Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 nov 2015 20:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 maj 2013 09:43
Indlæg: 11
Udstyr:
Amfetamin, acetone, husholdningsfilm, elastik, vand, shotglas/drikkeglas, toiletpapir(til at suge acetone), tallerken/fad, sugerør (mangler stadig en sprøjte...), kort/barberblad, hårtørrer

1. Acetonen i fryseren og vent til den er iskold.
2. Hak amfetaminen fint og smid det i glasset. Put husholdningsfilm over glasset og på med elastikken.
3. Stil glasset i fryseren til det er blevet koldt (for ikke at opvarme acetonen).
4. Hæld acetone i glasset luk det. Sving glasset eller rør lidt rundt. Lad pulveret bundfælde 5-10min.
5. Sug acetonen op med toiletpapiret/sprøjten. Tør resten.
6. Hæld vand i det tørre pulver og rør rundt, og lad det bundfælde 5-10min.
7. Sug vandet op og sprøjt det ud på tallerken. Det er muligt med sugerør selvom det kræver en del gange at få det over.
8. Gentag evt 6-7.
9. Vent på at bliver tørt.... For andre som mig der er utålmodige og ikke gider vente kan en hårtørrer bruges.
10. Skrab det indtørrede pulver sammen og nyd det nu lidt renere produkt :twisted:
11. 6-10 kan gentages igen da der kan sætte sig noget på siderne som man kan få opløst i vand igen.

Prøvede den her fremgangs måde MEN noget gik galt tror jeg :(
Da jeg skulle til punkt nr. 10, var det, som burde være indtørret pulver, ligesom en karamelmasse. Hvilket jo kunne tyde på at der har været sukker i produktet.
Hvordan får jeg dette sukker ud af mit produkt?

Håber der er nogle gode ideer der ude, har læst stortset alle forumerne igennem uden resultat :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2015 23:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Prøv og lad det tørre i længere tid. Evt. brug en hårtørrer hvis du er den utålmodige type ;)

Men hvis du vil have rent amfetamin, så skal du over i en syre/base ekstraktion, men det er ikke lige noget, man bare lige gør :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2015 17:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 maj 2013 09:43
Indlæg: 11
Tak for dit hurtige svar :)

Det vil jeg prøve så :)
men bare byd ind i andre, hvis i har nogen gode bud/tips.

Men det er bare ligesom om det bliver til smeltet sukker, som bliver så hårdt at man ikke kan skrabe det af tallerkenen igen.
Så hvad gør jeg forkert ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2015 21:01 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 maj 2013 09:43
Indlæg: 11
hvad sker der hvis amfetaminen bliver for varm ved rensning.?

fx, hvis nu ovnen var 70 grader og i flere timer ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2015 22:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Du kan ikke rigtig gøre andet, end hvad er blevet foreslået - en syre/base ekstraktion. Det eneste jeg ellers kan tænke på, ville være at prøve at opløse det i så lidt vand som muligt, køle det ned og seede med et sukker krystal og lade det stå koldt i et stykke tid (måske en dags tid i et koldt køleskab). Måske vil noget af det sukker der er i opløsningen krystallisere på det tilføjede sukkerkrystal. Dette kan herefter skrabes op og der er nu en højere andel amfetamin i forhold til sukker i din opløsning. Aner dog ikke om det virker, det er bare en tanke.

Ellers er sukker jo heller ikke rigtig et problem hvis du undlader at sniffe det med i stedet vælger en anden indtagelsesvej.
TECHNOKIM skrev:
hvad sker der hvis amfetaminen bliver for varm ved rensning.?

fx, hvis nu ovnen var 70 grader og i flere timer ?

Umiddelbart tror jeg ikke, at amfetamin tager speciel skade af det, vi er nok ude i promiller så. Men det er da ikke gavnligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2015 17:01 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 maj 2013 09:43
Indlæg: 11
lyder som en rigtig god mulighed Randomname :)

Acetonen rensning virker fint. det er vandrensningen der går galt.

Prøv at lej, med tanken om, at der er meget sukker i mit produkt.

det jeg tænker der kan være problemet med sukker i mit produkt. kan være det smelter ved de 50 grader, og amfetaminen har svært ved at blive tørt igen. så det hele bliver til noget som bare sider hårdt fast, ligesom smeltet sukker der bliver kold igen.

hvad siger du til den teori. :) og hvad mener du enlig med. ( at tilføjede sukkerkrystal ? )

undskyld stave fejl, håber det går :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2015 19:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 apr 2008 18:04
Indlæg: 91
Geografisk sted: På en nydelig villavej
Smart ide med krystalisering af en overmættet sukkeropløsning (high five) havde den selv i tankerne, men risikoen var, at amphetaminen ligeledes krystaliserede, og så er man jo lige vidt.

Uden at være Kemi-ekspert, kunne jeg finde et skema over opløselighed af amfetamin i forskellige stoffer:
http://www.swgdrug.org/Monographs/AMPHETAMINE.pdf
Og såvidt jeg kunne finde frem til, er amphetamin opløseligt i metanol, mens sukker uopløseligt.

