Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia.

Jeg har taget kokain med jævne mellem rum,nu i ca 3 år.(2-3 gange i måneden nogen gange mere)
Jeg har altid godt kunne lide at være påvirket af kokain, men her på det sidste. inden for de sidste 2-3 måneder.
Er jeg begyndt at få paranoia, der sidst på natten tidligt på morgenen.
Og det er til trods for at jeg altid sidder sammen med gode kammerater.
Paranoia'en går ud på at folk sidder og stirre på mig,når de tror jeg ikke kan se det. Efterfulgt af et hånligt grin fra deres side af.
En enkelt gang blev det så galt at jeg gik 10 km hjem i regnvejr.
Har selvfølgelig snakket med mine kammerater om det,da jeg går og spekulere om det en joke fra deres side af eller om jeg er ved at blive tosset. og de bliver ved at påstå at der ikke er nogen der griner.

Så nu er mit spørgsmål : er der nogen har oplevet noget ligende eller er det bare mig der er ved at være bims.
Eller er det så simpelt som bare at skære ned på forbruget ?

På forhånd tak.
Smeden selv

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Du sagde det selv. 2-3 gange om måneden (især over 3 år!) er ret meget, hvilket formentlig også resulterer i nogle relativt høje doser, eftersom du burde blive mere og mere tolerant overfor stoffet.
Tag dig en god, lang pause og nyd hvor godt dit coke virker ved lavere doser efter pausen :)

Junior medlem

Der har naturligvis også været lidt pauser ind imellem.
men tror det bliver angrebsplanen.
at skrue ned for farten.
tak for svaret.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Du nævnte også i en anden tråd, at du kan finde på at tage 0,7-1,2 g MDMA på en aften. Det her kan også være en af konsekvenserne af dette. Man plejer at sige, at MDMA, kun må indtages hver 3. måned. Hvis du laver samme regel med coke, kan du være på den ene stimulans også vente 1,5 måned igen også forsøge dig med den anden. Ikke at jeg vil opfordre dig til det, men det er meget bedre end det forbrug du har gang i nu.

P.S. Desuden kan det også være farligt, at blande 2 stimulanser. Hvis du da gør det.

Medlem

Ja det sker for mig hver gang jeg ryger bare lidt på en joint, folk kigger på en ud af øjenkrogen og har et eller andet mobnings spil igang hvor de så griner samtidig, hvis man spørger dem hvad de griner af, er det ingenting..

Det er i alle selskab nye som gamle bekendte, det kan også være ukendte, men når jeg er ædru er folk nærmere bange for mig end de tør grine af mig.. Det er super mærkeligt..Jeg har lært at tage noget angst dæmpende om morgenen ved stimulanser, så bliver man ligeglad og dermed forsvinder det også.. Ergo må det være mentalt det foregår, for jeg oplevede også det der i nogle år og valium blev hurtigt en del af stimulans morgener.. Iøvrigt er det voldsomt mærkelig at tage en streg MDMA og når det så virker efter en halv time når man er på vej op, tage en streg kokain også forsvinder alt effekt fra MDMA'en.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Rob Dyrdek skrev:
Ja det sker for mig hver gang jeg ryger bare lidt på en joint, folk kigger på en ud af øjenkrogen og har et eller andet mobnings spil igang hvor de så griner samtidig, hvis man spørger dem hvad de griner af, er det ingenting..

Det er i alle selskab nye som gamle bekendte, det kan også være ukendte, men når jeg er ædru er folk nærmere bange for mig end de tør grine af mig.. Det er super mærkeligt..Jeg har lært at tage noget angst dæmpende om morgenen ved stimulanser, så bliver man ligeglad og dermed forsvinder det også.. Ergo må det være mentalt det foregår, for jeg oplevede også det der i nogle år og valium blev hurtigt en del af stimulans morgener.. Iøvrigt er det voldsomt mærkelig at tage en streg MDMA og når det så virker efter en halv time når man er på vej op, tage en streg kokain også forsvinder alt effekt fra MDMA'en.

Nej, det giver sådan set god mening, at kokain dæmper MDMA'ens virkning. Det skulle vist være dokumenteret medicinsk, men jeg kan ikke umiddelbart finde kilder på det.

Btw, tre måneder som minimumspause er noget over det anbefalede, men ikke desto mindre et godt råd.

Dedikeret medlem

Philip Fry skrev:
Nej, det giver sådan set god mening, at kokain dæmper MDMA'ens virkning. Det skulle vist være dokumenteret medicinsk, men jeg kan ikke umiddelbart finde kilder på det.

http://www.bluelight.org/vb/threads/621 ... e-and-MDMA :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]