Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 03:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2015 21:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jan 2015 21:26
Indlæg: 2
Hej derude.

Jeg har røget hash omkring 10 gange, både alene og sammen med andre.
Det jeg ryger lugter krydret (urt) og lidt friskt/"stærkt" før vi har røget det. Altså som klump. Når vi så ryger på jointen så lugter det stadig krydret og af urt. Det lugter slet ikke sødt.

2 andre gange har jeg røget sammen med en anden, og der lugter det meget mere sødt og mindre krydret når vi ryger på jointen. Jeg har ikke lugtet til hans klump, så skal ikke kunne sige hvordan det lugter som klump.

Jeg er derfor i tvivl om hvordan hash det lugter, og om man kan lugte om det er god eller dårlig hash man har fået fat i.

Det hash jeg har købt, er hårdt som klump, men hvis man varmer det op bliver det meget hurtigt blødt, nærmest nougat-agtigt.

TL;DR:

Kan man lugte om hash er "godt"?
Mit hash lugter ikke sødt, er det normalt?

Mvh. kanden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2015 21:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
viewtopic.php?f=3&t=17868

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2015 21:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2014 20:14
Indlæg: 97
Geografisk sted: Tryptamine lane
Det er ikke muligt at regne ud hvad det er, men hvis du er helt ny burde du blive super blæst. Selv garvede rygere bliver blæst af at gå op i kvalitet, eller skifte fra sativa til indica. Det er min erfaring.

Og blæst er jo osse individuelt... haha, Hvis du kun for lille til medium vind ud af det, burde du måske finde en ny arbejdsgiver, for teste forskel!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2015 22:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 jan 2015 21:26
Indlæg: 2
Tak for svarene.

@kaktus - Jeg har læst guiden, men syntes ikke at jeg fandt noget svar som sådan, da der bare står at det burde lugte af hash. Men jeg er jo lidt i tvivl om hvad hash lugter af. Altså om det skal lugte krydret eller sødt, eller begge dele.

Jeg har lige taget nogle billeder af noget af min klump.

http://imgur.com/a/WybGE

Mvh.

EDIT: I må bære over med min uvidenhed..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 20:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 apr 2013 19:50
Indlæg: 53
Geografisk sted: ???
Cannabis har ikke som sådan en bestemt måde at lugte på, du over analysere for meget.

Skunk, hash og andre former for cannabis kan lugte på vidt forskellige måder.
Man kan få hash som dufter meget mørkt og krydret, andet mere lyst og frugt agtigt, osv osv.

Slap nu af, og nyd din weed. Dagen skal nok komme hvor der har været nok weed i gennem dine hænder til du kan skelne mellem de forskellige former for weed og kvalitet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team