Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 nov 2015 18:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2015 14:35
Indlæg: 105
Substans: Pot (hjemmedyrket Lowryder #2, mener det er en hybrid, der er primært indica).
Mængde: svær at sige, men vil skyde på cirka 0.5 g indtaget og 0.3-0.5 g røget
Set og setting: Havde det godt, det gik godt. Sammen med en god ven

Hey forum!
Jeg er relativt ny herinde, men jeg har færdiggjort en "førstegangs" grow journal, som I kan tjekke ud her: viewtopic.php?f=17&t=50249 .
Dette "trip" fandt sted lige efter høsten, og det var meget vellykket, vil jeg nu sige!
Mig og mine venner havde arrangeret en såkaldt kom-sammen oppe på den lokale Sportsplads, som ligger lige ved siden af den folkeskole, som jeg gik på. Jeg mødtes cirka 2 timer før festen med en af mine gode venner, P, da jeg havde inviteret ham på "hjemmelavet" brownie.

Han kom ved en 16-tiden, og vi fik smagt på godterne. Jeg ved sgu ik helt, hvor meget der var i hver, da jeg bare havde lavet en lille portion cannabutter, og så bagt en meget lille brownie. jeg har ingen vægt endnu, der er præcis nok, så det var lidt på øjemål. Han kunne dog ik spise hele sit stykke (prøvede virkelig at overtale ham til at spise det, men han var forsigtig, da han ikke havde prøvet det før). Jeg havde egentlig selv taget højde for ikke at lave for stærk en kage, men han gad absolut ikke, så så var der jo bare mere til mig, haha :)

Derfor endte jeg faktisk med at spise mit eget stykke, og så cirka 1/4 af hans.
Vi havde begge spist inden, så der var ikke den store virkning inden for den først time, hvor vi så forlader mit hjem (her vi har spist brownien osv.) og begiver os op på sportspladsen.
Det er lækkert vejr trods efteråret, og specielt himlen var en god blanding af skyer og bar himmel. Dette får virkelig relevans senere.

Da vi så når sportspladsen er der gået cirka 1.5 time efter indtagelsen, og nu begynder det så småt at kunne mærkes. Jeg er løs i benene og armene, og kan mærke jeg er virkelig afslappet. Rigtig sådan "body-high". Jeg tror oprindeligt, at jeg ikke kan mærke noget ift. at være klassik høj (små-grinene, langsomt opfattende), men da jeg siger dette til P, hvorefter han svare, så fatter jeg slet ikke, at han faktisk svarer mig. Det griner vi begge af :D

Derfra går det ligesom op for os: "Hey! Vi er sgu da høje!". Det lyder måske meget banalt/barnligt, men der var en eller anden realisering i det. Som om det gik op for mig: "Jeg har fandme lavet det her selv! Det lykkedes sgu!". P er faktisk ikke informeret om, at det er hjemmeurt (der er der stadig ingen der ved, ud over min familie og min kæreste).

Men der går måske en halv time nu, hvor det bare stiger og stiger i virkning. Jeg lægger lige pludselig mærke til alle de pæne farver, som græsplænen, himlen og de omkringliggende træer har. Det minder mig virkelig om sommer på en eller anden måde. Jeg bliver dog på et tidspunkt rimelig spooked, da jeg virkelig SVÆRGER jeg kan høre nogen tale omme bag det lokale fodboldklubhus, som ligger i hjørnet af denne sportsplads. Vi sidder tæt ved den på nogle bænke. Jeg siger det til P, men han siger bare: "KekIt, der sgu da ik nogen, slap nu af. Du har noia!"
Heldigvis fik dette mig til at indse, at det blot var mild paranoia (nok frembragt af hashen), så jeg bliver hurtigt rolig igen, og jeg vender lige pludselig blikket mod himlen.

Det er her, hvor mit trip virkeligt udfolder sig, da jeg begynder at se skyerne som alle mulige ting. Jeg husker bl.a. at jeg så endeløse rækker af "fly" eller "bamser". Som om min hjerne så et mønster ud fra en sky, og så "copy-pastede" dem helt ude i horisonterne! Virkelig trippy! Jeg ser også på et tidspunkt himlen som en kæmpe drage og senere et ansigt, som virkelig FYLDER hele himlen. Dette overvælder mig helt, og jeg råber/griner til P, selvom han sidder lige ved siden af mig. Her går det også op for mig, at vi ikke har snakket sammen i cirka 30 min, vi har bare kollektivt siddet og beundret himlen. Jeg ser også på et tidspunkt en gammel mands hoved ud fra en af skyerne, som jeg overbevist om er sokrates. Han sagde dog ik noget til mig.

Jeg rette herefter blikket mod nogle skyer længere væk i horisonten, og jeg sværger at jeg kan se en flyvende by med huse og templer langt ude i horisonten. Hvis nogen af jer herinde spiller video-spil, så mindede arkitekturen mig virkelig om Caldeum fra Diablo 3. Virkelig fedt at se det "in real life"

Dette føler jeg er højdepunktet for aftenen, og snart efter dukker resten af mine venner op, og vi fester og hygger til cirka klokken 12, hvor jeg tager hjem og sover. Jeg ryger også en lille smule mere her hen på aftenen (ved 10-tiden).

Jeg føler kun, jeg ville beskrive denne første del af trippet, da det er den del, som virkelig har gjort et positivt indtryk på mig.
Det har på en eller anden måde åbnet øjnene op for mig ift. andet, mere kraftig, psychedelia.
Overvejer at tage svampe i det kommende år :)

Men altså, det var min trip-rapport. Der kommer nok flere i fremtiden ;)

_________________
Ayy
Lmao


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team