Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 maj 2015 00:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 maj 2015 23:26
Indlæg: 0
Substanser: LSD; Whiskey; Øl; Skunk

Setting: Lille hyggelig hus på Staden ved vandet, samt hjemme hos min ven.

Sammen med andre: Ja, klassekammerat.

Dosering: 150ug; ca 1/4 fl whiskey; ca 10-15; 1 joint. Ca indtagelser pr mand.

Triprapporten:

Det hele startede med at vi begge var til en skriftlig eksamen, og planen derefter var at vi skulle tage på staden og købe lidt skunk til senere på aften. For mit vedkommende var det første gang jeg skulle indtage et helt mærke, har tidligere prøvet at indtage et halvt mærke. Vi drog ind mod staden, købte vores skunk, og efter en smule søgen, fandt vi hvad vi mente ville være det ideelle sted at drikke et par sjusser fra vores whiskey, blandet med lidt ginger ale ( god blandning og kan klart anbefales).

Efter vi havde drukket vores sjusser, blev vi enige om at vi skulle tage vores mærke og begynde at bevæge os væk fra staden. Vi ender med at tage plads på en bænk, lige ved pladsen omkring Christianhavns metro, her åbner vi så en øl, og lidt efter begynder vi begge at mærke en velkendt bodyhigh fra vores mærke, jeg personligt begynder at mærke hvordan alt lyd begynder at "fade" væk og alt handler om os i vores lille osteklokke, mine ben og krop begynder at blive lidt sløv i det, mest af alt havde jeg egentlig bare lyst til at sidde og stene lidt på bænken.

Vi bliver dog enige om at det nok er en god ide, at vi begynder at tage hjem til min ven, så vi ikke ser for underlige ud i menneskemængden. Vi lister forsigtigt ned i metroen, i håb om at ingen lægger mærke til at vi er ved at være godt blæst på LSD. Inde i selve metroen, kan jeg mærke hvordan virkningen bliver kraftigere og kraftigere, turen tager uffattelig lang tid, og jeg kan se på min vens øjne at hans pupiller nærmer sig tekopper, og straks tænker jeg at vi nok må sørge for at skjule os lidt, men skjule sig i metroen ca kl 16-17 stykker en tirsdag eftermiddag er nok ikke det nemmeste. Jeg begynder at føle at alle stirrer på os, hvilket de nok også gør, jeg føler at det håndtag jeg holder fast i for ikke at miste balancen, begynder at blive helt blødt at røre ved. Det var nok bare fordi jeg var begyndt at svede meget, samtidig med dette kan jeg mærke at det er enormt svært at stå stille, hele kroppen spænder og slapper af på skift.

Endelig når vi Flintholms station, og jeg bliver helt lettet da vi stiger ud og kan indånde den friske luft og ikke står pakket i en metro længere. Lidt efter hopper vi over i det næste tog som skal tage os tættere på min ven, togturen her syntes også at tage lang tid, dog ikke lige så lang tid som metroen, da vi ankommer til vores station, smutter vi ud og begynder en gåtur mod min vens lejlighed. Dog beslutter vi os for at lægge et besøg forbi den nærmeste Netto, inden vi tager hjem til min ven.

På vejen mod Netto, begynder effekten virkelig at tage til for os begge to, når jeg ser nogen passere os uanset om det er en person, cykel eller bil, er det som om at de alle trækker en skygge efter sig, bedst beskrevet er det lidt lige som en gammel fladskærm, der kaldte man fænomenet "ghosting", samtidig med dette er mit syn også knivskarpt, så jeg lægger mærke til de mindste detaljer i fortorvet vi går på, kontrasterne i farverne på blomster, biler og himlen er helt fantastiske.

Vi ankommer nu til Netto, som er vildsomt proppet på dette tidspunkt, men vi er enige om at vi skal have nogle øl, så vi går ind i Netto og ligner muligvis noget fra fear and loathing filmen imens vi ihærdigt leder efter øl og regnbueis. Da vi ikke selv er i stand til at lokalisere isen, må vi ty til at spørge en ansat, min ven var ikke meget for det, så jeg går hen til en og for fremstammet " hh..hvor er den der is med farverne?" Han kigger lidt forvirret på os, hvorefter vi får standard svaret " den skal ligge inde i det der skab, og hvis der ikke er flere er der udsolgt" æv tænker vi da der ikke var mere is, og beslutter os for at gå op og betale vores øl. Imens vi står i kø begynder hele gulvet at lave mønstre og flyde lidt ud, så jeg prøver at lade være med at stirre på gulvet, i stedet for ender jeg med at kigge på nogle af alle varerne på hylderne. Dårlig ide, alle de farver og indtryk fra varerne på hylderne gør så mange indtryk at jeg begynder at smågrine lidt for mig selv, og her ved jeg bare at det nok skal blive et godt trip. Efter at have stået i kø, i hvad der følelse som et lille kvarter får vi betalt og smutter hjem til min ven.

