Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pris på DMT
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Ja nu hvor det er blevet ok og diskutere priser, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad I giver for DMT på gaden? :)
Jeg selv kan finde det til en tusse, med mindre det laves selv. Hvad med jer? ;)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
En tusse for hvor stor en mængde? :)

Er kun blevet tilbudt DMT en enkelt gang, af nogle gutter der havde lavet et bonghoved. Gratis. Sagde nej tak fordi jeg var blæst og halvbange for at prøve det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Trekantsområdet
Enten var det et halvt eller også et helt gram. Er lidt i tvivl faktisk :)

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Hold da helt kæft, det var ikke så lidt igen! :shock:
Jeg havde ikke troet det var så dyrt.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

5-700,- for et gram

Jeg købte for 3 måneder siden, 600mg for 500kr
Det troede jeg var en fin pris.
Gulligt og af rigtig god kvalitet. Lugter helt guddommeligt:D

Vh Ø Tripperen!

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg har ikke det helt store erfaringsgrundlag her, men prisen for et gram hos en af Darknets mest populære og troværdige forhandlere er i underkanten af 600 kr. Det kan sandsynligvis fås billigere, men så må du nok på Reddit eller Darknet for at finde reviews...

I forhold til hvor "sikkert" det er at bestille, er frimærker alt andet lige virkelig ikke noget der giver anledning til løftede øjenbryn. Pulver vil altid være sværere at få igennem tolden. Jeg har dog kendskab til en enkelt DMT bestilling fra ovenstående forhandler, hvor stealth var fornem, så hvis du laver din research inden bestilling, ville jeg ikke være al for nervøs.

Jeg har bestilt DMT nogle gange, men jeg har aldrig fået det pakket særlig stealth, selvom sælgeren har lovet det.

Men jeg har heller aldrig mistet noget endnu, der er ingen narkohunde der er trænede til at finde DMT:)

Og ja et gram varer længe hos mig, det er ikke noget man ryger hele tiden, derudover bruger jeg bare 30-60mg for hvergang.

Vedrørende kvalitet, så har jeg haft nogle forskellige batches der slet ikke har lignet hinanden, og virkningen har ikke været helt den samme. Jeg har haft noget gult, lidt klistret og blødt, et helt hvidt og tørt, og det jeg har nu er lidt gulligt, tørt og i hårde små krystaller. Alt har haft samme lugt, det dufter pænt sagt guddommeligt. Potens mæssigt var det klistrede gule det svageste, men alt har stadig været mega potent.
Alt har været freebase.

Det er omhyggeligheden fra ekstraktionen der afgør, hvad for et slut resultat man står med til sidst. Helt ren DMT skal være hvid, næsten gennemsigtig og i hårde små krystaller. Hvis det er lidt fedtet, klistret eller farvet, er det sandsynligvis urenheder fra ekstraktionen. Men det skal siges, at mange af de urenheder sandsynligvis også er psykoaktive, da rusen ihvertfald er forskellig.
Derudover får ren og hvid DMT et gult skær med tiden hvis det gemmes længe, men jeg har ikke helt sat mig ind i hvorfor.

Jeg har selv været mest forelsket i den gule der var lidt klistret, det var den mest afbalancerede rus, og ikke så knivskarp som det hvide, selvom det hvide også var nice. Varigheden af trippet er også forskellig. Det gule er det længste trip, og har et betydeligt længere comedown. Her går der ihvertfald 30min, før jeg er helt mig selv igen. Med det rene går der maks 20min, og der er sådan set ikke noget comedown. Man er bare væk, og så er man tilbage:)

Men det rene er nemmere at ryge, da det gule smager lidt skarpt. Det smager mest af plastik, og det mærkes som man inhalerer knust glas ind i sin hals og lunger. Det gør at jeg skal anstrenge mig lidt mere for at bryde igennem, selvom det ikke er noget problem for mig. Men jeg ved, at andre har problemer med det.

Vh Ø

Det ved jeg faktisk ikke, da jeg ikke har prøvet at ryge Changa endnu. Jeg tænker bare, at muligheden for at det bliver taget af tolden burde være større, når det er en bunke plantemateriale der skal transporteres, men jeg ved det ikke.

Jeg vil selv prøve at lave noget Changa inden længe, da jeg gerne vil prøve forskellen.
Changa oplevelsen skal vare lidt længere, end hvad oplevelsen med ren DMT gør. Come up og comedown skal være mere smooth, hvilket lyder tiltrækkende da jeg synes godt om det lange comedown, fra den gule og klistrede DMT.
Come up på DMT går så stærkt, at man ikke rigtig når at forstå det, derfor er det meget lækkert med et langt comedown hvor man kan følge med.

Jeg har overvejet at finde noget DMT fumarate, da det er aktivt både nasalt og sublingualt så vidt jeg har forstået, og det lyder meget interessant:)

Medlem

Hvis det er hjemmebrygget gulig base mellem 600-700 grammet.
På deepweb 400

Hmm det kan jeg se, men har ikke hørt om det før. Det må vist komme an på en prøve, selvom de advarer mod smerten i næsen:)

Edit:
Men hvis det er aktivt nasalt, burde det så ikke også være aktivt sublingualt? Jeg har lige haft fingeren nede i posen og smagt på det, og det smager faktisk ikke så slemt. Ikke når jeg forbinder det med Ayahuasca, for det er absolut den værste smag, jeg nogensinde har prøvet! Det har også en noget mildere smag end fx MDMA.
Det tror jeg godt, jeg kan have under tungen indtil virkningen indtræder.

Nu får jeg lyst til at prøve, men det må vente til næste weekend ihvertfald...

Senest rettet af Ø Tripperen 17 jan 2016 22:47, rettet i alt 2 gange.

Stodder
Brugeravatar

Hvis I skal indtage DMT nasalt eller under tungen så vil jeg råde jer til at konvertere det til et salt.
Freebase og slimhinder er en dårlig kombination.

Hmm jeg er en klovn til sådan noget, kemi er sgu ikke min stærke side.

Men at opløse DMT i lunkent vand og tilføje lidt eddike kan jeg nok finde ud af, hvis jeg forstår det rigtigt.
Jeg har kun kemi på C og ikke det store selvstudie på området, så hvad er forskellene imellem en freebase og en acetate tilstand? Jeg har set og læst om freebase, fumarate, sulfat, hcl osv. men jeg er ikke stødt på en tilstand der hedder acetate endnu.

Jeg havde tænkt mig at prøve det i morgen aften, men nu må vi se hvad jeg ender med at gøre!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]