Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2015 05:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2015 05:49
Indlæg: 7
Geografisk sted: Copenhagen
Godaften Psychedelia.

Hund Søger Erfaring, tips på fremgangsmåde at ekstrahere Scopolamin af den megen omstridte, men underskønne "Datura Brugmansia" ?

_________________
-
-
http://www.acid-puppy.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2015 10:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Til hvilket formål?
Scopolamine er ikke et stof der svjv er værd at udnytte rekreationelt :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2015 10:35 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005 21:04
Indlæg: 1177
Da dette er et HR board, så vil det (IMO) ikke være hensigtsmæssigt at give dig andre råd end at lade være.
Scopolamin er ekstremt utilregneligt og dødsfald i forbindelse med indtag af Datura er på ingen måde uhørt.
Selve virkningen indebære desuden at du risikere at være til fare for ikke bare dig selv men også andre mennesker.

Indholdet af Scopolamin og relaterede stoffer i Datura variere voldsomt fra plante til plante og kan endda variere betydeligt fra frø til frø fra samme plante.
Et ekstrakt vil altid indeholde en ukendt mængde aktivt stof hvilke altid kræver at man tager sig nogle ekstra forholdsregler i forhold til hvis man havde et rent produkt i hånden - i dette tilfælde er det intet mindre end uansvarligt.

Har du læst en masse trip rapporter hvor Datura er involveret? Det er de færreste som vil have lyst til at indtage denne plante efter tilstrækkeligt med research på emnet.

_________________
Don't these talking monkeys know that Eden has enough to go around?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2015 16:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2015 14:49
Indlæg: 27
Det kan være Hr.Acid ønsker at bruge scopolamin til at drugge nogle til at give ham hele sin formue osv. Ser man ofte steder i sydamerika. I det tilfælde vil jeg appelere til din samvittighed. Folk dør ret ofte under disse "sessions" og nogle får permatrip og hjerneskade.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2015 16:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2015 05:49
Indlæg: 7
Geografisk sted: Copenhagen
Hvad og hvorfor?

Her er et par mulige årsager.

#1: Jeg arbejder på en statsvirksomhed der ønsker fuld Åbenhed i jobinterviews, omkring ansøgerens fortid.

#2: Jeg har i sinde at kidnappe billiardære - og ønsker derfor et våben til at pasificere dem med.

#3: Jeg praktiserer med demoner...

#4: Jeg har et ønske om at udslette min levende forstand.

#5: Scolopamin ekstraktet skal andvendes i en ny formel for sandhedserum.


Jeg er bevidst om konsekvenser og risici.

_________________
-
-
http://www.acid-puppy.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2015 16:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 dec 2015 14:49
Indlæg: 27
ACID PUPPY skrev:
Hvad og hvorfor?

Her er et par mulige årsager.

#1: Jeg arbejder på en statsvirksomhed der ønsker fuld Åbenhed i jobinterviews, omkring ansøgerens fortid.

#2: Jeg har i sinde at kidnappe billiardære - og ønsker derfor et våben til at pasificere dem med.

#3: Jeg praktiserer med demoner...

#4: Jeg har et ønske om at udslette min levende forstand.

#5: Scolopamin ekstraktet skal andvendes i en ny formel for sandhedserum.


Jeg er bevidst om konsekvenser og risici.


Hvis du ønsker personnale uden permanent psykose ville du nok også foretrække at sætte dem under en polygraf i stedet
Ved billiadærerne bruger du bare kloroform uden at risikere at gøre dem til en grøntsager, medmindre du har i sinde at røve dem under deres egen vilje! Nr. 4 er meget passende. og Nr.3 hvis du virkeligt havde succes med dæmoner ville du kunne påvirke folk til at give dig bedre svar end du får her. Og Nr.5 i tilfælde af at du har en sådan ekspertise at du ville kunne syntisere tropane alkoloider og kombinere andre alkaloider med viden om neurokemi oveni, så ville du ikke forhøre dig herinde men bare læse dig frem til metoden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2015 20:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 dec 2015 05:49
Indlæg: 7
Geografisk sted: Copenhagen
Doctorjohn skrev:
Hvis du ønsker personnale uden permanent psykose ville du nok også foretrække at sætte dem under en polygraf i stedet
Ved billiadærerne bruger du bare kloroform uden at risikere at gøre dem til en grøntsager, medmindre du har i sinde at røve dem under deres egen vilje! Nr. 4 er meget passende. og Nr.3 hvis du virkeligt havde succes med dæmoner ville du kunne påvirke folk til at give dig bedre svar end du får her. Og Nr.5 i tilfælde af at du har en sådan ekspertise at du ville kunne syntisere tropane alkoloider og kombinere andre alkaloider med viden om neurokemi oveni, så ville du ikke forhøre dig herinde men bare læse dig frem til metoden.


Suk mand...
Jeg er jo netop her for at lære - Jeg har hverken ekspertiser i kemi eller demoner ræde ved hånden. Den liste var et forsøg på ironisk humor ... Når du hentyder at jeg "er ude på at drugge nogen", kan jeg ikke lade være med at følge op og skrive en fjollet liste. Desuden kommer det ikke dig ved - Mine formål og ambitioner er ikke noget jeg behøver at dele her.
Jeg deler tilgengæld min nysgerrighed i dette forum, grundet at jeg imidlertid har fået den opfattelse at det er et sted hvor man kan komme med nogle kontroversielle hobbyer, uden de gængse fordømmende hystader man møder i hverdagen.

Dine fordomme om scopolamin er i langt de fleste tilfælde sund fornuft og jeg er absolut ikke ude på at diskutere dette.

_________________
-
-
http://www.acid-puppy.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2015 20:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Googlede mig frem til en guide
Citat:
EXTRACTION OF Datura (JIMSON WEED) via. METHYL ALCOHOL.

[Erowid Note: According to Merck, scopolamine and hyoscyamine/atropine are both readily soluble in ethyl alcohol as well.]

STEP #1 Grind 2 grams dantra seed in mortar and pestle.
STEP #2 Place seed pulp into test tube.
STEP #3 Use pipette to place 6mL methyl alcohol into test tube with seed pulp. (the entire contents of the test tube should be 9mL this includes alcohol and seed pulp.)
STEP #4 Shake very well.
Note 1: methanol soon turns a clear yellowish color.
Note 2: end of day one there was only a slight darkening of the alcohol.
Note 3: end of day two there was no change in the appearance of the methanol.
STEP #5 Filter methanol from seed pulp. (gravity filtration will work fine for this).
STEP #6 Pour 2 mL. methanol through seed pulp to wash any remaining alkaloids from the seeds.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team