Vi ankommer til min vens lejlighed og sætter noget musik på og begynder at snakke lidt om dagen, livet og alle de underlige ting man nu snakker om på et trip. Playlisten kører noget dejligt syrerock fra 60'erne, rigtig fed musik, på dette tidspunkt er det som om at jeg nærmest kan se små atomer i luften, og samler jeg hænderne og trækker dem fra hinanden, kan jeg nærmest se små tråde der strækkes imellem mine fingre. Dette havde jeg aldrig prøvet før på LSD, imens vi sidder og lytter til musikken, er det som om at ved kanten på alle de objekter jeg kigger på opstår der nogle små prikker af farver i kanterne, de farver er de 3 grundfarver rød, blå og gul, jeg prøver at forklare til min ven hvad jeg oplever, men han forstår det ikke helt, nok fordi vi begge er ret ramt på dette tidspunkt.

Vi sætter nu et billede på hans computer som vi kan space lidt ud på og bare nyde, aldrig har jeg set et billede blive så skarpt og intenst før, der er en dybde som jeg aldrig har oplevet før, næsten som om noget af det virkelig kom ud af skærmen. Lidt senere på aftenen, falder jeg nærmest i trance over hans computer, mit syn bliver lidt mere sløret, men selve oplevelsen, endnu mere virkelig på en måde, jeg stirrer på dette tidspunkt rigtig intenst, på et ikon på computeren, og det er som om ikonet begynder at komme ud af skærmen lidt lige som i en science fiction film.

Jeg lokker nu min ven til om vi ikke kan lytte til noget classic goa musik fra starten af 90'erne, efter det bliver sat på, går jeg nærmest i trance, jeg føler at jeg kan røre ved musikke , jeg ved jeg sidder med lukkede øjne men det følels bare så fantastisk, min ven begynder at grine lidt af mig, og jeg åbner øjnene og tænker det nok må ha set komisk ud, og så griner vi begge sammen.

Vi aftaler nu at lave en joint, for at se om det vil give en ekstra virkning af vores i forvejen sjove tilstand, og mon ikke wow, jeg ryger normalt ikke skunk eller lignende, men tænkte hvorfor ikke når vi nu alligevel var ramt temmeligt hårdt, og wow det var helt vildt da skunken, begyndte at sætte sit aftryk i mig, jeg blev helt sløv i kroppen, på en behagelig måde, men samtidig også så meget at jeg var nødt til at lægge mig lidt på sengen, så jeg lægger mig over i sengen og nyder min tilstand, herefter begynder det hele at blive en del sløret, jeg ved jeg havde det rigtig godt mens jeg kogte ud, men desværre ikke rigtig nogen erindring om evt drømme el. Lignende mens jeg lå der i et par timer.

Jeg vågner op igen og mine visuals på dette tidspunkt er nærmest forsvundet, og at ryge en joint hjalp kun meget lidt, så desværre var det for mig meget sump på de sidste timer af vores trip.

Der var et tidspunkt under vores trip, hvor vi ville lægge en slags slagplan for hvordan, vi skulle tage substanser på en festival vi skal til, men på det tidspunkt var vi begge så ramte, at vi kørte i loop, dvs vi var ikke i stand til at komme længere, end at når man stod op skulle man indtage 4 genstande, men mere fik vi ikke på listen da vores tankegang ikke kunne føre en samtale længere på det tidspunkt.

Alt i alt en rigtig fed oplevelse, men jeg tror at næste gang muligvis skal være på 225ug eller 300ug, da jeg mener at peaket kunne havde været endnu vildere med lidt ekstra dosis :)

