Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 apr 2015 04:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jul 2014 21:11
Indlæg: 0
Substans/er: THC
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du alene: Nej
Erfaring: Erfaren

Dosering og anden informaton om substanserne: Vi røg ca. 1 gram skunk pind. Men virkningen føltes som LSD.


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm: Jeg har nogle problemer med kærsten.

Triprapport:

Inden vi begynder vil jeg gerne sige at jeg har sovet siden kl 6 i går aftes og kl er 4 nu. Jeg er helt frisk efter dette trip og blev altså nødt til at skrive det ned. Jeg har aldrig været så væk efter en skunk pind.

Jeg vågnede lørdag morgen og var klar på en vild dag hvor der skulle festes, ryges og hygges dagen lang. Så jeg startede med at tage på Staden med en af mine gode efterskole venner for og komme ind og få en god ryger og noget med hjem til de kommende par dage. Da vi kom ind på staden og købt vores dejlige skunk lugtede vi til det og blev enige om at det duftede rigtig godt. Vi gik ned til søen og satte os. Her skyndte vi os at rulle en pind og så tændte jeg ellers op under den. Jeg fik måske taget 6-8 hvæs og min ven røg så det sidste færdig. Den var altså rigtig god krads.

Der gik lige 5 minutter og så trådte det virkelig... virkelig hårdt ind. Jeg har nogle vilde OEV's som jeg aldrig plejer at have.
Jeg sad ned på en træstamme og jeg havde tunnel syn imens jeg så flere spiraler med rød, grøn 3D agtige farver. Jeg begyndte altså at få det dårligt. Eller det ved jeg ikke. Jeg prøvede at lade være med at panikke. Men det endte med at jeg blev enig med min ven og at stå op så jeg kunne få noget ilt. Det gjorde det bare være, alting blev mere og mere fucked. Jeg så nogle vilde hallucinationer. Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det. Hvis nogle af jer har set nogle af de "Trip Simulations" på youtube minde det faktisk meget lidt om dem. Massere af sjov farve. Det var helt magisk. Så prøvede jeg at gå op af en trappe og det kunne jeg slet slet ikke så jeg faldt direkte på røven. Der blev jeg siddende lidt og lod mig sluge op af verdenen. Det føltes helt seriøst som om at jeg blev slugt op af verdenen. Det var virkelig syret. Men da jeg følte det blev bedre så var jeg så dum at rejse mig op. Jeg når lige at sige til min ven at det ikke kun kunne være Skunk det der var i. Vi var blevet helt enige om at det næsten kun kunne være LSD som de proppet i. Og så faldt jeg igen, og jeg faldt hårdt lige ned på grusvejen vi gik på. Der kom så nogle over for at hjælpe mig. De spurgte om jeg var okay og om de skulle bestille en ambulance. Det var rigtig tæt på de gjorde det. Men lige så snart de nævnte ambulance var jeg altså helt normalt høj på skunk igen. Så jeg faktisk fungerede normalt. Jeg fortalte dem at jeg havde brug for noget vand, det fik jeg så. Og blev tilbudt over og sidde ved et nærliggende hus. Fantastisk det var rigtig dejligt at sidde og sunde dig efter mit livs vildeste 10 minutter. Og jeg fik snakket med min ven om min sindssyge oplevelse. Vi blev enige om at det var det rigtige tidspunkt at tage hjem nu. Så vi drog hjem af. På vejen hjem var vi forbi adskillige butikker for at købe fråd. Så vi brugte hver en mønt vi havde i vores lommer. Men det havde vi altså brug for. Vi havde aldrig været så påvirkede før.. og jeg kan huske at jeg bare var glad for at jeg kunne stå og gå på mine ben så det holdte humøret oppe. Det tog mig 45 minutter at komme hjem, hvilket var en okay tid i forhold til hvad det plejer at tage mig når jeg er helt slukket.

Inden jeg kom hjem, skulle jeg mødes med en ven ved en nærliggende by. Her chillede vi lidt, han skulle til kæresten og jeg skulle hjem og sove. Jeg fik lidt fråd af ham, og han fik så en vild historie med hver detalje. Efter det tog jeg så bussen hjem og gik hjem i seng ca. kl 6. Og der faldte jeg altså i søvn til kl 4. Og nu sidder jeg så og skriver trip rapport på psychedelia fordi jeg gerne ville dele denne vilde historie med jer og for at forfriske min hukommelse.

Det var så slut på min trip rapport. Jeg håber ikke det alt sammen er for indviklet. God ryger. :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2015 16:35 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er ekstremt usandsynligt, at der har været LSD blandet i det skunk. Det er tvivlsomt, om man overhovedet kan indtage det på den måde uden at nedbryde det. Og jeg kan heller ikke se, hvorfor nogle ville blandet LSD i skunk og sælge det uden at sige det. Jeg synes ikke, det lyder som om, det har været andet end kraftig skunk. Man kunne måske forestille sig, at de havde laced det med syntetiske cannabinoider.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2015 18:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Man skal ikke undervurdere hvor høj man kan blive af vild skunk, pot eller hash.
Synes særligt skunk kan have en meget psykedelisk virkning,


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 apr 2015 18:07 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Der var 100 % ikke syre i den pind, det kan slet ikke ryges.. Og hvis det kunne havde du haft et 12 timers trip af en noget anden kaliber.

Det lyder nu også mest som om, at I har røget jer en ordentlig koger på med noget vild sativa skunk og set farver.. Det kan også være vildt angstprovokerende, for meget THC er faktisk noget af det mest angstprovokerende ud fra min erfaring. Tag det roligt med rygeren, det er ok at nøjes med et par sug hvis det er god skunk. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 apr 2015 06:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2010 05:51
Indlæg: 244
Plejadestjerne skrev:
Der var 100 % ikke syre i den pind, det kan slet ikke ryges.. Og hvis det kunne havde du haft et 12 timers trip af en noget anden kaliber.

Det lyder nu også mest som om, at I har røget jer en ordentlig koger på med noget vild sativa skunk og set farver.. Det kan også være vildt angstprovokerende, for meget THC er faktisk noget af det mest angstprovokerende ud fra min erfaring. Tag det roligt med rygeren, det er ok at nøjes med et par sug hvis det er god skunk. :)


Alene af den grund er jeg begyndt at købe cannabis af lavere kvalitet, simpelthen fordi jeg får det for dårligt af skunk hvor THC indholdet er for højt. Du kan ogsålangt nemmere styre hvor skæv du skal være, ikke meget anderledes end når man drikker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 apr 2015 16:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jul 2014 21:11
Indlæg: 0
Jeg røg så en pind dagen efter igen, hvor jeg ikke fik det på samme måde.
Så nej, der er ikke syre i mit grønt. Det kunne måske være fordi jeg ikke havde
spist noget hele dagen. Men er du færdig det slår hårdt :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team