Hej!
Nu er det næsten 3 år siden sidst at jeg har taget noget som helst, dvs jeg mangler en måned før jeg rammer de 3 år. Og har ikke rørt alkohol de sidste 2 år og 3 måneder
For ca 3 år siden blev jeg tvangsindlagt på psykiatrisk, pga en bragende psykose. Efter at havde taget MDPV i knap et år, (dvs dagligt brug) var jeg blevet så psykotisk at jeg til sidst ikke kunne holde styr på noget som helst.
Så til sidst stod politiet og ville have mig med.
Det fik de så også, efter en hel del peberspray. Fordi jeg besluttede mig for ikke at følge med frivilligt.
Jeg var et par uger på den lukkede, og blev udskrevet igen.
Og efter et par måneder røg jeg så ind igen på den lukkede. Med politiets hjælp, dog uden peberspray, men med MDPV i skoen.

Efter en uges tid på den lukkede løb jeg så tør for MDPV.

men det var vist også meget godt.
Nu er det så snart 3 år siden jeg har taget noget sidst.
Efter min indlæggelse har jeg gået hos distrikt psykiatrisk, og videre til OPUS.
I dag er jeg næsten helt symptomfri, og lever et normalt liv

Jeg får stadig seroquel, dog kun ca 100mg til at sove på. Jeg har prøvet uden seroquel, men jeg får det meget besynderligt når jeg ligger i min seng.
Det er som om at Jeg er inde i et ENORMT rum, hvor der intet er, og jeg føler mig ENORMT lille. Det skræmmer mig, når jeg oplever dette.
Jeg har oplevet dette før. Også da jeg var mindre. Og har altid været skræmt af dette.
Jeg ved ikke hvad det er, men der kommer lige inden jeg falder i søvn, og når jeg først kommer ind i dette sted, kan jeg ikke sove.
Nogen der kender noget til dette?

Nå, men udover det har jeg det godt. Jeg kan dog godt mærke at mit høje stimulans forbrug har sat sine spor. Bliver meget nemt stresset, og føler mig faktisk lidt slidt.
Men okay, det ville måske også være lidt besynderligt hvis 100gr.+ MDPV ikke skulle sætte sine spor.
Jeg er i fuld gang med min uddannelse, har fået læreplads for ca 6 måneder siden.
Jeg bor stadig sammen med min kæreste, og så har vi fået en lille søn sammen, han er 1 år gammel.

Ellers vil jeg bare sige hej til jer alle, håber at i alle har det godt.
Mvh Flæmming