Håber at nogen kan bruge denne rapport


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2015 00:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 19 aug 2011 17:01
Indlæg: 73
Hej narko indtagere og tidligere narko-indtagere <3 her kommer min version af det trip Psychedelics og jeg tog. Var gået i gang med at prøve at sætte nogle ord på, men har kom mig i forkøbet :D
Mig og en ven fra mit studie som vi kalder J, som jeg for nyligt har introduceret til LSD, havde aftalt at vi skulle tage et lille frimærke efter vores eksamen. Efter eksamen skulle vi lige nogle småting, aflevere hans mors bil, hjem til mig og hente stofferne og ud købe lidt skunk.
Vi kommer hjem til mig og sidder og får et par drinks med whiskey/ginger ale og snakker lidt om min kammerats sidste trip på LSD (½ mærke) hvor han besluttede sig for at tage i byen, samt hans første trip jeg tog med ham for 2-3 uger siden.
Vi kommer ud på Staden, køber og sætter os herefter i et lille ”legehus” nede ved søen (ved siden af den der børnehave). Vi sidder her og drikker lidt mere whiskey og nogle øl samt ryger en del smøger. Da vi ikke har flere isterninger eller ginger ale tager vi frimærket. Efter ca. 10-15 min beslutter vi os for at rykke videre. Vi stener lidt rundt ude på staden og begynder så småt at kunne mærke de første effekter melde sig. Vi snakker lidt om at slå os ned et sted og drikke en øl, da vi lige skal finde ud af hvor vi tager hen, men det ender med at vi går ud. Vi sætter os på Christianshavn torv og gør det her i stedet.
Mig og min kammerat begynder på nuværende tidspunkt at kunne mærke det en hel del (rent fysisk, ikke visuelt endnu) og beslutter os for at tage hjem til mig. Vi skal med metroen og med det samme vi kommer ind kan jeg mærke vi begge synes det er stress. Der er helt proppet med mennesker og vi er nød til at stå op. Nå. Vi skal på et tidspunkt videre med et S-tog og derefter en bus, og kan mærke det er lidt irriterende man ikke kan udfolde sig fuldt ud. Vi snakker om at vi er glade for vi ikke peaker endnu, da det hurtigt kunne blive en ubehagelig oplevelse-
Vi skal også lige ned og handle (noget juice, øl, is og nogle andre småting mener jeg). Da vi kommer ind lyser alle farverne i Netto op og kan allerede her mærke det bliver en interessant tur. Vi får fundet de nødvendige ting og går op mod kassen, efter en smule forvirring over de mange sanseindtryk.
Det er sindssygt langt kø.. Fuck. Jeg står og kigger ned på gulvet og bliver pludselig opmærksom på hvor beskidt det egentlig er, men det ser stadig for vildt ud, da det hele ”bølger” og danner flotte mønstre (lidt ligesom en spiral) der kører rundt og zoomer ind og ud. Jeg står helt kogt, formentlig med de største pupiller overhovedet, og stirrer ned på gulvet mens vi venter på at vi kommer længere frem i køen. Kan slet ikke overskue vi skal til virke normale og tale til et helt normalt menneske, men J tager heldigvis pengene jeg står og vifter rundt i luften i hans hånd og håndterer betalingen. Det er en stor lettelse for mig. Vi får pakket tingene ned og går hjem til mig.

Da vi kommer ind kan jeg huske jeg bliver lidt irriteret over jeg ikke fik ryddet/gjort lejligheden helt ren. Nå, det er der ikke meget at8 gøre ved i denne tilstand. Jeg smider en madras på gulvet og siger til min kammerat han bare kan ligge sig ned hvis/når han føler for det. Vi får sat en syre rock playliste på (mener det er den her https://www.youtube.com/watch?v=eN20vIuiElo) og det lyder sindssygt godt. Alle tonerne er helt klare og jeg bliver opmærksom på alle de syrede lyde. Imens musikken spiller sidder vi og kigger lidt på nogle trippede billeder og optiske illusioner. Ved nogle af de optiske illusioner er det er sindssygt svært at forstå hvori illusionen ligger, da hele billedet nærmest bare sejler rundt og vi har meget svært ved at læse hvad der står, men vi morer os meget over det alligevel.
Mens vi sidder og kigger på trippede billeder sidder jeg og ryger lidt skunk i en pibe for at se om det kunne intensivere effekten af LSD’en en smule og visualsne bliver i hvert fald også en smule kraftigere. På et tidspunkt spørger min kammerat hvordan det påvirker LSD’ens virkning, og jeg byder ham lidt(han ryger ikke normalt). Da han har røget det kan han også tydeligt mærke at det gjorde trippet en del vildere. Vi sidder og stener lidt på nogle flere syrede billeder, hvor der er en utrolig dybde rent visuelt for vores vedkommende. Min venner sætter herefter noget GOA trance på, som ikke lige er en genre jeg har hørt så meget før, men der er stadig nogle utrolig syrede lyde i den slags musik, som er vildt nice. Det går op for mig at det er derfra sådan noget psytrance stammer fra. Det er også fedt at høre noget anderledes musik end hvad jeg plejer på et trip.
Vi ryger vidst lidt mere og min kammerat foreslår at vi laver en frysepizza til deling, da ingen af os har spist noget hele dagen næsten. Jeg er lidt skeptisk i starten om det overhovedet ville smage godt, men da vi intet har fået virker det som en god ide. Men vi skal da også lige have en joint til, så imens min kammerat laver den (der skulle lige noget ekstra fyld på) får jeg kreeret en joint. Pizzaen smager ikke rigtigt af noget, men det er rart at få noget mad.
Jointen syntes jeg tilgengæld smager virkelig lækkert. Vi sidder og skiftes til at prøve nogle solbriller jeg har med lilla/gult glas imens vi ryger den. Lige så snart man tager brillerne på, er det som om ens visuals fuldstændig skifter karakter. Det er lidt svært at forklare præcist hvordan, men ret fedt alligevel at få et andet ”perspektiv” på LSD’ens visuelle virkning.

