Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:23


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 23 feb 2016 09:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Og er der nogen måde man kan skaffe kodimagnylerne lidt billigere/hurtigere? Mit apotek sælger dem kun i pakker med 20 i, og man kan kun købe én om dagen....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2016 11:18 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
JLarsen skrev:
Og er der nogen måde man kan skaffe kodimagnylerne lidt billigere/hurtigere? Mit apotek sælger dem kun i pakker med 20 i, og man kan kun købe én om dagen....


Blot til info: Som der står i vores regelsæt, må Psychedelia ikke bruges til at facilitere køb/salg af hverken lovlige eller ulovlige stoffer.

/edit: Jeg vil også gerne for en god ordens skyld kraftigt råde dig til at lade være med at rode med kodein eller andre opiater/opioider. Rigtig mange af os "gamle" her på siden har kendt en eller flere, som røg i svinget - eller i hvert fald blev godt og grundigt hooked over en længere periode - selvom de udadtil virkede som om, de havde styr på sagerne. Der findes rigtig mange andre typer stoffer, der kan så meget mere, og hvis du ønsker adgang til kodein fordi du er ked af det eller på anden måde har "ondt i sjælen", er det i hvert fald noget, som får alle mine alarmklokker til at ringe. Der er andre mere konstruktive måder at bearbejde den slags på, også selvom det måske kan synes uoverskueligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2016 13:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Jeg fremstillede i dag kodeinen med denne metode, og jeg har nogle spørgsmål jeg håber i kan besvare.

Jeg lavede en ekstrakt af 30 kodimagnyler - dem med 150 mg.
Jeg fulgte opskriften 100%, og var meget forsigtig og omhyggelig. Min væske bestod af ca. halv klar væske, og halv hvidt bundfald.
Efter jeg havde filtreret havde jeg omkring 0,15 liter eller noget i den stil.
Jeg indtog lidt over halvdelen af det, altså omkring 160 mg kodein. Det var min første gang, men jeg er en stor fyr på 90 kg, så tænkte jeg ville prøve med denne dosis. Jeg blandede kodeinen med cola, og indtog det hele på omkring 10 minutter.

De første 40 minutter havde jeg det ganske rart, men efter 50 minutter fik jeg kvalme, og brækkede mig 3 gange de efterfølgende 30 minutter. Mine pupiller var ret små, og mine øjne blanke.
Jeg oplevede ikke nogen kløen, og fik heller ikke diarré. Jeg synes alt i alt det var en underlig oplevelse, og ikke som jeg har læst at kodein skulle påvirke én.

Det skal siges at jeg lod væsken stå i en skål med film over i 2 dage før jeg filtrerede, fordi jeg ikke havde tid til det før i dag, kan det være det der har gjort forskellen? Eller var det simpelthen bare en for stor dosis?

Hvad har jeg gjort galt ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2016 15:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
JLarsen skrev:
Jeg fremstillede i dag kodeinen med denne metode, og jeg har nogle spørgsmål jeg håber i kan besvare.

Jeg lavede en ekstrakt af 30 kodimagnyler - dem med 150 mg.
Jeg fulgte opskriften 100%, og var meget forsigtig og omhyggelig. Min væske bestod af ca. halv klar væske, og halv hvidt bundfald.
Efter jeg havde filtreret havde jeg omkring 0,15 liter eller noget i den stil.
Jeg indtog lidt over halvdelen af det, altså omkring 160 mg kodein. Det var min første gang, men jeg er en stor fyr på 90 kg, så tænkte jeg ville prøve med denne dosis. Jeg blandede kodeinen med cola, og indtog det hele på omkring 10 minutter.

De første 40 minutter havde jeg det ganske rart, men efter 50 minutter fik jeg kvalme, og brækkede mig 3 gange de efterfølgende 30 minutter. Mine pupiller var ret små, og mine øjne blanke.
Jeg oplevede ikke nogen kløen, og fik heller ikke diarré. Jeg synes alt i alt det var en underlig oplevelse, og ikke som jeg har læst at kodein skulle påvirke én.

Det skal siges at jeg lod væsken stå i en skål med film over i 2 dage før jeg filtrerede, fordi jeg ikke havde tid til det før i dag, kan det være det der har gjort forskellen? Eller var det simpelthen bare en for stor dosis?

Hvad har jeg gjort galt ?