Hvor man lige skaffer metanol/træsprit. har jeg ikke den store ide om. :)

_________________
HUSK: Fjenden læser med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2015 08:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Methanol kan man bl.a udvinde fra træ vha en destruktiv destillation, og derefter destillere dit udbytte ved 65°C, så burde du i teorien få træsprit på denne måde :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2015 08:35 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Mener Silvan har et produkt på kemikaliehylden, der er ren methanol. Der ud over flyver modelfly på det, RC-biler kører på det og det samme gør speedwayfolket :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2015 20:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
TECHNOKIM skrev:
lyder som en rigtig god mulighed Randomname :)

Acetonen rensning virker fint. det er vandrensningen der går galt.

Prøv at lej, med tanken om, at der er meget sukker i mit produkt.

det jeg tænker der kan være problemet med sukker i mit produkt. kan være det smelter ved de 50 grader, og amfetaminen har svært ved at blive tørt igen. så det hele bliver til noget som bare sider hårdt fast, ligesom smeltet sukker der bliver kold igen.

hvad siger du til den teori. :) og hvad mener du enlig med. ( at tilføjede sukkerkrystal ? )

undskyld stave fejl, håber det går :)

Du må stave lige som du vil, det er fint læseligt hvad du skriver - ingen grund til bekymring. :)

Jeg tror du i bund og grund har lavet et amfetamin-bolche, eller bolche belægning. Det jeg mener med sukker krystallet er lidt svært at forklare i vendinger der giver mening, hvis man ikke ved noget om kemi. Tanken er, at som temperaturen på en opløsning falder (altså fx. dit sukker/amfetamin i vand), vil nogle af stofferne falde ud af opløsningen og samle sig på bunden. Hvis der er noget magen til i forvejen, vil de sætte sig på det.
Derfor, hvis din opløsning er 100% mættet med sukker, men kun 10% mættet med amfetamin, vil sukret måske falde ud uden amfetaminen, om samle sig på det sukker krystal du har puttet i. På den måde kan man fjerne lidt af sukkeret fra opløsningen, fordi det samler sig i en klump. Amfetaminen burde blive tilbage i opløsningen.

Hvis du vil se princippet i aktion kan du putte salt i kogende vand, til der ikke kan opløses mere. Hæld kun vandet over i et glas, smid et enkelt salt korn i, et kaffefilter over toppen og lad det derefter køle af. Her er en pædagogisk video med lidt mere tilbehør: https://www.youtube.com/watch?v=9zoh-COQAQM
Og en time-lapse: https://www.youtube.com/watch?v=qLaEdDNHGqc

Men som sagt er det ikke noget jeg har forsøgt, det er bare en tanke. Men det kunne være et sjovt eksperiment at prøve, jeg gør mig bare ikke rigtig i den slags stoffer selv.

Hvis du bare vil indtage din amfetamin oralt, kunne du jo opløse det hele i vand og indtage væsken. Husk dog på hvor stærkt det er og hvor meget væske du tilfører - altså hvis du fx har 3g og hælder 100 mL vand i, har du en opløsning med 3g per 100 mL og 10 mL af den opløsning svarer til en dosis på 300 mg amfetamin-sukker blanding.
kaptajn_kaos skrev:
Smart ide med krystalisering af en overmættet sukkeropløsning (high five) havde den selv i tankerne, men risikoen var, at amphetaminen ligeledes krystaliserede, og så er man jo lige vidt.

Det er altid dejligt med en sjælefælle, om end for et øjeblik. :)

Ja det overvejede jeg også, men sukker og amfetamin pakker så vidt jeg ved ikke i samme krystalstruktur, så tanken var at - måske - ville evt. amfetamin krystaller dannes på andre kondensationsnuklei end det sukkerkrystal der seedes på.

Tanken med en alkohol er god, den slog mig faktisk ikke - dit link siger dog at både hydrocholrid og sulfat saltet er opløseligt i methanol (selvom det er meget lidt, vist 0,5 - 1g per 100 mL).
Teoretisk burde en alkohol med en længere alifatisk kæde vel også være bedre til at opløse amfetaminen og dårligere til sukkeret, relativt? Hvor om alt er, er det store problem her, at det hele er en solid klump. Hvis noget skal opløse amfetaminen, skal det også opløse det omkringliggende sukker, for at frigive amfetaminen fra matrix til opløsning.

Med andre ord, tror jeg at man bare får en klump sukker der flyder rundt i methanol, men amfetaminen fanget inden i. Man kan selvfølgelig knuse det hele til et fint pulver, men det vil lede til tab og formodentligt heller ikke frigive det hele alligevel. Selvfølgelig afhængigt af masse forhold, ellers også en god idé og let at prøve.

Husk i øvrigt at methanol er ret giftigt, så er det nævnt. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2015 22:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 apr 2008 18:04
Indlæg: 91
Geografisk sted: På en nydelig villavej
Randomname skrev:
Teoretisk burde en alkohol med en længere alifatisk kæde vel også være bedre til at opløse amfetaminen og dårligere til sukkeret, relativt?

Jeg søgte på både ethanol og isopropylalkohol, og i begge tilfælde viste amfetamin sig at være uopløselige i disse væsker, derfor ville jeg sætte mine penge på methanolen.
0.5-1.0g pr 100ml lyder rimeligt. Nu har jeg ingen idé om hvor meget amfetamin det drejer sig om, men hvis det er store mængder, kunne man destillere methanolen fra amfetaminen og genanvende dette. ;)

_________________
HUSK: Fjenden læser med.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team