SweetySNanne skrev:
Jeg vil nu også fortælle jer, at vi sagtens kan mærke at vores sind trænger til en gevaldig pause, og det er jo helt forståeligt, eftersom at vi har haft givet den temmelig meget gas.
Jeg vil sige at vi har haft nogle gigant gode trips, men som tidligere nævnt, så får man mere ud af det, efter en længere pause. Da jeg nu sidder lidt med en blandet følelse af, at hver trip den sidste tid har været super fedt, men på en måde er de smeltet lidt sammen. Og det er faktisk første gang i mange år at jeg har trippet med så kort mellemrum, og det er bare langt feder at trippe ind i mellem, så er mit sind ihvertfald meget mere klar til det, og jeg kan mærke ar min krop og mit sind er klar til en god pause.
Rigtig god dag til jer alle.
Så havde alle jo ret alligevel, både jer selv og os andre. Det vil jeg kalde god HR:)
Godt at i har det godt:)
Flux Jeg tror, vi bliver nød til at tilgive Rob, drengen har det tydeligvis ikke alt for nemt fortiden.
Rob min ven, du formår ikke engang at irritere mig længere, nu har jeg bare ondt af dig. Jeg ønsker dig alt det bedste, og at du får det bedre.
Hav det godt.