Den store mængde citronsyre har nok gjort udslaget... Min mave kan værtfald ikke tåle alt den citronsyre og har medført til sindsyg kvalme, som jeg godt kunne mærke ikke var opiat-forudsaget. Du kunne jo prøve at spise samme mængde citronsyre du brugte til ekstraktet og se hvordan dét alene får dig til at føle? :lol:

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2016 16:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
fudge skrev:
JLarsen skrev:
Jeg fremstillede i dag kodeinen med denne metode, og jeg har nogle spørgsmål jeg håber i kan besvare.

Jeg lavede en ekstrakt af 30 kodimagnyler - dem med 150 mg.
Jeg fulgte opskriften 100%, og var meget forsigtig og omhyggelig. Min væske bestod af ca. halv klar væske, og halv hvidt bundfald.
Efter jeg havde filtreret havde jeg omkring 0,15 liter eller noget i den stil.
Jeg indtog lidt over halvdelen af det, altså omkring 160 mg kodein. Det var min første gang, men jeg er en stor fyr på 90 kg, så tænkte jeg ville prøve med denne dosis. Jeg blandede kodeinen med cola, og indtog det hele på omkring 10 minutter.

De første 40 minutter havde jeg det ganske rart, men efter 50 minutter fik jeg kvalme, og brækkede mig 3 gange de efterfølgende 30 minutter. Mine pupiller var ret små, og mine øjne blanke.
Jeg oplevede ikke nogen kløen, og fik heller ikke diarré. Jeg synes alt i alt det var en underlig oplevelse, og ikke som jeg har læst at kodein skulle påvirke én.

Det skal siges at jeg lod væsken stå i en skål med film over i 2 dage før jeg filtrerede, fordi jeg ikke havde tid til det før i dag, kan det være det der har gjort forskellen? Eller var det simpelthen bare en for stor dosis?

Hvad har jeg gjort galt ?


Den store mængde citronsyre har nok gjort udslaget... Min mave kan værtfald ikke tåle alt den citronsyre og har medført til sindsyg kvalme, som jeg godt kunne mærke ikke var opiat-forudsaget. Du kunne jo prøve at spise samme mængde citronsyre du brugte til ekstraktet og se hvordan dét alene får dig til at føle? :lol:


Det er faktisk en interessant teori, jeg tror jeg prøver en dag bare at opløse samme mængde citronsyre i vand og se om maven kan klare det. Hvis det bare var det der gjorde udslaget er det jo super. Jeg var bange for jeg havde gjort noget helt galt, fordi det tog så lang tid at mærke noget, og at jeg ikke fik diarré. Det skal siges jeg tog kodeinen ifb. med smerter jeg havde - er det en god idé? Det var ikke derfor jeg lavede det, jeg tænkte bare at jeg kunne indtage det i stedet for paracetamol, nu jeg havde det derhjemme.....

Derudover har jeg også et andet spørgsmål, jeg ved ikke om det er imod reglerne..?
Er det muligt at få recept på kodimagnyler, og hvis man gør det, kan man så købe pakker med mere end 20 i af gangen? Jeg er kun 17, og der er derfor nogle apoteker der afviser mig, hvilket gør det besværligt og dyrt. Jeg tænker det burde være temmelig ligetil at få recept på hos lægen?
Jeg vil godt sige før alle kommentarerne med at jeg ikke skal begynde på opiater kommer, at jeg er i 100% balance, ikke er psykisk udtabil eller ked af det på nogen måde, og udelukkende vil indtage kodein derhjemme for at opnå en stille og rolig rus. Jeg har temmelig godt styr på kemien, og jeg respekterer selvfølgelig at I fraråder folk som mig at begynde på det :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 maj 2016 22:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 maj 2016 22:21
Indlæg: 15
JLarsen skrev:
fudge skrev:
JLarsen skrev:
Derudover har jeg også et andet spørgsmål, jeg ved ikke om det er imod reglerne..?
Er det muligt at få recept på kodimagnyler, og hvis man gør det, kan man så købe pakker med mere end 20 i af gangen? Jeg er kun 17, og der er derfor nogle apoteker der afviser mig, hvilket gør det besværligt og dyrt. Jeg tænker det burde være temmelig ligetil at få recept på hos lægen?

