Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2015 23:51 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hey guys! Nu er det noget tid siden jeg har lagt en rapport op, men her kommer en lille en, fra da jeg var på Roskilde Festival 2014.
Planenerne var lagt, og jeg havde forberedt mig hjemmefra og taget 80mg MXE og 2 mærker LSD med. Jeg havde spontant lige købt to mærker, samme dag jeg tog afsted, da jeg kunne få dem til en god pris og kender renheden og styrken på dem i forvejen, det er gode mærker.

I får lige lidt forhistorie her. Det er nu blevet onsdag på roskilde, jeg er taget til københavn for at hente hash, da det simpelthen er for dyrt at købe på festivallen, jeg håber også på at kunne få fat i noget mdma, hvilket jeg også havde lovet til nogle folk herinde fra boardet, da vi var til Psy-meetup. Desværre kan min ven ikke finde noget mdma til mig, men får da købt en ordentligt klump, og får så noget, der eftersigende skulle være MXP. Min ven spørger så om han må se de mærker der og om han måske må købe et, da det er meget langt tid siden han har taget mærker og sidst fuckede han helt op i et nbome badtrip, så som tak for hjælpen sælger jeg så mit ene mærke til ham, selvom jeg nu rigtigt gerne ville have taget begge sammen. Nå, chiller så lidt rundt i kbh og mødes med nogle venner, jeg ikke har set længe, og turen går så til sidst tilbage til Roskilde, hvor jeg desværre er gået glip af fucking SNAVS! :(
Jeg prøver at få fat i de andre psychedelia folk, for at fortælle dem at der desværre ikke var noget mdma, men Deus vults mobil er ikke til at komme i kontakt med. Jeg kan faktisk ikke huske helt præcist, hvad der sker det næste lille stykke tid, men det ender med at jeg sidder med en af mine allerbedste venner og en anden god ven - T og D - i deres camp, hvor de drikker snaps, tager lidt speed, og jeg ellers bare ruller den ene joint efter den anden.
Jeg får så idéen, at jeg skal tage lsd i dag, og min ven T siger, at han er max klar på at være min tripsitter, og bare chille rundt og have det vildt med mig, og D er også frisk, så jeg ender med at tage mærket. Vi sætter os ind i det største telt i campen og går i gang med at suge pinde, mens jeg venter på at trippet starter. Min ven T sidder imens og kæmper med en flaske snaps, mens mig og D bare sidder og flækker af grin over ham, mens han er ved at brække sig hele tiden. Det ender også ud i, at jeg begynder at bestikke ham med hash, til at prøve at bunde flasken, hvilket resulterer i at han gang på gang brækker sig for vildt ud af teltet, til stor underholdning for D og jeg. Dette scenarie fortsætter i noget tid, og det bliver mere og mere manisk i takt med, at jeg får røget flere og flere joints, og langsomt bliver mere og mere blæst af det mærke. Jeg når til et punkt, hvor jeg simpelthen ikke kan grine mere, og T brækker sig bare ved snakken om snaps og hverken T eller D kan ryge mere, men så random kommer vores gode ven K tilbage og har tre søde norske tøser med! det bliver godt nok ret mærkeligt inde i teltet, da de fire nye slet ikke er på samme stadie, de er bare stille og rolige, ikke maniske. Det hele bliver lidt mærkeligt for mig, med tre fremmede mennesker i et telt, og det er nu ikke så meget det at de er fremmede, for på roskilde er alle jo næsten venner, det er mere det at de er meget uskyldige, og faktisk næsten ikke engang ryger weed, ikke at det er et problem for mig, det er bare ikke lige den bedste timing inde i mit hoved, at skulle sidde og være normal og flink og sød og ikke manisk. Det ender så også med, at jeg får røget så mange joints på K, at han bliver helt ligbleg og mørk under øjnene og han får det faktisk lidt skidt og skal på toilettet. Nu er det virkeligt at jeg begynder at kunne mærke at jeg tripper, for udenfor ser jeg K gå ind i den blå toiletbås, og jeg står og holder øje med den i lang tid, men han kommer bare ikke ud. Til sidst åbner døren sig, og en helt anden person kommer ud, needless to say, MINDFUCK er VOLDSOMT lige nu. Jeg går tilbage til teltet, som nu er tomt, pigerne er væk, og T og D er inde i D's telt for at tage noget mere speed. Jeg står bare der, midt i campen og fucking forvirret, pludseligt kommer K sejlende tilbage, og stiv og skæv som han er, kan ikke svare mig på, hvor han har været, og hvordan han kom ud fra toilettet uden at jeg kunne se det. K vælger at gå i seng, så han kan være lidt frisk til i morgen. Mens jeg venter på at T og D er færdige med deres Tonni ting, giver jeg mig til at filme lidt og råbe. Jeg råber "Min røv er våååååååååååd!" igen og igen, for det var den, og der var bare et eller andet over den sætning mens jeg kiggede ud over de uendelige rækker lys der var Roskilde Festival.

