Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 19:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jan 2016 15:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jan 2016 15:37
Indlæg: 1
Hej Allesammen!
Jeg ved godt der er rigtig mange tråde omkring det her emne, men jeg har ikke fundet nogen endnu der svarer på mit spørgsmål, så jeg håber i kan :)

Jeg har for nyligt købt mig en Ecigaret som jeg er blevet glad for, og derfor tænker jeg om den ikke også kan bruges til at ryge weed på, og det kan jeg jo se på nettet at den kan :)

Mit spørgsmål går nu på om jeg kan putte ryst/røst fra skunk direkte i min Evæske også bare ryge det og blive dejligt skæv?

Er der nogen der ved om det enten er muligt, eller om det er en dårlig idé?

God dag og på forhånd tak :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2016 18:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Den tror jeg ikke vil gå. Der vil være for mange urenheder i blandingen. Du er nødt til at få krystallerne opløst og blandet sammen med noget PG eller VG.
Du kan finde en opskrift herinde et eller andet sted.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2016 20:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jun 2010 13:59
Indlæg: 54
Geografisk sted: Deep in your brain
Jo det kan sagtens lade sig gøre - så længe det bliver gjort ordenligt.
Hælder du din dyrebare ryst ned i lidt e-juice, så spilder du ikke kun weed, men også noget god væske. Det ville svare lidt til at grinde noget skunk og drysse det direkte på en kage.

Du skal i stedet bage dine topskud, og herefter koge dem i noget rent PVG. Når det har kogt i lang tid filtrerer du det i et klæde (de der osteklæder), og så har du en lækker premium juice, med den lækreste skunk smag (og THC selvfølgelig).

Der findes et hav af videoer om det på Tuben, her er én af dem:
https://www.youtube.com/watch?v=RfojbgLm1lc

_________________

      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 feb 2016 14:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 feb 2016 14:08
Indlæg: 1
Hejsa.

Jeg faldt lige over dit indlæg via google, og besluttede mig for at lave en bruger så jeg kan hjælpe andre brugere med nogle gode løsninger til THC e juice.

Jeg har lavet flere batches e-juice/e-væske/e-liquid ved brug af almindelig hash.

her er en hurtig guide som virker super godt:

1) pil 4g hash til noller som du normalt ville til en joint (det gør ikke noget det ikke er så fint pillet, da det alligevel opløses når det koges)
2) fyld dine noller ned i et lille glas med låg (sådan et lille pizzatopping glas fra rema er kanon!), herefter hælder du 10-12ml e-væske henover dine noller i glasset (jeg bruger 70vg og 30pg - de kan købes pre-made fra mange shops UDEN nikotin).
3) placér glasset (glasset skal have låg på) i en gryde. Hæld vand op i gryden så det lige dækker bunden af glasset (gerne 1 cm op over din væske som er inde i glasset).
4) kog din blanding i 2-3 timer og løft glasset af og til for lige at "svinge det rundt" så det bliver blandet godt hele tiden.
5) efter 2-2½-3 timer, tager du glasset op, hælder substancen ud i et kaffefilter som er placeret over et andet glas. Lad det hele løbe igennem (kan tage LAAANGT TID - 10-12 timer), og pres/vrid evt det resterende igennem. Du kan ovenikøbet gemme det hash som du har brugt - tør det, og så kan det ryges (det virker dog ikke særligt godt længere!!!)
6) din substans er færdig, og du kan påfylde den en flaske til senere brug, eller fylde det i din tank og dampe med det samme.

Jeg anbefaler at du bruger et Variabelt MOD (gerne op til 40-50w), og en sub-ohm tank (Aspire Cleito virker SINDSYGT godt!).

Jeg bliver skæv af 25-30 puffs, som havde jeg røget en joint. Og der er ca 200 puffs i en tankfuld (3ml), og ca 10ml færdig væske (hvis du bruger 12ml, og lader det dryppe godt igennem!).. Så kan du selv regne ud hvor mange "joints" du får fra 4g hash.

Held og lykke! :)

Skriv endelig hvis der er spørgsmål.


