Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 apr 2015 22:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 nov 2014 02:15
Indlæg: 3
Her er min første oplevelse med lucy/LSD. Jeg håber uerfarne interesserede kan bruge den til noget, og andre erfarne kan give mig noget feedback på min oplevelse

(Jeg har før prøvet trøfler fra Holland et par gange, så havde lidt erfaring med den psychedeliske verden forinden)



I gårsdagens anledning var min ven(G) og jeg taget ud for at mødes med en ven (Z) for at snakke om Lucy. Z havde haft flere oplevelser med hende, og da vi begge var interesserede i stoffet, men komplet uerfarne, havde vi lyst til at høre om (Z)erfaring.

Efter en håndfuld historier og tips, var mig og G hooked på ideen, og da det viste sig at Z tilfældigvis havde noget med, virkede det næsten for oplagt. Vi tog hjem og til mig, spiste mad og så gik vi ellers til værks.
vi havde købt 2 frimærker af Z, begge med 150 ug. Vi valgte dog kun at indtage en halv hver, så ca. 75 ug var dosen. Vi var godt klar over at det kun var det halve, og Z havde fortalt at det hele var langt bedre, men da vi har stor respekt for stoffet og følte ideen kom lidt for spontant, nøjedes vi med at tage halvdelen.
Efter indtagelsen gik der en lille times tid, og så begyndte Lucy at snakke med os. Den klassiske frygt for den aller første gang, blev i den grad ikke bedre af at jeg blev slået omkuld af en hjemløs ca 1 time inde i trippet.

Vi var bevægede os ud i en stor park, og var gået ind på en legeplads. tankerne var så småt begyndt at løbe løbsk, og lyset fra lygtepælene dannede en fed visuel scene. Jeg så en stor rutchebane på pladsen, og besluttede mig for at gå op i tårnet, som den sad fast til, for at prøve den. Min ven G, ser mig og får også fornemmelsen af, at det var da verdens bedste ide'! 
Jeg får en slags "Overexcitment" og alt for meget adrenalin og tror i sekundet G jagter mig, ikke på en dårlig måde, snare sjovt, som 2 børn jo nu til dags leger på en legeplads. 
tilbage til historien.

Jeg skruer drastisk op for tempoet og spænder op og rundt i det lille runde tårn, der desuden virkede meget højere da man først var kommet ind i det.
Da jeg kommer op til Rutchebanen, ser jeg så at der er et hul længere fremme, hvor man kunne komme endnu højere op, og selvfølgelig måtte jeg også det! 
Jeg skynder mig hen til hullet/Udgangen på toppen af tårnet, og løber pludselig ind i et bump med hovedet. Det gjorde bogstaveligt talt vanvittig ondt! jeg falder omkuld, sætter mig op og mærker pludselig endu et slag mod mit hovede. "Hva!!!" tænkte jeg, kan jeg virkelig havde slået hovede ind i det samme bump 2 gange. SLAM!!! 3 slag rammer mig i hovedet! nu vidste jeg der var noget galt. Der sidder en mand ovenpå og slår mig med en kæp! Hvad fanden foregår der???. Jeg når ikke at kigge mig op, før jeg hører mandens stemme, der siger "Get away", med en meget hæs udlandsk accent.
SLAM!!!! 4 slag i hovedet. Jeg får et kæmpe chok, og råber af rædsel, min ven G, var på det tidspunkt også kommet op i tårnet, og stod og så det hele, og kan bekræfte at det var en hjemløs, og ikke bare noget jeg så, men i sekundet havde jeg ingen ide om hvad der foregik.

Jeg skulle bare væk! Så jeg spænede ned af trapperne igen, tror faktisk aldrig jeg har løbet så hurtigt før, men trapperne fortsatte igen i utrolig lang tid, taget tårnets egentlig højde i betragtning. I sidste ende lykkedes det dog at komme ud, og få sekunder efter fulgte G også trop. Vi skyndte os væk fra lejepladsen, og gik i et raskt målrettet tempo ud af parken.


Da vi var kommet ud af parken, og smertet var begyndt at lindre sig i mit hovede, siger min ven G "Der var da heldigt at det skete nu og ikke senere i trippet", og ja det var det, fordi jeg havde det overraskende nok ikke så slemt, som man ellers kunne frygte for en person, der første gang han tager lsd, bliver slået ned af en hjemløs med en kæp i tårn på en legeplads.
Alligevel syntes jeg også at det var en flot præstation af min ven G, da det havde lykkedes ham at proppe ordet "held" med ind i den sætning...

