Andrusha skrev:
Det tror jeg bestemt ikke, når det drejer sig om så lille en mængde (som måske ikke engang er ulovlig). Import af mindre mængder stoffer på Liste E fører ofte kun til en advarsel, hvis man ikke er straffet før. Ellers måske en mindre bøde på 3.000 kr. Men husk: Benægt, benægt, benægt, hvis det kommer dertil! De bærer bevisbyrden.
Tak for info, det var da en positiv overraskelse. Selvfølgelig vil jeg benægte, men vil bare gerne være forberedt på alt

Andrusha skrev:
I forhold til chancen for en rutinekontrol, så er der nogle afsenderlande, der oftere bliver kontrolleret end andre - fx Holland, Tyskland og Polen. Derfor kan det anbefales at bestille andre steder fra, hvis det er muligt. Dog er der stadig tale om rutinekontrol, så chancen er klart størst for, at dit brev bare ryger direkte igennem.
Troede faktisk at England var mere risikabelt end Tyskland. Har bestilt et par ting fra Tyskland før uden problemer, så igen, positiv overraskelse.
Kom til at tænke på noget her i går. Kan jeg få en kammerat til at bestille det for mig, så købet ikke kan spores til mig overhovedet? Tænkte det ville være lettere end bitcoins. Er der nogen implikationer der? Er ikke sikker på om spørgsmålet er i mod reglerne, så endelig slet det hvis det er.