Haha jeg er 15 år gammel og blev afvist 1 gang..
Hvis du vil købe kodimagnyl prøv denne taktik gå ind på apoteket og sig:
Hej jeg var til tandlægen her fornyligt og efter at jeg havde fået en vild smerte i mine tænder så forslog min læge at jeg skulle tage ind forbi apoteket og få mig noget kodimagnyl.
Det der skette første gang var de sagde jeg skulle bruge recept selvom på deres hjemeside står der man ikke skal bruge recept :? Jeg gik ud og tog videre til det næste apotek.. Der sagde jeg egenligt det samme men da han sagde at man skulle bruge recept så sagde jeg til ham, jeg fik at vide at der er nogle kodimagnyler som er stærkere end andre og jeg skulle be om den som er lidt slappere, han svarer så det er den eneste som de sælger så siger jeg: Altså min far sagde også at det var noget som man bare kunne gå ind og købe ligesom et stykke slik... Også solgte han mig det HAHHA
Du skal selvfølgelig lave lidt om på det jeg siger.. Men giv det et forsøg :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2016 14:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Jeg indtog omkring 600-700 milligram kodein for omkring 30 minutter siden. Jeg kan stort set ikke mærke noget. Jeg har det ganske ok, lidt ligesom at være fuld, bare uden den der følelse af energi. Men jeg har det langtfra så dejligt som jeg har hørt man kan få det af kodein. Er det muligt at have SÅ lav tolerance? Det skal siges jeg er en stor fyr på 90 kilo.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2016 15:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Ja, har prøvet det et par gange før. Tror jeg vil stoppe helt med at tage det. Når jeg har så høj tolerance giver det ikke mening, især ikke når det er så forholdsvist dyrt og svært at skaffe kodimagnyler.

Btw. hænger tolerance af forskellige ting sammen? Jeg har f.eks. også meget høj tolerance overfor stimulanter som koffein...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 maj 2016 17:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Mr. Gone skrev:
God idé at stoppe med at tage dem helt, den kan jeg bakke op om. Hvis du vil eksperimentere med opiater så hold det til en gang om året eller deromkring, det bliver alt for hurtigt til en vane - selv kodein.

Jeg tror ikke der er krydstolerance mellem forskellige stofgrupper, men der er helt klart på tværs af psykedeliske stoffer, og det kunne jeg også godt forestille mig der var med opiater, på en eller anden måde.
For mig lyder det som en blanding af at du har haft for høje forventninger til stoffet og har en høj naturlig tolerance. Men det kan jeg selvfølgelig ikke sige med sikkerhed :)

Det tror jeg du har ret i. Jeg har indtil nu kun brugt det virkelig sjældent (et par gange om året). Jeg bruger mest opiater fordi jeg synes det er virkelig sjovt. Jeg plejer at tage små doser, og bare lytte til noget musik jeg ellers andre bryder mig om, eller høre mine yndlingspodcasts på halv afspilsningshastighed (det er altså noget af det sjoveste når man er opiatlam )

Jeg kan dog aldrig forestille mig det er noget jeg ville kunne blive afhængig af, jeg synes kodein er overvurderet, og det er både dyrt og besværligt at lave af kodimagnyler


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2016 11:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2016 00:20
Indlæg: 13
Hvad er det du beskriver som små dåser? Jeg vil sige en gang om måneden, men heller ikke mere. risikoen for at falde i er for stor, der er nogle der får et mindre misbrug der eskalerer fordi de tror de godt kan håndtere at nuppe dem i weekenden, særligt folk der ved de nemt bliver afhængige af andre ting skal passe på opiater og kun bruge dem ved smertebehandling


