Frugthat skrev:
At gå ned på politistationen for at hente narko burde næsten filmes

Gorilla: "Jeg kommer for at hente mit narko"
Politi: *mumle surt*
Gorilla: Tak, hav en dejlig dag, jeg går med mit lovlige nydelsesmiddel igen *vifter med zip-posen til alle betjente, hele vejen ud*
Politi: Dafuq just happened?
Hehe. Der sidder helt klart nogle folk inde i anklagemyndigheden som har ondt i røven, men ellers må jeg sige, at jeg er positivt overrasket over politiet. Personen jeg snakkede med dengang jeg fik at vide jeg var eftersøgt, var enormt sympatisk og gav udtryk for, at han godt kunne se, det var en fuldstændigt åndssvag situation jeg var blevet trukket ind i. Personen som der står for beslaglagte koster tager prisen for at være den sødeste mand jeg har snakket med gennem hele forløbet. Han sympatiserede meget med mig og sagde noget ala "ja, de har nok slået sig i tøjret over at skulle udlevere det, men det er nu engang sådan, at når noget ikke er ulovligt, så er det lovligt, hehehe" (<- hvilken indsigt. kunne de så måske ikke have taget en hurtige kigger i loven om euf. stoffer for et år siden i stedet for at inddrage sundhedsstyrelsen, retssager osv??) og virkede helt glad for at give mig mine mærker. Det var lige før at han ønskede mig god fornøjelse
Derudover gik jeg jo ind foran en dommer og sagde, at de bare kunne beslaglægge det, så de kunne sagtens have beholdt det. Men de valgte at kontakte mig og tilbyde at jeg kunne hente det - hvilket selvfølgelig er det eneste rigtige.
Han anbefalede mig desuden at kontakte anklageren og bede om agtindsigt i sagen for at finde ud af, hvilke overvejelser de har gjort sig før de valgte at udlevere det, så det vil jeg gøre.
kaptajn_kaos:
okay - hvor ser du henne at de er ulovlige? Jeg tænker, at det er mig der har gjort dem opmærksomme på det, så det beklager jeg! Det går jeg ud fra, da de gennem hele forløbet har opført sig som om, at de aldrig har stødt på stoffet før. I dag har jeg fået dem udleveret, og udover, at mærkerne blot er to stykker papir med bogstaverne "AL-LAD" printet på, kommer de i en lille pose, hvorpå der står "CHEMICAL NAME: AL-LAD" - alligevel insisterer de på, at det er LSD. I brevet jeg fik forleden, står der at jeg kan hente "to stk. LSD (AL-LAD) mærker"....