"nok om det" tænkte jeg, det bedste jeg kunne gøre var at glemme det for nu, og så senere se tilbage på det senere som en "sjov" historie. Det lykkedes ret fint, og jeg fik clearet mine tanker for episoden. 

G og jeg kom hjem til mig og røg et par Nikotorpedoer ude foran, mens vi faldt ned. 
Nu var det blevet tid til at høre musik.
Vi gik op på mit værelse og fyrede en spilleliste af, som vi før indtagelsen havde lavet. Min erfaring fra mine tidligere visits i den psykedeliske verden har lært mig, at det bedste musik for mig ved disse lejligheder er Disco musik, så der blevet spillet massere af Bee gees og junior senior.


Vi er nu ca 2-3 timer efter indtagelsen.

Jeg mærkede pludselig en stor bølge af Lucy slå ind over mig, og kan fornemme det samme forkommer for G. Vi bryder akut ud i dans og store smil på mit værelse, mens disco musikken sætter en fantastisk euroforisk atsmofære.

Jeg begynder langsomt at ryde op på mit værelse, mens jeg fortsat danser, det syntes G igen også var en lækker ide, og begynde at hjælpe med. Jeg tror aldrig oprydning har været så underholdene.


Efter godt en times tid (eller hvad fanden ved jeg, for tiden virkede også ret fjern på tidspunkt), besluttede vi os for at gå udenfor igen. Vi tog en frisbee med og tågede rundt på gaderne. sådan forløb en god portion tid.
Der var massere af nye indtryk og fede oplevelser, og det var svært at få tørret smilet og hundepupillerne af. Hold kæft det var hygge, der var nærmest ikke en bænk i området som ikke blev afprøvet.

Det var en intens følelse man havde i hele kroppen, men alligevel kunne man godt mærke at det snildt kunne havde været vildere, havde vi f.eks. taget den fulde dosis, og dermed fået flere hallucinationer, som vi ikke nød særlig mange af (fuck jeg elsker det ord "hallucinationer", det er en lækker følelse man får hvet gang man formår at udtale det korrekt. I øvrigt skal der undskyldes for stave og andre grammatiske fejl i min tekst, jeg er ikke nogen ekspert i grammatik, og vil hellere skrive en undskyldning i teksten, frem for bare at rette den igennem)


Da vi havde gået rundt i noget tid og leget med frisbee og hvad der nu ellers faldt os ind, satte vi os ned, i hvad der syntes som en evighed. Langsomt kunne vi begge mærke at effekten var ved at aftage, eller peaket i hvert fald var forbi, for vi hyggede os stadig som 2 konger.

Vi er nu ca været 6 timer efter indtagelsen.



Solen var begyndt at stige op, og vi besluttede os for at gå ned til havnen for at se det flotte syn. Det var blevet smålyst, og det gjorde at begivelserne igen så anderledes ud og man igen fik nye indtryk. En ny lidt mildere bølge ramte mig.

Vi gik op på stationen, hvor der var god udsigt til havnen og solopgangen. Hvilket syn! Det var som at stirre ind i et impressionistisk mesterværk, farverne og lyset blændede perfekt ind i hinanden og skabte en rigtig behagelig opløftende stemning. Jeg fik en stori rolighed og klarhed i min krop, og havde det super rart! Naturen kan altid et eller andet. 
Vi havde dog ikke fået nok at dets gaver, og måtte også helt ned til vandet og ryge den sidste smøg aftalte vi (Det blev dog langt fra den sidste).


Da vi kom ned på havnen, så vi 2 politimænd (en mand og en dame), som gik rundt.
Jeg kunne mærke at G blev en smule urolig, da det ikke ligefrem er dem man har lyst til at støde ind på dette tidspunkt.
jeg havde det dog helt fint med situationen, men valgte alligevel at gå lidt væk fra dem sammen med G.

Vi tager et drastisk sving væk fra politiet, hvilket sikkert har set meget mistænksomt ud for de 2 politibetjente, som også derpå gik direkte over til os.