EDIT: Bemærk det er VIGTIGT at det ikke bulder koger - det skal blot "simre"... En god regl er hvis du bruger sådan et pizzatopping glas, så begynder det og "danse" en smule rundt i gryden når det er varmt nok - når det danser let, er du ved den rigtige tempratur (ca 88-92grader).

EDIT #2: Du kan selvfølgelig også bruge ryst på samme fremgangsmetode - men vælger du at bruge skud, skal du tørre dem først (gøres i ovnen - placer dine buds i et keramisk fad, og noget sølvpapir henover, herefter lader du det stå på ca 120 grader i ca 1½ time). Grind dem, og så igen samme fremgangsmetode som beskrevet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2016 20:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 mar 2016 20:00
Indlæg: 42
HVis du gerne vil dampe din røg kan du eventuelt også anskaffe en Vaporizer og jeg vil anbefale en Arizer Solo. Den fungere lidt ligesom en mini ovn som du så propper dit ULTRA grindet skunk/pot i og så varmer den urten op til krystallerne fordamper og så inhalere du via det glasrør der følger med.

Min erfaring. Det virker men du bliver mere høj end stenet. Der skal ikke bruges ret meget per omgang cirka 0,1 g måske endda mindre. Det lugter meget lidt og kun kortvarigt. Smagen er vild god du kan virkelig smage urten. Det kilder lidt i halsen så du skal lige vænne dig til det.

Dog syntes jeg en pind er hyggeligere. Når du damper, kan du cirka dampe 4-6 hvæs før du skal proppe nyt urt i og hvæs'ene skal tages så hurtigt som muligt da den jo bliver ved med at varme urten så det gælder om at få taget så mange hvæs som muligt inden krystallerne er dampet væk. Jeg solgte min Arizer Solo efter et par måneder men produktet virker absolut og er meget diskret og smagen er bedre end i en joint. Men den mangler hyggen efter min mening.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2016 21:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2016 21:48
Indlæg: 2
Rephex skrev:
Hejsa.

Jeg faldt lige over dit indlæg via google, og besluttede mig for at lave en bruger så jeg kan hjælpe andre brugere med nogle gode løsninger til THC e juice.

Jeg har lavet flere batches e-juice/e-væske/e-liquid ved brug af almindelig hash.

her er en hurtig guide som virker super godt:

1) pil 4g hash til noller som du normalt ville til en joint (det gør ikke noget det ikke er så fint pillet, da det alligevel opløses når det koges)
2) fyld dine noller ned i et lille glas med låg (sådan et lille pizzatopping glas fra rema er kanon!), herefter hælder du 10-12ml e-væske henover dine noller i glasset (jeg bruger 70vg og 30pg - de kan købes pre-made fra mange shops UDEN nikotin).
3) placér glasset (glasset skal have låg på) i en gryde. Hæld vand op i gryden så det lige dækker bunden af glasset (gerne 1 cm op over din væske som er inde i glasset).
4) kog din blanding i 2-3 timer og løft glasset af og til for lige at "svinge det rundt" så det bliver blandet godt hele tiden.
5) efter 2-2½-3 timer, tager du glasset op, hælder substancen ud i et kaffefilter som er placeret over et andet glas. Lad det hele løbe igennem (kan tage LAAANGT TID - 10-12 timer), og pres/vrid evt det resterende igennem. Du kan ovenikøbet gemme det hash som du har brugt - tør det, og så kan det ryges (det virker dog ikke særligt godt længere!!!)
6) din substans er færdig, og du kan påfylde den en flaske til senere brug, eller fylde det i din tank og dampe med det samme.

Jeg anbefaler at du bruger et Variabelt MOD (gerne op til 40-50w), og en sub-ohm tank (Aspire Cleito virker SINDSYGT godt!).

Jeg bliver skæv af 25-30 puffs, som havde jeg røget en joint. Og der er ca 200 puffs i en tankfuld (3ml), og ca 10ml færdig væske (hvis du bruger 12ml, og lader det dryppe godt igennem!).. Så kan du selv regne ud hvor mange "joints" du får fra 4g hash.

Held og lykke! :)

Skriv endelig hvis der er spørgsmål.


