Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 mar 2015 19:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Jeg skrev en tråd igår om dette emne, men af en eller anden grund kom den aldrig frem.


AH-7921
3,4-dichloro-N-{[1-(dimethylamino)cyclohexyl]methyl}benzamide

AH-7921 er nok et af de bedst kendte RC opioids. Det siges at være cirka 80% så potent som OPIATET morfin, og dette kan jeg selv bekræfte. Det giver en fantastisk euforisk følelse og er ret sikkert at dosere, da det ikke er så potent. Ifølge Harper et al., (1974) er LD50 10/mg/kg ved IV administration i rotter. AH-7921 binder sig til µ-opioid receptoren.

Så vidt jeg ved er AH-7921 faktisk ikke ulovligt i Denmark, det er flot meget svært at finde en vendor til.

MT-45
1-Cyclohexyl-4-(1,2-diphenylethyl)piperazine
Er en anden RC opioid. Stoffet er dog utroligt irriterende at have med at gøre. Og det er meget svært at fine punktet hvor det er euforiserende og punktet hvor man bare sover. I virkeligheden et elendigt kemikalie. Det skulle være meget svært at behandle og opløse i vand et cetera.

Andre
Derudover findes der en lang række uhyggeligt potente fentanyl research chemicals, men det opmåle mængder af disse stoffer der ikke står dig ihjel kræver vægte der koster millioner og millioner af pund. Medicinsk fentanyl er 100 gange så potent som herion og morfin og har slået flere heroin-afhngige ihjel, så jeg håber ikke disse fentanyl RCs finder deres vej ud til almindelige folk. Der ved siden af har jeg læst om ting som W-15 og W-18, men kende intet til dem.

Så er der selvfølgelig Kratom, men kan dette overhovedet kaldes et RC og virker det rent faktsk som et opiat?

Hvad har i andre af erfaringer med opioid RCs?


Senest rettet af Cepha 23 mar 2015 21:21, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2015 22:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Jeg har desværre ingen erfaring med RC opioider, men jeg ville bare lige byde ind med at dét er det de er; opioider, ikke opiater ;)
http://www.researchgate.net/publication ... name_makes

Kratom kan ikke kaldes et RC, det er en plante også kendt som Mitragyna speciosa... Det har klart opioide kvaliteter, men er ret unikt.

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 00:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Findes der nogle lovlige opioider som man kan bestille hjem?
Det er sgu forvirrende at finde rundt i RC og lovgivningen.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 02:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Pestilence skrev:
Findes der nogle lovlige opioider som man kan bestille hjem?
Det er sgu forvirrende at finde rundt i RC og lovgivningen.


Det korte svar: Ja.

Det lange svar, som bliver længere imorgen, når imozop'en er ude af systemet; Det gode har været næsten umuligt a findet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 02:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
blazR skrev:
Jeg har desværre ingen erfaring med RC opioider, men jeg ville bare lige byde ind med at dét er det de er; opioider, ikke opiater ;)
http://www.researchgate.net/publication ... name_makes

Kratom kan ikke kaldes et RC, det er en plante også kendt som Mitragyna speciosa... Det har klart opioide kvaliteter, men er ret unikt.


Så er der rettet lidt i tingene. Sjovt nok har det aldrig faldt mig ind at der skulle være en forskel på de to ord.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 21:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Jeg vil fortsætte "debatten" lidt, hvia man da kan kalde det en debat, da det primært bare har været mig der snakker.

AH-7921 har navnet 3,4-dichloro-N-[(1-dimethylamino)cyclohexylmethyl]benzamide.

Billede

Med ovenstående kemiske struktur. Faktisk består AH-7921 af to kemikalier (1) 3,4-Dichlorobenzoyl Chloride og (2) N-[1-(aminomethyl)cyclohexyl]-N,N-dimethylamine

3,4-Dichlorobenzoyl chloride (CAS 3024-72-4)
Billede

http://www.scbt.com/datasheet-279633-n-1-aminomethylcyclohexyl-n-n-dimethylamine.html
Billede

Så det består egentlig bare af de ganske lovlige kemikalier, der er blandet sammen. Blandingsforholdet har jeg dog ikke fundet.

Nogle gange begynder jeg at fortryde at jeg en social science-uddannelse og ikke en medicinalkemisk uddannelse (hvorimod det på sin vis måske er meget godt?)

Nå men i hvert fald har jeg ikke set en eneste vendor med AH-7921 på lager i hele 2015. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om, hvordan en process som ovenstående ved at blande to ting, der så bliver til en ny foregår rent teoretisk? Aldrig at jeg kunne finde på det harm reduktion (og kvalitet) er meget vigtigt for mig, jeg har blot et umætteligt behov for viden.

Er der virkelig ingen herinde har har brugt AH-7921 mere i tidernes morgen da det var langt mere tilgængeligt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 21:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Bromadol
4-(4-bromophenyl)-4-(dimethylamino)-1-(2-phenylethyl)cyclohexanol, BDPC)

er det af de få RC opioids jeg har set omtalt i medierne.

