Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 nov 2015 17:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2015 16:56
Indlæg: 4
Mit vildeste Emma trip 31-oktober-2015

Mig og min veninde havde taget Emma sammen et par gange før, hvor det gik rigtig godt. Hun havde tendens til at brække sig, når hun indtog det oralt, hvor jeg ikke kunne brække mig, altså få det op.

Efter min veninder har brækket sig på MDMA, så har hun sundet sig lidt, og derefter fået det vildeste Emma trip nogensinde. Hendes øjne flakker rigtig meget, hun nuser sig selv ved benene, er kærlig og rar. Rigtig nydelse af MDMA.

Men vejen igennem her til det gode trip er mindre sjovt. Min veninde begynder at få det dårligt, som i rundtosset, kvalme og hedeture. Det skal siges, at hun har prøvet dette flere gange, så hun 'ligger' ikke mærke til det mere sådan.

Hendes svedeture bliver værre og værre, altså sveder mere og mere, bliver ligbleg og ser rigtig dårligt tilpas ud, men som hun selv siger, er det bare en fase, som hun skal igennem, og hun er ikke urolig, fordi hun ved, hvad der skal ske, og hun har det gode trip i baghovedet. Faktisk en beløning hun får, når hun har knækket sig. Let, luftig og alt er bare perfekt.

Som jeg skrev til at starte med, har jeg ikke før nu prøvet at brække mig på Emma.
Før jeg brækkede mig, skulle der 3 glas med 3 små streger i, og en pæn størelse streg til næsen, før der skete noget.

Jeg tog den sidste streg, og hurtigt begyndte at jeg få en varm følelse i kroppen. Jeg sad og sundede mig, men jeg følte at Emma blæste mig rundt. Rigtig vildt, at hun skulle til at komme på et stadie, hvor jeg ikke ville kunne styre hende. Hun ville overtage mig og styre mig.

Jeg siger til min veninde, at vi skal gå ud på wc'et, hvor jeg læner mig op ad toilet med hovedet ned i toilettet.

Det hele drejer rundt, ligesom når man er rigtig godt fuld. Jeg kan mærke, at jeg begynder at svede, og jeg sveder mere.
Jeg ved, at man sveder meget på MDMA, og det er derfor vigtigt at drikke vand.
Men den her svede tur kan jeg ikke sammenligne med noget jeg selv har prøvet eller set før.
Jeg var gennem svedt. Jeg kunne mærke sveddråber falde fra min hage og ned på gulvet. Det løb ned af min ryg og mave.

For at vise min veninde, hvor slemt det var, selvom hun kunne se det på mit hår, da det var gennemblødt.
Men jeg trak op i min trøje, og min mave var plask våd. Det lignede jeg havde været i bad.

Min veninde står fast ved, at vi skal gå udenfor, så jeg kan køle mig selv ned, selvom jeg på ingen måder havde lyst til at bevæge mig. På det her tidspunkt havde jeg ikke kvalme.

Vi kommer udenfor, og jeg sætter mig ned, med hovedet foranbøjet. Jeg sveder og sveder, og jeg er bange og skræmt, hvilket måske også har fremkaldt mere sved?

Min veninde snakker til mig, spørger ind til det osv, og vi sammenligner hendes ture med mine, hvor hun bare siger, at jeg skal kaste op, men jeg følte ikke, at jeg kunne.

Min veninde ligger sin hånd på min skulder og begynder at nusse mig, hvilket beroliger mig helt vildt. Svedturen aftager hurtigt herefter, hvor jeg får det meget bedre.

Jeg sidder lidt og lige pludselig uden advarsel, så brækker jeg mig 3 gange i træk.
Og ikke engang 1 minut efter, føler jeg mig lettet og tilpas igen, hvor vi sidder op ad hinanden og slapper af og snakker.

Her efter sker der ikke mere.
Jeg får et dejligt Emma trip, hvor jeg bliver kærlig og tryghedsnarkoman. Ment på den måde, at mig og min veninde er i kontakt med hinanden hele tiden, hvor vi bare ligger over hinanden og slapper af.

Efter noget tid, tager jeg så en ny streg, og der kommer Emma følelse bare normalt og der er ingen skræmmende reaktionen osv.

Efter min erfaring nu, så vil jeg undgå at drikke det igen, pga den nedtur man får. Det kan ikke forklares eller beskrives. Det er noget, som man skal opleve, før man kan forstå det.

Mit råd til andre første gangs, ville være, at de ikke skal drikke det. Ville indtage igennem næsen, for så slipper du for den her tur.
Du kan godt få noget af det her dårlige trip ved snifning, men det er slet ikke så slemt eller voldsomt. Her bliver jeg personligt slet ikke så bange eller noget. Man kan styre svedture og man føler, at man har kontrol over det!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2015 23:37 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2015 17:44
Indlæg: 89
Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Jeg får et dejligt Emma trip, hvor jeg bliver kærlig og tryghedsnarkoman. Ment på den måde, at mig og min veninde er i kontakt med hinanden hele tiden, hvor vi bare ligger over hinanden og slapper af.