Efter vi har røget jointen bliver det hele en del mere tåget for mit vedkommende, og det er langt sværere for mig at huske i hvilken rækkefølge tingene sker, men jeg har hvertfald sat noget jungle musik på (Ananda Shankar, kan klart anbefales på et trip) og vi sidder bare i et stykke tid og lytter til det. Det er god musik og jeg kommer i et ”spirituelt” humør og sidder lidt for mig selv og filosoferer over begreber som gud, genfødsel og andre spirituelle ting. På et tidspunkt kommer der en sang hvor han snakker om at det er ligemeget om du kalder ”Gud” for Jehova, Buddha, Christ eller hvad du nu vil, i denne sang er der et kor der råber det samme (på Indisk? Tror jeg. https://www.youtube.com/watch?v=N7MxqNjNnLk) igen og igen. Da det ingen mening giver i vores hoveder og ingen af os er særligt religiøse mennesker til dagligt, flækker vi FULDSTÆNDIG sammen af grin :D vi sidder nok i 5-10 minutter, eller hvad ved jeg, og prøver at komme os over det. Vi havde hvertfald grineren på i virkelig lang tid over det føltes det :D.
Herefter mener jeg vi sætter noget Pink Floyd på og jeg ligger mig ned for at ryge lidt skunk, hvilket min kammerat J også gør. Vi ligger vidst bare begge to hver især og nyder hvilke billeder vores hjerne kan skabe med et hoved fuldt af syre, men har selv meget svært ved at sætte ord på det eller i det hele taget huske det. På et tidspunkt oplever jeg (hvad jeg formoder er, i må meget gerne kommentere om det passer overens med jeres opfattelse) ego død. Det går pludseligt op for mig hvor ligegyldig ”jeg” er, i et større perspektiv. Da vi alle stammer fra den samme energi, kan jeg ikke se meningen ved at holde fast i den opfattelse jeg har haft af ”mig” og lader den bare forsvinde. Det er en utroligt befriende følelse og herefter ligger jeg bare og fuldstændigt nyder hvert øjeblik. Jeg har aldrig haft en lignende følelse, heller ikke når jeg har taget 2-2½ mærke (af skiftende kvalitet selvfølgelig, men altid ”nogenlunde”)
På et tidspunkt, da virkningen havde aftaget rimelig meget, beslutter jeg mig for at prøve at spise noget mere. Ikke særlig meget, bare en lille smule (måske ¼-1 frimærke samlet set) som jeg spiser. Efter jeg har spist det går det lidt tid og jeg kan mærke at effekten tager lidt til igen, dog ikke meget. Den udstoppede mink jeg har stået i min lejlighed begyndte at blive ”levende”; det lignende at den trak vejret og alle overflader blev desuden skiftevis skarpere og mere ”mudrede”. Det havde hvertfald sat trippet lidt op i gear igen, og mens jeg ryger en joint begynder jeg at have det vildt godt. Min kammerat er vidst faldet i søvn på det her tidspunkt, så jeg ligger bare og drikker lidt øl, ryger flere joints og sætter noget forskelligt syret musik på. Jeg synes dog ikke der går mere end et par timer før effekten er nede ved det tidligere niveau (hvor jeg kun trippede meget lidt). Min kammerat vågner op, og vi ligger og snakker lidt om det trip vi lige har oplevet, livet, politik, skolen og generelt en masse andre ”vigtige” ting. Jeg føler selv jeg har fået et forfrisket syn på livet og har det generelt godt, men har det dog rimelig kogt. Vi sidder og drikker de sidste øl vi har og ryger lidt smøger inden min kammerat smutter hjem for at få sovet.

Alt i alt en rigtig fed dag hvor jeg oplevede mange fede ting, som også har givet mig mod på at gå lidt højere op i dosis. Håber også i nød at læse min version af trippet, selvom jeg havde ret svært ved at beskrive det visuelle


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team