Vi chiller lidt, og H kommer så forbi, efter han har været til fest i en anden camp, og vi beslutter os for at udforske roskilde lidt. Vi kan se, at der er masser af lysshow nede ved Apollo scenen, så vi går den lange vej derned, og til stor skuffelse sker der ingenting, der er helt dødt, og pladsen op til apollo er spærret af, så de frivillige kan gøre rent og fjerne skrald. Men hva fanden, en smule afspærrings tape skal sgu da ikke stoppe os, så T kravler under den og begynder at løbe rundt helt tosset, til stor underholdning for alle andre end medarbejderne, som prøver at fange ham, imens sniger H sig også ind, og en dame med medarbejder vest råber, at vi skal tage os sammen og det er ikke sjovt det vi har gang i. Hmmm.... Lynhurtigt svarer H tilbage "Prøv du at drikke to flasker vodka og sige at det her ikke er sjovt!" vi flækker allesammen af grin og smutter videre. Jeg er lidt skuffet over at have ledt os derned, i håb om fest, men T kommer over og siger "det er fint *****, vi chiller bare videre". mega nice<3.

Vi bevæger os lidt rundt på pladsen, og jeg er nået til, hvad jeg vil kalde et stadie af "mommamar", hvilket vil sige at hver gang en person kommer i nærheden, råber jeg bare "MOMMAMAAAAAAR" op i hovedet på dem ud af ingenting, hvad kan jeg sige, man skal ikke holde sig tilbage når man får en idé på syre haha. Til stor overraskelse, svarer en pige mig igen og siger, "du er skør, dig kan jeg godt lide!" og giver mig en kæmpe krammer og et kys på kinden og går så videre. Imens står vi bare og råber at hun skal komme tilbage, desværre gik hun videre, hvilket nok også er bedst.

