Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 sep 2015 21:25 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2015 20:47
Indlæg: 16
Halløj Psych,

Nogle venner og jeg har besluttet os for at prøve, at eksperimentere lidt med noget kodeinekstrakt. Vores plan er at følge nedenstående fremgangsmetode(som jeg har lånt fra Ionium), og blande 'produktet' med få mg Phenergan. Phenergan indeholder Promethazin, som eftersigende skulle fungere rigtig godt med kodeinen. Altså vil vi i grove træk fremstille vores egen purple drank (lean).
De eneste spørgsmål vi har, er om fremgangsmetoden vil fungere og ca. hvor meget ekstrakt+Phenergan vi hver især skal indtage? (Hvis det er afhængig af størrelse, vejer vi hver omkring 60-70kg)?

Fremgangsmetoden:
Der er tilsyneladende mange som mangler en brugbar og sikker metode til ekstraktion af kodeinen fra kodimagnyler. Mange melder om susen for ørerne, opkast m.m, tydelige tegn på at der er alt for meget acetylsalicylsyre(ASA) tilbage i det ekstrakt de har indtaget. Det skyldes sandsynligvis at der ikke er taget højde for at pillerne også indeholder en base, magnesiumhydroxid, som reagerer med ASA'en og ændrer den til dens meget vandopløselige saltform.

Den følgende metode tager højde for dette, idet den bruger en stærkere syre, citronsyre, til at uddrive ASA fra dets salt, hvorved udfældning sikres.

Tilføjelse: Efter at have erfaret at folk næsten altid får diarre af de ikke-stoppende kodimagnyler, har jeg ændret beskrivelsen så den passer til udgaven med 70 mg magnesiumoxid istedet. Desuden har jeg ændret lidt i fremgangsmåden så den forløber mere smooth, og fjernet køleskabstrinnet, da det har vist sig ikke at være nødvendigt.

Man skal bruge:

Kodimagnyler, dem med 70 mg magnesiumoxid(ikke de ikke-stoppende).
Citronsyre.
2 glas.
En ske eller andet at røre rundt med.
En vægt med 1 grams intervaller eller mindre.
Et måleglas, engangssprøjte, eller en anden måde at måle vand rimeligt præcist op med. Ovennævnte vægt kan også bruges, en mL vand vejer nøjagtigt et gram.
En måde at måle pH på, pH-sticks fra apoteket er udmærkede.
En morter(kan undværes, men jeg vil anbefale den)
En tragt og noget filterpapir - et kaffefilter er sandsynligvis udmærket til formålet.


Fremgangsmåde:

Knus først pillerne i morteren, eller knus/findel dem så godt som muligt på anden vis, hvis ikke du har en morter.
Mål ca. 3 mL vand op for hver pille du bruger, og opløs så 0,55 gram citronsyre for hver pille i vandet. Det vil sige at hvis du eksempelvis bruger 30 piller, så skal du bruger 30x0,55 = 16,5 gram citronsyre. Et halvt gram ekstra gør ingen skade. VIGTIGT! Hvis du på trods af faren for diarré alligevel bruger de ikkestoppende piller, skal du bruge 0,75 gram citronsyre pr. pille! I eksemplet med de 30 piller svarer det til 22,5 gram citronsyre.
Hæld opløsningen af citronsyre ned i morteren til de knuste piller, eller hæld evt. pillerne ned i glasset med løst citronsyre. Omrør grundigt i 5-10 minutter.
Mål pH på væsken, hvis ikke den er 3,5 eller derunder tilsættes mere citronsyre, men pH'en burde passe hvis mængden af tilsat citronsyre er korrekt. Hvis pH er under 2,5 bør man hæve den ved at tilsætte f.eks. tvekulsurt natron.
Derefter filtreres blandingen. Væsken indeholder nu næsten al kodeinen fra pillerne, men praktisk talt intet ASA, da dette er udfældet og dermed filtreret fra.

_________________
Peace out
Psycowboy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2015 00:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Du kan evt. opløse pillerne i kogende acetone, da ASA er meget opløseligt i kogende acetone. Vask pillerne et par gange eller 3, og filtrer. I filtret skulle vi gerne stå med magnesiumoxid og kodein phosphat. Vask filterkagen med en smule vand et par gange. Nu skulle kodeinen gerne være i vandet, og magnesiumoxiden vil ikke være opløselig i vand, og blive i filtret.
Inddamp vandet, og du burde i teorien stå med forholdsvis rent kodein phosphat.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2015 17:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2015 20:47
Indlæg: 16
Så det du siger er, at jeg kan bruge din metode i stedet for den med citronsyren? Og så vil jeg stå med et saltlignende 'produkt' til sidst?

_________________
Peace out
Psycowboy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2015 17:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Rent teoretisk ja, men har ikke fået det testet i praksis, men har læst en masse om de forskellige indholdsstoffer, og ifølge deres forskellige opløselig hed, burde man kunne isolere alle 3 ting fra kodimagnyler.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2015 13:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2015 20:47
Indlæg: 16
Ja okay det lyder fedt! Ved du tilfældigvis noget om doseringer? Har hørt at ca. 180mg pr. person, men lyder det ikke af lidt meget? Det kan selvfølgelig være det er når det er opløst i vand

_________________
Peace out
Psycowboy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2015 13:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2015 20:47
Indlæg: 16
Og lad mig også lige forstå din metode ret:
Altså skal jeg have noget acetone (ligegyldig mængde?) i kog (ca. 56 grader C så vidt jeg ved)? Hvorefter jeg fylder de knuste piller i. Når pillerne er opløste fyrer jeg så væsken gennem et filter, hvor acetonen samt ASA'en så ryger gennem, til jeg står med magnesiumoxid og kodein i filteret. Så fylder jeg altså vand gennem filteret(ligegyldig temperatur?) 2-3 gange, for at få det rene kodein med ud? Magnesiumoxiden vil så her blive i filteret, og jeg vil så stå med kodein phosphat opløst i vand, som bare kan inddampes til man har det rent i pulverform?