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2016 11:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2016 00:20
Indlæg: 13
6-700 mg kodein er alt alt for højt, din krop kan kun omsætte 400 mg kodein på en gang. 200 mg bør være mere end nok for de fleste for at få en lille buzz, særligt hvis du ikke har brugt det ofte. Måske det er for urent, du skal i øvrigt sikre dig at du intet har i maven. Nu er jeg vant til kodein piller og har aldrig prøvet kodeinekstration, men jeg ved så meget om kodein at de dosiser der er alt alt for voldsomt, det må simpelthen være for urent og tage for lang tid for din mave at omsætte over til leveren. Det er min tese, din krop har en lille halv time til at få omsat det inden enzymet i leveren bliver mættet, og så optager du intet. Alternativt kan du være en af de få procent der ikke omsætter kodein ret godt, de findes så tilgengæld også den anden vej, folk der omsætter det for godt, så folk skal første gang de prøver det starte med en lille dosis, 50 mg eller mindre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2016 13:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 maj 2016 00:20
Indlæg: 13
Og jeg er simpelthen nødt til at advare folk om at tro at 6-700 mg er noget man bare kan hælde indenbords, hvis du kommer til at tage en øl eller noget så kan det blive rigtigt farligt. Jeg nægter at tro på at det kan være fordi du har opbygget tolerance for det, det går godt nok hurtigt med opiater, men når du beskriver det som om du ikke har brugt det ofte, så er det svært at tro du har opbygget tolerance allerede, således du ikke kan mærke de mængder. Så der må være et eller andet galt. Og jo, det er altså farlige mængder at begynde at smide ned, særligt hvis man ikke har prøvet stoffet meget og ikke har stor tolerance.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2016 00:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Har en følelse af jeg gør noget forkert her. Jeg har fulgt opskriften 100%, men efter 600 mg. mærkede jeg som sagt intet. Er det muligt at have så lav tolerance, eller hvad kan jeg have gjort forkert? Jeg fik det en smule dårligt, talte slørret, havde kraftig kvalme, men ingen tundskid. Jeg følte mig hverken afslappet eller euforisk...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2016 13:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 13:19
Indlæg: 32
Mr. Gone skrev:
JLarsen skrev:
Har en følelse af jeg gør noget forkert her. Jeg har fulgt opskriften 100%, men efter 600 mg. mærkede jeg som sagt intet. Er det muligt at have så lav tolerance, eller hvad kan jeg have gjort forkert? Jeg fik det en smule dårligt, talte slørret, havde kraftig kvalme, men ingen tundskid. Jeg følte mig hverken afslappet eller euforisk...


Svært at sige. Har du prøvet andre opiater?


Nej, jeg har aldrig prøvet nogle opiater. Virker underligt med så høj en dosis at jeg ikke kan mærke nogen opiat-følelse...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2016 13:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Det lyder som en almindelig kodein rus.
Opiater medfører ofte obstipation, altså det diametralt modsatte af tyndskid.
Forestillingen medført af beskrivelsen af opiatrusen er efter min mening svært overvurderet.
Din oplevelse lyder derfor i mine øre som en typisk kodein rus.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2017 18:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 nov 2016 17:33
Indlæg: 5
Hvad sker der hvis PH er for lav? Kan jeg bruge ekstraktet alligevel? Jeg har ikke noget natron i huset, og jeg har sandsynligvis benyttet lidt ekstra citronsyre, det smager ihvertfald meget surere end det plejer..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 16:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 nov 2016 17:33
Indlæg: 5
- Det virkede fint på trods af den lavere PH, maven klagede heller ikke :)

Er der nogle antihistaminer der kan erstatte phenergan (promethazin), nu hvor det er blevet receptpligtigt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2017 10:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2017 10:48
Indlæg: 2
Har de ikke-stoppende fra DAK med 150 mg magnesiumoxid.
Skal jeg bare bruge de 3 gram vand og 0,75 gram citronsyre pr. pille?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2017 14:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2017 10:48
Indlæg: 2
Da jeg nu har læst lidt på boardet er jeg sku blevet lidt bange for mega diarré.
Har ædt flere citroner efter hinanden på en gang et par gange og er altså ikke tolerant for en høj dosis citronsyre. Tænker om det er ok at man bruger for meget citronsyre for at være helt sikker på at magnesiumoxiden forsvinder?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2017 19:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
TilfældigtNavn skrev:
Da jeg nu har læst lidt på boardet er jeg sku blevet lidt bange for mega diarré.
Har ædt flere citroner efter hinanden på en gang et par gange og er altså ikke tolerant for en høj dosis citronsyre. Tænker om det er ok at man bruger for meget citronsyre for at være helt sikker på at magnesiumoxiden forsvinder?


Du misforstår noget. Magnesiumoxiden bliver neutraliseret, så den ikke reagerer med acetylsalicylsyren og gør denne vandopløselig. Men du optager stadig al magnesium, uanset hvor meget ekstra citronsyre du putter i, så hvis du putter mere i er det kun spildt, intet andet.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team