Ok. Jeg er mest interesseret i at gå fri og holde en ren straffeattest. Jeg vurderer, at mine muligheder for at få dem til at bakke tilbage er bedst, hvis jeg ærligt forklarer dem, at jeg har bestilt AL-LAD som ikke fremgår på nogle lister som et ulovligt stof, og derfor ikke vil betale bøden. Hvad vurderer du?
Jeg tænker at sende dem en stille og rolig e-mail, hvor jeg skriver dette, og supplerer med links til listen over ulovlige euforiserende stoffer i DK og analoglovgivningen. Hvordan lyder det? Er det bedre at ringe? Min eneste frygt er, at de måske har en god sag, da strukturen ligger så tæt opad hinanden, at det nærmest er det samme. Jeg ved godt, jeg
teknisk set ikke kan blive dømt, men måske kræver det nogle gange i en retssal?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre, hvad folk herinde vurderer ville være den sikreste vej at gå. Og hvilke risiko faktorer der er ved begge muligheder.
Derudover kunne jeg godt tænke mig noget moralsk support....

Da jeg ikke har så mange, jeg kan dele min situation med, går jeg og føler mig lidt alene, og det tager ret hårdt på mit humør. Der er lidt meget på spil for mig, da jeg på et tidspunkt er færdig uddannet og ikke vil have en plettet straffeattest.
Mange skriver, at politiet undlader at skrive noget på din straffeattest, hvis du holder din kæft og betaler bøden. er det rigtigt? Jeg ved godt, det er et pussy move, men måske kunne det være et ret sikkert træk for mig. Jeg kan måske endda få bøden halveret da jeg er under uddannelse.