tres9 skrev:
Det er godt nok noget af nogle priser nogle af jer giver
Jeg giver som regelt 300, har dog oplevet det til 400.
Og diskussionen mht. farven har det intet at sige om den er grøn, hvad, brun eller whatever. Det har ikke noget med renheden at gøre. Den brune farve skyldes oftest at safronen ikke er blevet 'trykket ordenligt ud' og det har ikke noget med renheden at gøre - Det er blot safronen der giver den farve.
Men jeg ville da helt klart også logisk tænke, at gennemsigtigt "rent farvet" mdma er renest.. Men der er sgu ikke altid forskel på kvaliteten mht. farven.
Jeg er faktisk ikke blevet skuffet over noget af det mdma jeg har prøvet endnu selvom jeg har prøvet det i en masse forskellige farver. Er nok heller ikke den af os som er mest erfaren, tror vi snakker 15 +- trips.
Uenig. Det originale silkroad var "the shit".
Og ellers synes jeg at Agora kom ret godt efter det, indtil de har valgt at holde en "pause".
Lige PT. er det nok Abraxas der tager styringen. Eller Middleearth.
Og du kan stadig få alt. Vil sige med 15000+ opslag i drugs-kategorien alene skulle der være noget for enhver smag.
Og dertil kan man jo så sige at Evolution valgte at røvrende alle ved at skride med deres bitcoins. Det samme med Silkroad #2, Sheep Marketplace, BMR, og Nu agora - som dog valgte at give alle folk en uges tid til at få trukket alle deres coins ud.
Synes at agora kører virkelig virkelig god stil indtil videre. Hepper på de kommer tilbage igen.