Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6409 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 321  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

theonlyman skrev:
Er der her SN?

Billede
Billede

Dem med de hvide stængler tror jeg er SN- kan du ikke tage et nyt foto af de andre hvor man ser dem lidt mere fra oven.

Junior medlem

Er der nogen i Nordjylland der har haft held med at finde? Mere præcist, området omkring 9700 brønderslev. Vi har en golfbane her oppe men den er ikke mere en et par år gammel er det stadig muligt at finde paddehatte på sådqn et nyt sted?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Psykofreak skrev:
theonlyman skrev:
Er der her SN?

Billede
Billede

Dem med de hvide stængler tror jeg er SN- kan du ikke tage et nyt foto af de andre hvor man ser dem lidt mere fra oven.

nej, det er ikke SN nogen af dem.

theonlyman skrev:
Satans. Har satme brugt mange timer på at lede efterhånden. Kan du sige et par ord om hvor de adskiller sig fra SN ?

Kig nu på billederne for syv søvan! stilken/stokken på SN er som regel lidt kroget, og farven er flødehvid (anelse gullig) til orange-brun. Der mangler den lille spids på hatten. SN har som oftest også en runding nederst på hatten, der hvor kraven har siddet.

Medlem
Brugeravatar

Var igen ude lidt idag et nyt sted :) fik da cyklet 15km sådan cirka :D

Fandt vel 50-70 stk på et okay kendt sted men der var langt imellem dem, holder stadig fast i var mangler en ordenlig skyller her på Sjælland før der rigtigt kommer gang i den!

http://tinypic.com/r/fyd73b/8

Læg mærke til den lille hvide fandt sq 2 albino spidshatte nogle der ved om de ekstra potente eller måske slet ikke potente?:)) flotte er de sq!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Nej det mener jeg ikke. Det er vist bare en ganske almindelig pigment-fejl, som man ser mange andre steder :)

Kom ikke afsted i weekenden, ikke så meget mad at gøre med - energiforbruget skal jo gerne dækkes nogenlunde ind, når man ikke lever for sundt i forvejen. Udbetaling lige om hjørnet, så skal der smøres sandwich og medbringes kaffe til en go' tur :)

Har generelt ikke haft det vilde held med mig her i området(østjylland), men denne sæsons første tur, var ligeså god som sidste års bedste tur = ikke ret meget. Håber på bedre held i år :)

Medlem
Brugeravatar

Hehe okay super!!:)

Ja enig det hjælper lidt på det! Nu det også med at nyde det sidste gode vejr dog håber jeg på noget ordenlig regn og så må solen godt komme igen!!:)

De sq sære de små, man kan lede i mange timer/dage men når man finder en står der som regl flere på samme sted :)

Go jagt derude!

Temperaturen er perfekt lige nu så en ordenlig regn og i skal finde dem mange steder, lige nu er det stadiglidt op af bakke (Sjælland)

Junior medlem

Har fundet en del svampe, og har kigget igennem flere guides - stadig i tvivl. Stænglen ser rigtig ud, og efter plukningen var svampene grønlige og lidt fedtede(nu falmede lidt efter et døgn). Synes dog de mangler knoppen aller øverst.
http://postimg.org/image/3y3lsx9y1/
http://postimg.org/image/dfyrf868p/
http://postimg.org/image/ye9ir1vh5/

Administrerende Direktør
Brugeravatar

rotalota skrev:
Har fundet en del svampe, og har kigget igennem flere guides - stadig i tvivl. Stænglen ser rigtig ud, og efter plukningen var svampene grønlige og lidt fedtede(nu falmede lidt efter et døgn). Synes dog de mangler knoppen aller øverst.
http://postimg.org/image/3y3lsx9y1/
http://postimg.org/image/dfyrf868p/
http://postimg.org/image/ye9ir1vh5/

Der er ikke Spids Nøgenhat i blandt dem. Hjelmhatte måske, men ikke SN - op på hesten igen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
GizzaR skrev:
Hehe okay super!!:)

Ja enig det hjælper lidt på det! Nu det også med at nyde det sidste gode vejr dog håber jeg på noget ordenlig regn og så må solen godt komme igen!!:)

De sq sære de små, man kan lede i mange timer/dage men når man finder en står der som regl flere på samme sted :)

Go jagt derude!

Temperaturen er perfekt lige nu så en ordenlig regn og i skal finde dem mange steder, lige nu er det stadiglidt op af bakke (Sjælland)

Helt enig :)
De sidste 2 år, har jeg været for sent ude og kun lige fået til en mild omgang til 2 personer :)

Nu er der blod på tanden igen, ligesom når man finder et godt drev med rødspætter :D drkrkrkrkkrrkk

Mvh

Junior medlem

Hvordan synes i det manglende efterårs-regnvejr har effekt på SN bestanden? Personligt finder jeg det utroligt frustrerende og der er seriøs underskud på SN's her i Odense...

Medlem
Brugeravatar

Jeg var lige et smut inde på et spot på vej hjem fra arbejde. Jeg fandt omtrent 50 små, halvtørre individer på en halv time. Der er mange - men de er små! Et par dages heftig regn vil ikke skade! Det skal nok komme :-)

Vh Bobfirkant

Insane psychedelia user!

Det samme her i sydvest Jylland, men her er der dog også små friske bare ikke i store mængder pt.

Medlem
Brugeravatar

Kan simpelhen ikke finde svaret, so here goes..
Mine SN ligger i et lufttæt glas, skal de i fryseren eller er det bedre i køleskabet?

Medlem
Brugeravatar

Mr. Gone
Det lyder da lovende :-D
Tror du fryseren er for koldt?

Junior medlem

Kan i hurtig bekræfte om det her er en SN eller ikke?
Stokken og hatten var helt lys da vi fandt den, og har ligget til tørre i 24 timer nu.
God aften :rocking:
Billede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Tempus14: Nej, det er desværre ikke spids nøgenhat du har plukket. Op på hesten igen - de er derude.

Soft Parade: Fryseren er bedre end køleskabet. En tommerfingerregel siger, at den enzymatiske aktivitet halveres for hver 10°C temperaturen sænkes. Der er selvfølgelig undtagelser, men psilocin/psilocybin er "kuldetolerante" - derfor skal de opbevares, tørt, mørkt og så køligt som praktisk muligt.

Medlem
Brugeravatar

CannaChem
Mange tak, de ryger direkte i fryseren

Medlem
Brugeravatar

Nej ikke spids nøgenhat, selv når de tørre bliver hatten hel gullig/creme farvet som de jo er:)

Junior medlem

Hey, jeg var ude på kalvebod fælled idag - men der var ret så tørt. Vi skal bruge noget regn!

1) Er der overhovedet nogen der nogensinde har haft succes ude på kalvebod fælled/kongelunden på Amager? Det er jo opdæmmet havbund fra tiden efter WW2 og jordforholdene er måske ikke optimale for SN?

2) Har jeg fat i noget her? Jeg kan ikke udelukke dem pga udseende, men de mangler godt nok den spidse spids. Kan det være det tørre vejr?

Billede

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Jeg bor i det mørke Jylland, så jeg kan ikke svare på nr. 1.
Men jeg kan fortælle dig at det ikke er SN du har fundet. Desværre.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6409 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 321  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]