Nå, men festen skal findes, og H tilbyder at han kan tage os med ned i den camp, som han tidligere kom fra. Da vi kommer derned, er festen stadig igang dernede og humøret er højt. Jeg bliver meget glad, da jeg ser at det er en kolding camp og at jeg rent faktisk kender folk hernede, så går straks igang med at rulle igen haha.
Nu begynder det så at blive semi kogt, jeg kan mærke at jeg er omkring mit peak nu. Jeg har i løbet af aftenen haft det lidt små ubehageligt her og der, men ikke noget voldsomt, bare lidt kogt i sindet. Andre folk i campen ruller også joints, og nu vågner H's krejler instinkt langsomt fra dybet, som han sidder der ved siden af mig. "hey Buttkraken, når du har rullet den der, så pass til mig, så sender jeg den til D, som sender den til T, som sender tilbage til dig, så vi ikke skal dele med de andre" jeg siger bare "Hey slap af H, jeg har masser af hash, vi er på roskilde, gider ikke sidde og være en nærrigpind overfor de her flinke folk." det bliver ved i et stykke tid, og jeg begynder at kokse lidt over hvor fuld og træls H er, så siger det bare ligeud "Hey H, slap lige lidt af, jeg er altså rigtig meget på lsd, så bare lige giv mig en chance, skal bare lige sidde lidt", han begynder så at undskylde og undskylde og sige at han ikke vidste det osv. og han forstår bare ikke et vink med en vognstang, så til sidst må jeg sige til ham at han skal stoppe med at snakke til mig, for jeg kan ikke klare det i mit hovede, og drejer langsomt min stol, så jeg sidder lidt mere med ryggen til ham. Der bliver smækket nogle beats på anlægget, og H og en anden gut sidder og freestyle rapper i, hvad der føles som flere timer med konstant mundgylde der rimer. I løbet af tiden i campen, har jeg lagt mærke til at alle fyrene går ind under en pavilion ved nabocampen og pisser, jeg tænkte faktisk ikke rigtigt over det, gik bare udfra at det var deres egen camp og at de bare var fucking klamme. nå. H begynder at blive alt for meget for mig, så spørger T og D om de vil med ud og pisse og lige ryge en smøg, så vi går ind under pavilionen og skal til at pisse, i det der drejer ind gut ind i campen, som kigger på os og siger "Helt ærligt mand, står I og pisser op af vores telt?!" min ven T er som altid mega flabet og begynder på ting som "hvad man, siger til dig g, det er mit telt" osv. vi skynder os ud af campen, og vi kan høre at ham gutten begynder at vække sine venner og fortælle, hvad der lige er sket, så i rent narko panik løber vi bare alt, hvad vi kan, indtil vi er et godt stykke væk derfra. Vi finder et sted at pisse og jeg får overtalt de andre til at hente noget hash i mit telt sammen med mig.
På vejen op i campen, kan jeg godt mærke at jeg tripper balls, så da mine venner møder en pige de kender og falder i snak, bliver jeg lige nødt til at gå lidt videre og sidde ned i fred. Efter noget tid kommer vi op i campen og jeg finder resten af min klump og går straks igang med at rulle joints igen. på det her tidspunkt har jeg det ret fucked, og kan godt mærke at H og alle jointsne har kørt mig godt ud. Pludseligt har jeg det som om at jeg har pisset i mine bukser, så mærker lige med hænderne, og kan slet ikke bedømme om det er vådt eller ej, så prøver at lugte til min hånd... Den lugter ikke af pis. Spørger de andre om de kan bedømme, og det kan de ikke rigtigt, men de kan godt se at jeg ser lidt fugtig ud, men T siger at min hånd ikke lugter af pis. Det går mig virkeligt på, for det med at pisse i bukserne har haunted mig en del, siden jeg besvimede på svampe og 2c-b og pissede i mine bukser, men det har bare aldrig været så slemt her før, kunne virkeligt ikke bedømme om jeg havde pisset eller ej. Der går nogle joints tid, og T og D har forlængst glemt alt om at jeg måske har pisset i bukserne, så da jeg udbryder "seriøst drenge, nu giver jeg op, så må jeg bare gå rundt med pis ned af benene, hvis der skal være sådan" kigger de bare mærkeligt og siger noget i retningen af "tænker du stadig på det?". Hmm, nu går det ligesom op for mig, hvor kogt jeg har det, og det går også op for mig at jeg har trippet i 10 timer nu, og trippet tager stadig voldsomt til. Vi når frem til at vi hellere må smutte tilbage til T og D's camp og komme i seng, så det gør vi.

