Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 06:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej brugere,
Jeg havde en rigtig dum oplevelse sidste år.
Var draget til Nibe. Til sankt Hans fest, Fik en del vodka osv. Vandrede ud i Skal-Skoven ( Nibe-Festivalen var ved at tage form...)
Gik omkuld, lige ved siden af nogle svampe, som sikkert var nogle af de der spidshattede djævle, der sludres om herinde. I min brandert spiser jeg en hel svamp, inden jeg tilter omkring.
vågner næste formiddag. Er ikke helt igselv, og tåger rundt i Nibe . Tilsyneladende ok....!

Får halluciationer omkring at alle jager ig. Ser underlige ting og drøner tilbage til skoven for at skjule mig.....!
Føler mig forfulgt igenne de næste to nætter. Har "kontakt" ed en masse væsener, tilsyneladende almindelige personer. Forsøger at tale med dem, en får aldrig svar. Opdager at alle jeg ser omkring ig har begået selvmord, og venter på at jeg slutter mig til dem for at vi kam tale sammen.
Jeg flygter fra Nibe, ender i Rold skov 2 dage efter. Blev fundet af et par hjælpsomme mennesker, som fik mig på sygehus næsten død.

Husker vagt min lange vandren fra Nibe til Rold Skov, men Ved at jeg havde følge med: de døde, buske som var levende, formet som elefanter, bjørne, hunde. osv...!

Opvågner på sygehus efter coma. Kan ikke tale pga. en anordning i halse, Oplever angst for at blive slået ihjel af nogle på afdelingen. Er overbevist om at jeg er indlagt på en klinik i Frankrig, som sælger organer.

Mit mareridt gik først over da jeg fik fjernet tingesten i in hals, så jeg igen kunne tale og spørge hvor jeg var.

Kan IKKE anbefale at spise svampe direkte fra skoven...
Er der nogen som har oplevet at virkningen efter indtagelse af spidshat-djævlesvampe, varer over en hel uge...?

Hilsen lars

Insane psychedelia user!

Det har ikke været spidsnøgenhat de er ikke kommet op til Sankt hans - derudover skal der mere end en til.

Hehe nej dette er helt sikkert ikke spids nøgenhat.

Men hvorfor får du den idea bare at spise en eller anden svamp du har fundet, også vurdere at det er spids nøgenhat?:D

Det er ellers en vildt oplevelse du har haft!:(

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Skoven
Som de andre siger, så kan det ikke have været spids nøgenhat, da de ikke gror på det tidspunkt af året.
Hmm, det lyder som lidt af en vild oplevelse du har haft dig der må jeg sige, og endnu mere underligt, at din psykose udbrød dagen efter, at du havde spist en eller anden svamp. Hvad fik du stillet af diagnose efter dit besøg på psyk?

- Sebastian Mullaert

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Det kan virkeligt være livsfarligt at spise fra skoven når du ikke ved hvad det er..

Håber du lærer af dette, spids nøgenhat er en fredelig og hyggelig svamp, specielt når du kun spiser 1(cirka 0,5g tørret).

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Mon ikke nærmere vi er ude i noget trolling her? :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Gaaaaaab. Jeg bliver så træt. Ja, du har drukket vodka og spist en sigma tilfældig svamp, du har fået det dårligt, du har overlevet, du er heldig, men dit indlæg høre vidst ikke til her.

Insane psychedelia user!

Ether skrev:
Det kan virkeligt være livsfarligt at spise fra skoven når du ikke ved hvad det er..

Håber du lærer af dette, spids nøgenhat er en fredelig og hyggelig svamp, specielt når du kun spiser 1(cirka 0,5g tørret).

Det må da være den største SN i verden så.

Insane psychedelia user!

Nope min rekord ligger et pænt stykke over 0,5 g tørret :)
Prøv og udskift 1 med en og det giver lidt mere mening :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]