Det er meget potent og i starten troede man faktisk det var omkring 10.000 gange stærkere ene morfin. Senere har studier dog slået fast det snarere er 504 gange så potent som morfin.

i 2013 blev det beslaglagt sammen med 3 kilo acetylfentanyl i Canada, så nogle har da forsøgt at producere det. Acetylfentanyl er en fentanyl-analog, der er omkring 15 gange mindre potent end fentanyl. Men alle der har prøvet fentanyl ved, hvor dejligt (og farligt) fentanyl er.

I hvert fald skal jeg aldrig have noget at gøre med fentanyl, der ikke er af medicinsk kvalitet, da blot små fejl i produktionen af produktet kan have gjort det flere tusinde gange stærkere end oprindeligt planlagt gørende 10 ug til dræbende istedet for blot euforisk. Det gælder inden for alle typer research kemikalier, men man skal virkelig udvælge sine produkter med omhu og man skal stole på den vendor man benytter og deres kvalitetskontrol.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 22:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
W-15
4-chloro-N-[1-(2-phenylethyl)-2-piperidinylidene]-benzenesulfonamide

Et af de eneste RC opioids jeg har været i stand til at finde, der fortsat bruges og sælges.

Det siges faktisk at være 5 - 6 gange så potent som morfin og det er lykkes mig at finde sider der sælger det. Det er ikke ulovligt i Denmark, men blive det udbredt håber jeg næsten, der kommer fokus på det, da noget så potent hurtigt bliver farligt i de forkerte hænder.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 22:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Nu er jeg jo relativt ny herinde - er det mere psykedeliske (navnet) stoffer, hash og stimulanser, man bruger herinde eller er brugen af research chemicals bare ikke så udbredt som jeg troede i Danmark?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 22:17 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Cepha skrev:
Jeg vil fortsætte "debatten" lidt, hvia man da kan kalde det en debat, da det primært bare har været mig der snakker.

AH-7921 har navnet 3,4-dichloro-N-[(1-dimethylamino)cyclohexylmethyl]benzamide.

Billede

Med ovenstående kemiske struktur. Faktisk består AH-7921 af to kemikalier (1) 3,4-Dichlorobenzoyl Chloride og (2) N-[1-(aminomethyl)cyclohexyl]-N,N-dimethylamine

3,4-Dichlorobenzoyl chloride (CAS 3024-72-4)
Billede

http://www.scbt.com/datasheet-279633-n-1-aminomethylcyclohexyl-n-n-dimethylamine.html
Billede

Så det består egentlig bare af de ganske lovlige kemikalier, der er blandet sammen. Blandingsforholdet har jeg dog ikke fundet.

Nogle gange begynder jeg at fortryde at jeg en social science-uddannelse og ikke en medicinalkemisk uddannelse (hvorimod det på sin vis måske er meget godt?)

Nå men i hvert fald har jeg ikke set en eneste vendor med AH-7921 på lager i hele 2015. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om, hvordan en process som ovenstående ved at blande to ting, der så bliver til en ny foregår rent teoretisk? Aldrig at jeg kunne finde på det harm reduktion (og kvalitet) er meget vigtigt for mig, jeg har blot et umætteligt behov for viden.

Er der virkelig ingen herinde har har brugt AH-7921 mere i tidernes morgen da det var langt mere tilgængeligt?


Det giver ikke mening, at AH-7921 skulle være en blanding af de to kemikalier. Når man blander de to, reagerer de spontant og danner AH-7921. De kan ikke opbevares sammen. Jeg kender ikke til stoffet, men det lyder som om, du har misforstået det lidt. De to precursore til AH-7921 er de kemikalier, du viser nedenunder. I øvrigt reagerer 3,4-dichlorobenzoylchlorid med vand og danner 3,4-dichlorobenzosyre og HCl. Så det vil være en lakrymator (dvs ligesom tåregas) og ret stærkt ætsende i sig selv. Man kan normalt ikke skille et molekyle ad og sige, at det er en blanding af de to ting. Det ville være det samme som at sige, at vand er en blanding af brintgas og oxygengas.

Jeg håber, det giver mening :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 22:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Imp skrev:
Cepha skrev:
Jeg vil fortsætte "debatten" lidt, hvia man da kan kalde det en debat, da det primært bare har været mig der snakker.

AH-7921 har navnet 3,4-dichloro-N-[(1-dimethylamino)cyclohexylmethyl]benzamide.

Billede

Med ovenstående kemiske struktur. Faktisk består AH-7921 af to kemikalier (1) 3,4-Dichlorobenzoyl Chloride og (2) N-[1-(aminomethyl)cyclohexyl]-N,N-dimethylamine

3,4-Dichlorobenzoyl chloride (CAS 3024-72-4)
Billede

http://www.scbt.com/datasheet-279633-n-1-aminomethylcyclohexyl-n-n-dimethylamine.html
Billede

Så det består egentlig bare af de ganske lovlige kemikalier, der er blandet sammen. Blandingsforholdet har jeg dog ikke fundet.

