er lovligt at købe i Danmark og hvor man kan købe det (Hvis det altså er lovligt)?

Jeg har desværre ikke kunne finde noget konkret svar her på Psychedelia til overstående spørgsmål. Det kan godt være, at jeg er dårlig til at søge og i det tilfælde undskylder jeg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2014 00:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Jeg ved ikke om 5-HTP er lovligt, men vi må alligevel ikke snakke om anskaffelse. Læs reglerne viewtopic.php?f=75&t=48337

Når man skal søge på psy, er det meget nemmere at skrive site:psychedelia.dk 5-HTP fx. i google.

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 dec 2014 13:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2014 03:24
Indlæg: 33
Ahhh okay.

Mange tak og sorry fordi jeg snakkede om anskaffelse. ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2014 19:28 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Captain, som de andre skriver er 400 mg en vanvittig høj dosis, og du vil højest sandsynligt ende ovre i et hjørne af festen, savlende på et eller andet du har kastet din (kemiske) forelskelse på, mens du ligger halvbedøvet og aer dig selv. Ikke noget kønt syn, hvis du spørger mig! Tag hellere 80 til 120 mg og redosser evt. med 50 mg efter et par timer, så går du ikke helt galt i byen ;)

Mht. til administrations vej: jeg tager det altid oralt. Hvis du ikke har en kapsel at hælde det i, kan du putte krystallerne i lidt toiletpapir (et enkelt lag) og sluge det.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2014 19:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Fanny skrev:
Hej Captain, som de andre skriver er 400 mg en vanvittig høj dosis, og du vil højest sandsynligt ende ovre i et hjørne af festen, savlende på et eller andet du har kastet din (kemiske) forelskelse på, mens du ligger halvbedøvet og aer dig selv. Ikke noget kønt syn, hvis du spørger mig! Tag hellere 80 til 120 mg og redosser evt. med 50 mg efter et par timer, så går du ikke helt galt i byen ;)

Mht. til administrations vej: jeg tager det altid oralt. Hvis du ikke har en kapsel at hælde det i, kan du putte krystallerne i lidt toiletpapir (et enkelt lag) og sluge det.

Hilsen Fanny

Virker en bombe egentlig anderledes, end hvis man f.eks drikker det i et glas juice?
Burde det vel ikke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2014 20:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2014 03:24
Indlæg: 33
Soft parade skrev:
Virker en bombe egentlig anderledes, end hvis man f.eks drikker det i et glas juice?
Burde det vel ikke?


Jeg har lavet en tråd for nylig, hvor jeg spurgte nogenlunde det samme: viewtopic.php?f=4&t=49403

Efter hvad jeg har læst så burde der ikke være nogen forskel. Det kommer jo ned i maven begge dele og de bliver vel også "optaget" på samme måde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2014 20:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 okt 2014 03:24
Indlæg: 33
Fanny skrev:
Hej Captain, som de andre skriver er 400 mg en vanvittig høj dosis, og du vil højest sandsynligt ende ovre i et hjørne af festen, savlende på et eller andet du har kastet din (kemiske) forelskelse på, mens du ligger halvbedøvet og aer dig selv. Ikke noget kønt syn, hvis du spørger mig! Tag hellere 80 til 120 mg og redosser evt. med 50 mg efter et par timer, så går du ikke helt galt i byen ;)


Det lyder nu okay hyggeligt det du beskrev.

Men ja, tror nok jeg undgår det alligevel.

Tak for dit svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2015 01:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 nov 2011 23:11
Indlæg: 167
Geografisk sted: København
Captain skrev:
Soft parade skrev:
Virker en bombe egentlig anderledes, end hvis man f.eks drikker det i et glas juice?
Burde det vel ikke?


Jeg har lavet en tråd for nylig, hvor jeg spurgte nogenlunde det samme: viewtopic.php?f=4&t=49403

Efter hvad jeg har læst så burde der ikke være nogen forskel. Det kommer jo ned i maven begge dele og de bliver vel også "optaget" på samme måde.



