Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem

:rocking: :rocking: :rocking: :rocking: :rocking: :rocking: :rocking: :rocking: :rocking: HAHAHAHAHAHAHAHA

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kan vi ikke få bannet Rob? Han er jo en troll. Ingen posts ed indhold.

SweetySNanne skrev:
Jeg vil nu også fortælle jer, at vi sagtens kan mærke at vores sind trænger til en gevaldig pause, og det er jo helt forståeligt, eftersom at vi har haft givet den temmelig meget gas.
Jeg vil sige at vi har haft nogle gigant gode trips, men som tidligere nævnt, så får man mere ud af det, efter en længere pause. Da jeg nu sidder lidt med en blandet følelse af, at hver trip den sidste tid har været super fedt, men på en måde er de smeltet lidt sammen. Og det er faktisk første gang i mange år at jeg har trippet med så kort mellemrum, og det er bare langt feder at trippe ind i mellem, så er mit sind ihvertfald meget mere klar til det, og jeg kan mærke ar min krop og mit sind er klar til en god pause.
Rigtig god dag til jer alle.

Så havde alle jo ret alligevel, både jer selv og os andre. Det vil jeg kalde god HR:)
Godt at i har det godt:)

Flux Jeg tror, vi bliver nød til at tilgive Rob, drengen har det tydeligvis ikke alt for nemt fortiden.

Rob min ven, du formår ikke engang at irritere mig længere, nu har jeg bare ondt af dig. Jeg ønsker dig alt det bedste, og at du får det bedre.

Hav det godt.

Insane psychedelia user!

Flux ro på manden har det jo tydeligvist svært.

Medlem
Brugeravatar

Forstå at der er tale om en person med åbenlyse issues som han selv har erkendt og undskyldt for. I stedet for forståelse bliver det til gensidige tilsvininger. Er det harm reduction? Eller er det cancer for psy...

og de svære slipper fri.

Moderator
Brugeravatar

Ro på folkens, hold en ordentlig tone og undgå shitstorm mentalitet.
Jeg har redigeret lidt i tråden, hvis den igen løber af sporet må den lukkes.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Tråden er død, og det samme er psy.
Hvis man ikke giver folk et klap på skulderen og lighteren i hånden når de æder 50g mdma og løber hen mod den tankstation, så får man af vide man ikke ved en skid er og den største idiot i verden. Det er simpelthen for langt ude.

OG til trådstarter - Jeg nævner du har et misbrug, så siger du nej det har jeg ihvertfald ikke blablbbla -så river jeg et konkret quote from og så; når ja, jeg har haft et misbrug hvorfor fanden blander du dig i det bla bla bla... KLOVN!

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Flux

Tag og træk dig fra denne tråd. Der er ingen, der bliver stærkere eller klogere af, at du tænder af. Hvis du har brug for et onlineskænderi, kan du sende trådstarter en PM.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Nu har der vist været nok pik-spilleri i denne her tråd. Når tonen bliver kritisk/hård, er der altid nogen som stemmer i af koret af vrede stemmer. Jeg har en klar følelse af at det ikke handler om trådens indhold men mere om mulighen for at råbe højest.
Hvis i er vrede på folk, så skriv det i en PB, så vi andre bliver fri for at høre på det. Og husk: når man udleverer folk og giver en offentlig sviner, så får man ALDRIG forståelse tilbage.

Jeg lukker tråden, og så håber jeg at I alle mediterer lidt mere på næstekærlighed og medfølelse.. ikke tvangs-frelsning af folk i ikke kender. Nogengange vil folk bare gerne dele deres liv ved at oplyse om at de tager på trip.. det skal sgu ikke udløse et kor af kritiske "Jeg skal give dig HR ned i halsen".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]