Nogle gange begynder jeg at fortryde at jeg en social science-uddannelse og ikke en medicinalkemisk uddannelse (hvorimod det på sin vis måske er meget godt?)

Nå men i hvert fald har jeg ikke set en eneste vendor med AH-7921 på lager i hele 2015. Er der nogle der kan fortælle mig lidt om, hvordan en process som ovenstående ved at blande to ting, der så bliver til en ny foregår rent teoretisk? Aldrig at jeg kunne finde på det harm reduktion (og kvalitet) er meget vigtigt for mig, jeg har blot et umætteligt behov for viden.

Er der virkelig ingen herinde har har brugt AH-7921 mere i tidernes morgen da det var langt mere tilgængeligt?


Det giver ikke mening, at AH-7921 skulle være en blanding af de to kemikalier. Når man blander de to, reagerer de spontant og danner AH-7921. De kan ikke opbevares sammen. Jeg kender ikke til stoffet, men det lyder som om, du har misforstået det lidt. De to precursore til AH-7921 er de kemikalier, du viser nedenunder. I øvrigt reagerer 3,4-dichlorobenzoylchlorid med vand og danner 3,4-dichlorobenzosyre og HCl. Så det vil være en lakrymator (dvs ligesom tåregas) og ret stærkt ætsende i sig selv. Man kan normalt ikke skille et molekyle ad og sige, at det er en blanding af de to ting. Det ville være det samme som at sige, at vand er en blanding af brintgas og oxygengas.

Jeg håber, det giver mening :)


Det giver mening. Som sagt aner jeg intet om kemi, så jeg var på jagt efter en forklaring på, hvorfor man ikke blot kunne blande de to ting. Min kemiske viden er kemi i 9. klasse, så dem er ikke-eksisterende :) Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2015 22:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Jeg havde egentlig tænkt mig at starte en ny tråd, men der er jo ikke ligefrem liv i denne i forvejen, så hvorfor ikke bare bruge denne?

Er research chemicals ikke noget i har gjort særligt stort brug af af? Jeg har prøvet massere og havde altid AH-7921, Etizolam og Ethylphenidate og a-pvp mens det stadig var lovligt (2 af dem er lovlige endnu). Ofte er stimulanserne jo faktisk af bedre kvalitet end den kvalitet men får i snit op gadeplan. Hvad var det målinger fra sedler vidste renheden af kokain var i Danmark? 20-30 procent?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2015 11:02 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Jo RC's er brugte herhjemme, dog ikke i samme grad som i UK. Du vil nok også få flere svar hvis du spørger om de mere psychedeliske research chemicals, (4/5 substituerede tryptaminer, hele 2C familien osv.) eller (empatogene) stimulanser. Derudover tror jeg at du har overvurderet aktiviteten af forummet lidt, en 2-3 svar om dagen er en ret aktiv tråd :)
Og jo, renheden af RC's er da helt sikkert en af grundene til at jeg gør brug af dem.

Jeg er desværre ikke så meget inde i research opioder, så der kan jeg ikke give dig så meget svar.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2015 15:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
AH-7921 lyder til at være et lækkert stof, men hvad er forskellen på det og f. eks. morfin, opium eller heroin? Er det primært renheden der er attraktionen her?

Og fentanyl RC's lyder mildest talt som en frygtelig idé for alle undtagen dem med en vanvittig tolerance, som endnu ikke har solgt deres fancy vægt :roll:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2015 21:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Ja, fentanyl RC er fuidstændig vanvittigt. Hvis man skulle benytte det skulle man eventuelt vlande 0,0000001 (hvor potent det nu end er) i sin AH-7921 blanding. Men vægte der vejer så præcist koster nok mere en en fabrik, der rent faktisk laver medicinsk fentanyl. Jeg har kun prøvet fentanyl i ampuller fra sygehus, apoteker osv., der er det til gengæld fantastisk.

Jeg forstår ikke dit spørgsmål ellers. Hvad der er attraktionen ved det? Det er naturligvis at du har et helt rent produkt, der virker nøjagtig som morfin. Du utroligt euforisk af det og det er meget afslappende. Folk der både har prøvet f.eks. oxycodone ved at oxy er utroligt euforisk, mens man af morfin også bliver lidt træt og afslappet.

Og AH-7921 er utroligt euforisk og førhen, da jeg benyttede det ofte var swr typisk med en meget lille smule ethylphenidate. RoA har naturligvis også lidt indflydelse på virkningen. Men at sidde med helt rent AH-7921 er som at sidde med ampuller med morfin.

Jeg vil langt hellere give penge for det end især Contalgin, men også også Morfin DAK. Problemet er bare at du skal finde den vendor først, der leverer det i en uhyggelig høj kvalitet og det er dyrt, da du faktisk selv bør bruge penge på at få hver enkel vendors produkt testet, hvis du virkelig går op i det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team