Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 10:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej drenge, jeg er desværre blevet taget i og ryge hash, i skole tiden (Første gang mine forældre får det at vide). Jeg har fået at vide i dag, jeg skal til SSP samtale, men datoen er dog ikke blevet, sat endnu. Så, vil høre om politiet også kommer med til samtalen, eller det kun er SSP, jeg er 15 år. Og ved i typisk, hvilken spørgsmål de vil stille, så jeg kan begynde stille og roligt at forberede mig.

- Blodprøve, hvis jeg skal til en blodprøve, kan de så se om det er første gang jeg ryger, eller om jeg har gjort det i lang tid?
(Har nemlig sagt det er første gang)

Lige nu drikker meget vand. Hjælper det overhovedet, med at få THC ud af blodet? er det ikke kun til urin prøve?

Håber i vil hjælpe mig :)

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Heey

Det er kun din SSP konsulent der skal med sådan er det ved mig nemlig, og har hørt citron vand er bedre til at rense dit system :D

Junior medlem

@RepaZz,

Tak bro, du kongen! - kan du huske hvilken spørgsmål du fik under SSP samtalen?

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Altså i starten snakkede vi omkring min Overdosis af Zolpidem, Ritalin og Mitrazapin men senere hen blev det mere "ven" agtig altså jeg ser min SSP konsulent som en slags ven

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Nu hvor dine forældre er indblandede bliver tingene lidt mere komplicerede, eftersom du ikke selv er myndig, og dine forældre dermed kan træffe beslutninger for dig. Så enten skal du overbevise dem om, at du ikke vil have taget nogen form for tests, ellers må du jo lade nogen lave eventuelle tests på dig. Men du kan jo bare lade være med at svare på SSP's spørgsmål, selvom det er en lidt presset situation.
Men jeg synes det lyder mærkeligt, hvis du skal have taget en blodprøve. Tror de fleste vil nøjes med en urinprøve. Den er nemmere og billigere for dem at få lavet. Blod virker som meget at gøre ud af en så simpel forseelse imo.
Tænk over dit vand-indtag, det er heller ikke nødvendigvis sundt at indtage rigtig meget vand, og kan faktisk være farligt.

Og som sidenote synes jeg også det er dårlig stil at ryge hash i skoletiden. Tag dog i hjem i stedet, hvis du alligevel ikke gider være der

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Synes det er rimelig alvorligt hvis man er 15 og ikke kan holde sig fra hashen til man får fri... Udover det hvorfor har du så noia over hvad prøven siger hvis du alligevel er været taget i at ryge? Så er det jo åbenlyst hvad prøven vil vise?

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du er blevet taget på fersk gerning eller bare indrømmer det er en blodprøve/urinprøve unødvendig, den første gang med SSP konsulenten er ikke så slem men hvis du bliver taget igen og de mener at du har et misbrug tilbyder de dig nok bare hjælp til at vænne dig af med det

Medlem

Da jeg blev taget i skolen, sammen med nogle andre, tilkaldte de læge så de kunne få en prøve på stedet.

Hvilken prøve de havde tænkt sig at tage, ved jeg ikke... 1.sal er ikke nok til at holde mig tilbage. Skulle også på arbejde og havde kun taget et enkelt hiv, men var fast ryger på det tidspunkt.. Lidt skod. Dumt at gøre det i skolen.

Jeg var iøvrigt den eneste der blev smidt ud, selvom de andre testede positiv.

Pas endelig på med et stort vand indtag..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]