Når du tag dem oralt så sørg for at bruge kapsler da de er designet til at modstå mavesyren, du vil få en bedre virkning da der ikke er noget der går tabt i mavesyren.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2015 01:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
hmm.. Er det virkelig sandt? xD det kommer jo ud af kapslen alligevel.. bomber af jointpapir er helt fint synes jeg

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2016 22:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2016 21:42
Indlæg: 1
Hej jeg er helt ny herinde, så ved ikke lige om det er her jeg skal skrive.
(Næsten) hvergang når jeg har indtaget mdma, så senere på aftenen så får jeg sådan en fin sort streg langs og rundt om munden, hvor læberne slutter. Jeg kan skrabe det af med neglene? Det lyder meget mærkeligt, jeg går selv med tanken om at det kan være noget ved den kemiske fremstilling jeg ikke kan tåle? Kunne være nogle af jer kunne give mig en forklaring på dette? :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2017 01:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
Hej,
Endnu et par spoergsmäl jeg haaber i vil vaere saa venlige at svare paa.
Jeg har noget MDMA som har en paastaaet renhed paa 84%, koebt paa dark net af en forhandler med rigtig gode ratings.
Om et par uger er der en anledning hvor jeg gerne vil indtage noget af denne MDMA, hvilket, i oevrigt, bliver alene da ingen af mine kammerater her i DK bryder sig om elektronisk musik - men det er jeg nu ikke bekymret over og det er heller ikke det jeg vil spoerge om - jeg har en Marquis test paa vej i posten, gelatine kapsler og en vaegt saagar ogsaa. MDMAen bliver naturligvis kun brugt til noget hvis alt er som det skal vaere ifht. testen. (og ja, jeg er godt klar over at det kun er en indikator og ikke et bevis for noget foolproof)


Saa vil umiddelbart mene at jeg har det meste af min harm reduction i forbindelse med dette i orden.
Mit spoergsmaal gaar paa hvor meget jeg umiddelbart skulle dosere?
Her lidt baggrund:
Jeg vil gerne vaere aerlig og sige at jeg har proevet MDMA 4-6 gange i loebet af efterhaanden to aar, to af gangene i tabletform (ved godt det er no go, udelukkende for at give lidt info som baggrund for et bedre informeret svar) og ingen af gangene har vi vejet det - bare brugt den velkendte med at dele et gram op i 8 ca. og har heldigvis kun en enkelt gang foelt at jeg maaske lige fik for meget, men paa en eller anden god maade selvom det lyder dumt: har laest nogle skrive om at kunne "smelte" paa MDMA og det var vist det der skete, maatte sidde ned og have noget vand og havde det som om halsen lukkede lidt til, altsaa en smule vejrtraekningsproblemer men dog overhovedet ikke slemt; ellers var alle de gode effekter der stadig.
Har aldrig nogensinde haft det saadan i mit liv og paa trods af at jeg maatte sidde osv. var alt perfekt og fik i den grad givet et par kaerlighedserklaeringer til mine venner og kaereste.
Anyway, hvis denne MDMA skulle vise sig at vaere saa ren som der bliver skrevet, saa vil jeg gerne vaere lidt forsigtig men dog stadig have en god rus, for at sige det paa godt jysk, saa vil jeg stadig gerne vaere godt blaest, men i og med at jeg er der alene, skal det selvfölgelig ikke vaere helt ude af proportioner.
Ifg. Mollymeasure.com skal jeg, uden afkrydsning i "I plan on redosing" have ca 102 mg men her er vel ogsä taget udgangspunkt i helt ren MDMA eller hvordan?

Tror i, at det ville vaere bedre at sluge en enkelt kapsel paa 120-130 mg (vejer 68kg) eller en paa 100 mg og saa have en paa 30-40 til redose?
Haelder selv til det sidste, tror jeg.
Undskyld det blev lidt langt..

Mvh.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team