- Det er sådan et MDMA trip skal være, det du har skrevet inden det lyder som en OVERDOSIS af MDMA, man skal bestemt ikke få det sådan af MDMA - jo hvis man gerne vil tage alt for meget af stoffet og få det mega dårligt lang tid efter, når du tager sådan en høj dosis. Du kan jo ikke engang huske hvad der sker du er bare helt væk, og brækker dig, kan ikke se hvad det fede er ved det.

Mit råd til andre første gangs, ville være, at de ikke skal drikke det. Ville indtage igennem næsen, for så slipper du for den her tur.

- Det er ikke rigtigt. Du får klart et mere intenst trip, når du sniffer det men det virker kortere end hvis du spiser det. Dog er der stadig nogen der bedst kan lide at sniffe det, jeg foretrækker klart at spise det men det er jo en smagssag. Har lagt mærke til mange folk gør begge ting, først spiser det og så sniffer en streg lige efter, de får det altid dårligt. Man kan sniffe en lille streg når det er begyndt at virke oralt hvis man er tryg ved det og ved hvor meget man tager.

Efter min erfaring nu, så vil jeg undgå at drikke det igen, pga den nedtur man får. Det kan ikke forklares eller beskrives. Det er noget, som man skal opleve, før man kan forstå det.

- Jamen det er da ikke fordi du har drukket det, det er fordi du har taget ALT ALT for meget. En anden gang håber jeg du vil kigge lidt herinde eller på erowid hvad dosis er for et stof, for alt for mange mennesker man kender eller møder i byen ved faktisk slet ikke hvor meget man skal tage af et stof, de suger bare løs. Stoffer er farlige, hvis man ikke ved hvad man laver. Pas på dig selv.

God søndag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2015 06:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2015 16:56
Indlæg: 4
Jeg vil lige sige, at jeg er ikke uansvarlig og respektløs overfor stoffer.
Har læst meget med dosis osv angående MDMA, hvor folk skriver de starter med en dosis på omkring 100mg, hvor de redoserer timer efter. Gør jeg det, får jeg ingen virkning? Hverken første gang jeg prøvede eller de andre gange jeg har taget det.
Før jeg begynder at blive blæst eller få en ordentlig virkning af stoffer, skal jeg op på en 4-5 streger.

Og under det dårlige trip kan jeg skam huske det hele, og jeg var tilstede og kunne snakke osv. Jeg var ikke i en anden verden eller bevidstløs.

Ligefrem en overdosis, vil jeg mene er forkert skrevet. Overdosis er jo nærmest døden eller ihvertfald tidspunkt til at ringe til ambulance osv, og der var jeg slet ikke.

Men tak for dit svar!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2015 11:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2015 16:56
Indlæg: 4
Altså jeg vil ikke kalde det en overdosis. Måske mere en forgiftning? Har læst mange gange af indtag af MDMA. Men jeg bliver ikke blæst på 100mg. Der skal 5-6 baner til før jeg rigtig for et rigtigt trip. Og det var selv første gang, jeg prøvede kræfter med hende.

Og nej, jeg er ikke en idiot, som ingen respekt har, for det har jeg.
Jeg har bare personligt dårlige erfaring med hende oralt. Igennem næsen har jeg ingen problemer
Men tak for dit svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2015 23:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2015 16:56
Indlæg: 4
Nej, jeg vejer ikke mine streger op, men det kan du ikke kalde uansvarligt. Man kan sagtens overleve på Emma uden en vægt og en tabel og bogføre det. Folk er så paniske. Jeg forstår godt, at folk får det dårligt hvis de ligger store streger op og bare sniffer og sniffer. Men det er ikke ligefrem det jeg gør. Tager altid smp streger, venter får et lille trip, sniffer igen osv, indtil jeg har den tilstand jeg ønsker.

Vide hvad der i, det man køber. Det er næsten umuligt at vide, hvad du får. Ja, du kan smage, dufte og kigge på osv, men du kan ikke se, om der er er farligt stof i, som du måske dør af. Russisk roulette kalder man det.
Chancen må man tage, og alle tager en chance, når du sniffer eller spiser noget i alle slags former.

Men nej, det var ikke dårlig Ems jeg fik. Havde nemlig taget det samme en måned inden. Altså af det samme gram. Så det var præcis det samme, og første gang fik jeg det bedste trip nogensinde, anden gang gik det bare dårligt med det gram.

Og nej, har ikke taget 0,5 gram hver gang


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team