Hold kæft et show kan jeg huske at tænke. De spurgte os om hvad vi lavede osv, og jeg førte samtalen på et relativt acceptabelt niveau (et ord der er fedt at Stave korrekt!).

Det viste sig at der for få minuter siden havde været en bil der var kørt ned i vandet, og det var derfor politiet var der. Der var dog ikke blevet set nogle personer/passagerer i bilen, og de havde heller ikke fundet nogen i vandet. 
Vildt nok, man lige støder på sådan en situation med sådan et mindset!



Efter en lang snak med politiet tog vi hjem af. G fortalte mig dernæst at jeg havde haft de vildeste pupiller under samtalen, hvilket jeg bare syntes var sjovt.



Vi kom hjem, nød de sidste par dåts og stirrede ud i det blå for noget tid. dernæst gik jeg ind og lagde mig. Da jeg lukkede øjnene fik jeg de vildeste visions og tanker, det var som om at zappe rundt på diverse tv kanaler, bare i ens hovede. en strøm af tanker fløj i gennem hovedet på mig, jeg kunne ikke kontrollere hvad jeg så, det kom bare til mig. Det var ret fascinerende. 

jeg faldt i søvn efter noget tid og vågnede op til en besked fra arbejdet om jeg ikke behøvede at møde ind i dag, da der ikke skete noget. Lækkert nok alligevel.




Det var alt i alt en super fed oplevelse med massere af forskellige indtryk, lige fra at blive overfaldet af en hjemløs, til at tåge rundt og kaste frisbee på gaden.

Selvom det var første gang jeg snakkede med Lucy, synes jeg at jeg fik en nogenlunde fornemmelse af hvilken effekt det har på mig. Jeg kan selvfølgelig ikke være sikker, da jeg endnu ikke har prøvet den fulde standard dosis. Jeg har dog tænkt mig at prøve den fulde dosis om en god portion tid, men er glad for jeg kun prøvede det halve, da jeg sagtens kunne forstille mig at den intense følelse + visuals kunne blive meget overvældene, da det varer så lang tid og vi gik meget spontant til værks. 



Håber i kunne bruge min oplevelse til noget. Det kunne jeg hvert fald! jeg er prop mættet med nye indtryk og tanker, og har dertil også fået en stor respekt for stoffet. Jeg skal ikke prøve det foreløbigt, men jeg skal prøve det igen. 



Hvis der er nogle der kan relatere til min oplevelse og måske også har erfaring fra rejser med med større dosis, så må i meget gerne skrive. Gad godt at have et indtryk af det, så jeg kan sætte det i perspektiv til min oplevelse, og dermed være endnu mere parat til næste gang.
F.eks. fortalte Z mig, at jeg skulle være klar på store nedture i løbet af mit trip, det havde jeg heldigvis ikke denne gang, men passer det ved indtag af større dosis?




Ha en go dag! 




Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2015 11:33 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Fed nok rapport, især hvis det er din første, så er du sluppet godt nok af afsted med det.

Citat:
Jeg så en stor rutchebane på pladsen, og besluttede mig for at gå op i tårnet, som den sad fast til, for at prøve den. Min ven G, ser mig og får også fornemmelsen af, at det var da verdens bedste ide'! 
Jeg får en slags "Overexcitment" og alt for meget adrenalin og tror i sekundet G jagter mig, ikke på en dårlig måde, snare sjovt, som 2 børn jo nu til dags leger på en legeplads. 
tilbage til historien.


Syntes det er lidt ærgeligt at du går fra at beskrive din sindstilstand, og hvad du følte og tænkte, til bare at køre videre i den, omend underholdende nok, lidt trivielle historie vi har hørt mange gange før. "Vi tog LSD, så lidt farver, oplevede lidt ting, grinte med vennerne osv. De ting sker for det fleste, det er mere interessant at høre om hvordan oplevelsen var for lige præcis DIG, og mere i detaljer hvilken effekt stoffet havde på DIG.

Men som sagt, stadig en fin rapport! jeg har læst MEGET dårligere.

Hov den ligger desuden i forkert subforum, men mon ikke en admin tager sig af det.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 apr 2015 12:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 feb 2004 09:57
Indlæg: 1743
Geografisk sted: Orbit Earth
Flyttet til triprapporter - 3ef

_________________
Let Go And Let God!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team