På turen tilbage, har jeg det jævnt vildt og glæder mig bare til at komme ned i teltet og håber på at jeg kan sove, da jeg desværre ikke har noget at slå trippet ud med (kan huske at jeg i min koger, helt overvejede at tage ned til Bubber for at høre om han havde noget der kunne dæmpe mit trip). Nu er det at jeg får det største mindfuck i mit liv, som gør at jeg fuldstændig glemmer alt om at jeg muligvis havde pisset i bukserne. Det går op for mig at der er elmaster på festival pladsen. Jeg tænker bare WHAT THE FUCK, der kan sgu ikke være elmaster her, det er sgu da pisse farligt med alle de festival gængere. Der var godt nok spærret lidt af rundt om dem, men det virkede bare stadig alt for kogt, og jeg kunne virkeligt ikke huske om de havde været der hele tiden, det er sgu ikke lige sådan noget man lægger mærke til åbenbart. Jeg stopper op og prøver virkeligt at koncentrere mig for at bedømme om elmasterne virkeligt er der, men synet der møder mig er bare en uendelig række elmaster som fucker mig endnu mere op.
Overvej lige at se det her helt blæst på lsd og 7 gram hash eller hvad ved jeg:
Billede

Jeg når frem til at jeg bare skal ned og gå kold med det samme nu, for udover elmasterne, er hele festivalspladsen virkeligt enorm nu, sådan mindst 10 gange større end normalt, og hele jorden går bare op og ned i bakker, hvilket jeg tilgengæld vidste med garanti at den ikke gjorde normalt haha. Vi kommer ned i campen og jeg siger til de andre, at jeg bare skal sove nu. Jeg lægger mig med det samme ind i teltet og utroligt nok lykkes det mig at gå kold sådan rimelig hurtigt i forhold til jeg er på lsd, hvilket var utroligt skønt.

Da jeg vågner mange timer efter har jeg det stadig lige lidt kogt, men efter en times tid har jeg det helt fint igen og til min store overraskelse, så var der fandme de fucking elmaster henover pladsen haha :D

Alt i alt en blandet affære og jeg er også kommet frem til at jeg ikke tager lsd på en festival igen og hvis jeg endeligt skulle gøre det, må jeg nok hellere lade være med at skamryge hele trippet igennem og bare holde mig til et par enkelte pinde, som jeg også normalt foretrækker.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2015 09:16 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Haha! Sikke en historie. Tak for at du lige genopfriskede minder om dengang det var sommer og festival <3

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2015 09:48 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Haha, ja der var ikke meget kontakt til mig den dag, især ikke efter den snavs koncert, jeg lover dig et moshpit, kom ud derfra med blod på hånden og shit :p Elmasterne er btw. ret gode at finde vej efter i ens koger :)

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2015 12:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Kanon rapport - fik et par gode grin undervejs :) Du fik det godt beskrevet og på en humoristisk måde - ret levende.

Døde næsten af grin da jeg læste:
"Til sidst åbner døren sig, og en helt anden person kommer ud, needless to say, MINDFUCK er VOLDSOMT lige nu."
Den havde jeg slet ikke set komme og kan næsten følge hvordan dit mindfuck har været :D

Tak for deling
Mvh

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2015 22:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hey det der med at pisse i bukserne på psykedelisk stoffer det har jeg også gjort engang haha! Det skal du sgu ikke være ked af, det kan ske for selv den bedste :D

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2015 12:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hypnos skrev:
Hey det der med at pisse i bukserne på psykedelisk stoffer det har jeg også gjort engang haha! Det skal du sgu ikke være ked af, det kan ske for selv den bedste :D


Er heller ikke ked af det som sådan, det var ude af mine hænder jo, det er jo bare narkoen, det kan man ikke gøre for. Det er bare mere fordi det haunter tit når jeg er på stoffer! Føler tit jeg pisser i buksen uden at gøre det, og det irriterer mig bare meget. Som du kan læse i historien, var jeg også bare ligeglad til sidst og tænkte fuck det, så må jeg jo have pisset i bukserne, det ville sgu ikke gøre det store, hvis jeg havde gjort det alligevel. det er bare lidt træls

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team