_________________
Peace out
Psycowboy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2015 16:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hej rapper! :wink:
må jeg da lige opfodre til IKKE at lave "purple drank" og i stedet bare indtage kodein som det nu engang er...
det er en ualmindelig dum ide at drikke en blanding af prometazin og kodein.. og har taget røven på, og livet af folk som mente de ku styre det!!

indtag kodein og hvis du senere føler for det, så tag allergipillen.. -husk at sænke dose betydeligt.. (og ingen alkohol, eller andre rusmidler)

T_H_C skrev:
Ja okay det lyder fedt! Ved du tilfældigvis noget om doseringer? Har hørt at ca. 180mg pr. person, men lyder det ikke af lidt meget? Det kan selvfølgelig være det er når det er opløst i vand

:shock:

det var måske en ide at lœse op på stoffer generelt.. og spørg meget gerne her på psy hvis du er i tvivl..
180mg er rimelig kraftig dose kodein, hvis man ikk har noget tolerance... (og det er uden prometazin!)

træd varsomt, hold lange pauser og pas på dig selv
MVH en velmenende stw (-BZD og opi-addict)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2015 17:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Du har forstået ekstraktionen korrekt T_H_C :)
Magnesiumoxid er meget ringe opløseligt i vand, så der burde ikke komme meget med.
Opløseligheden af magnesiumoxid i vand er vidst nok 0,00029g/100ml.
Kan ikke huske tallet for kodein phosphat. Men mener det var 1g/20ml. Så hvis du bare bruger 3x20ml vand, så burde der jo i teorien ikke følge ret meget, hvis intet magnesiumoxid med :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2015 17:23 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Brug rigeligt med kogende acetone, og gentag gerne et par gange for at være sikker på, at alt ASA er ekstraheret ud ;)
Du kan evt. Inddampe acetonen, og veje ASA krystallerne, og sammenligne med det brugte antal piller.
Eksempelvis hvis en pille indeholder 500mg ASA, og der bruges 20 piller, så skal der være ca 10g tilbage, når acetonen er fordampet. Så kan du sikre dig på den måde :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2015 18:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2015 20:47
Indlæg: 16
Mange tak for hjælpen :)
Regner med at vi forsøger os med acetonemetoden her engang når vi får lejligheden til det.
Vil helt klart lytte til STW og træde varsomt med små doseringer ad gangen. Har også godt læst at det skulle være en ualmindelig dårlig idé at indtage især alkohol sammen med kodeinen, så det er heller ikke planen.

Skal nok melde tilbage hvordan det forløb sig, så snart det er udført ;)

_________________
Peace out
Psycowboy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2015 19:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Bare lige en påmindelse omkring almindelig agtpågivenhed, når man arbejder med relativt brændbare solventer der varmes på. I har sikkert styr på det, men det er træls at brænde - så husk nu god udluftning, ingen antændelseskilder og en mulighed for at slukke evt. brand med enten kvælning eller kulde (fx CO2-slukker eller brændtæppe).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2015 20:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2015 20:47
Indlæg: 16
Tak for tippet Randomname

Skal forresten også lige have én enkelt ting mere på plads:
Kan vi ikke blive enige om, at når jeg bruger metoden med acetonen, har det ingen betydning om jeg bruger de ikke-stoppende piller, eller de andre?
Ved denne metode skiller man jo alle tre stoffer ad?

_________________
Peace out
Psycowboy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2015 00:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det har ikke noget sige nej :)
Som du selv er inde på, så adskiller du jo de 3 stoffer, et af gangen :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2015 12:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 sep 2015 20:47
Indlæg: 16
Fedt nok
- "Kemi, det satme smart" :D :D

_________________
Peace out
Psycowboy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2015 17:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Jeg vil stille mig tvivlende overfor Narkopolos metode, så længe den ikke er testet i praksis. Der er så vidt jeg kan se ikke taget højde for at de forskellige indholdsstoffer har tendens til at reagere med hinanden, og dermed påvirke hinandens opløselighed i forskellige solventer. Og der er jo flere andre tablethjælpestoffer i, som kunne tænkes at komme med over i acetonen, så selvom der er 20 gram efter inddampning, kan man ikke umiddelbart vide om det er ASA eller noget andet.

Eksempelvis kunne jeg godt forestille mig at ASA reagerer med MgO, hvis der er blot den mindste smule vand tilstede. Det vil resultere i magnesium-acetylsalicylat, som formentlig er meget lidt opløselig i acetone.

Så pas på jer selv, og tag ikke bare den nævnte metode for gode varer. Prøv jer forsigtigt frem, så I undgår ASA-forgiftning.

Men metoden er da interessant, såfremt det rent faktisk lykkes at få fjernet magnesiumen. Så er der pludselig kodein til alle igen, uden diarre :)

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2016 09:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2016 11:16
Indlæg: 8
[quote="T_H_C"] hey hvordan skal man indtage kodein ? mvh c3s


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team