EDIT: Bemærk det er VIGTIGT at det ikke bulder koger - det skal blot "simre"... En god regl er hvis du bruger sådan et pizzatopping glas, så begynder det og "danse" en smule rundt i gryden når det er varmt nok - når det danser let, er du ved den rigtige tempratur (ca 88-92grader).

EDIT #2: Du kan selvfølgelig også bruge ryst på samme fremgangsmetode - men vælger du at bruge skud, skal du tørre dem først (gøres i ovnen - placer dine buds i et keramisk fad, og noget sølvpapir henover, herefter lader du det stå på ca 120 grader i ca 1½ time). Grind dem, og så igen samme fremgangsmetode som beskrevet.


Hej

Det lyder helt vildt lovende det du her beskriver :)
Jeg har tænkt mig at forsøge det her i morgen.
Jeg er bekymret for et par ting. Glasset - kan det godt tåle al den varme? Og går der virkelig kun ca 2 ml til spilde? Man kan vel sagtens lave dobbelt portion?
Tak for svar.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2016 09:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Hvis man gerne have opløst cannabinoider i glycerin, som ikke er så god en solvent, kræver det agitation og lidt varme. En magnetomrører med varme ville være optimal.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 apr 2016 15:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2016 21:48
Indlæg: 2
dhnmdst skrev:
Rephex skrev:
Hejsa.

Jeg faldt lige over dit indlæg via google, og besluttede mig for at lave en bruger så jeg kan hjælpe andre brugere med nogle gode løsninger til THC e juice.

Jeg har lavet flere batches e-juice/e-væske/e-liquid ved brug af almindelig hash.

her er en hurtig guide som virker super godt:

1) pil 4g hash til noller som du normalt ville til en joint (det gør ikke noget det ikke er så fint pillet, da det alligevel opløses når det koges)
2) fyld dine noller ned i et lille glas med låg (sådan et lille pizzatopping glas fra rema er kanon!), herefter hælder du 10-12ml e-væske henover dine noller i glasset (jeg bruger 70vg og 30pg - de kan købes pre-made fra mange shops UDEN nikotin).
3) placér glasset (glasset skal have låg på) i en gryde. Hæld vand op i gryden så det lige dækker bunden af glasset (gerne 1 cm op over din væske som er inde i glasset).
4) kog din blanding i 2-3 timer og løft glasset af og til for lige at "svinge det rundt" så det bliver blandet godt hele tiden.
5) efter 2-2½-3 timer, tager du glasset op, hælder substancen ud i et kaffefilter som er placeret over et andet glas. Lad det hele løbe igennem (kan tage LAAANGT TID - 10-12 timer), og pres/vrid evt det resterende igennem. Du kan ovenikøbet gemme det hash som du har brugt - tør det, og så kan det ryges (det virker dog ikke særligt godt længere!!!)
6) din substans er færdig, og du kan påfylde den en flaske til senere brug, eller fylde det i din tank og dampe med det samme.

Jeg anbefaler at du bruger et Variabelt MOD (gerne op til 40-50w), og en sub-ohm tank (Aspire Cleito virker SINDSYGT godt!).

Jeg bliver skæv af 25-30 puffs, som havde jeg røget en joint. Og der er ca 200 puffs i en tankfuld (3ml), og ca 10ml færdig væske (hvis du bruger 12ml, og lader det dryppe godt igennem!).. Så kan du selv regne ud hvor mange "joints" du får fra 4g hash.

Held og lykke! :)

Skriv endelig hvis der er spørgsmål.


EDIT: Bemærk det er VIGTIGT at det ikke bulder koger - det skal blot "simre"... En god regl er hvis du bruger sådan et pizzatopping glas, så begynder det og "danse" en smule rundt i gryden når det er varmt nok - når det danser let, er du ved den rigtige tempratur (ca 88-92grader).

EDIT #2: Du kan selvfølgelig også bruge ryst på samme fremgangsmetode - men vælger du at bruge skud, skal du tørre dem først (gøres i ovnen - placer dine buds i et keramisk fad, og noget sølvpapir henover, herefter lader du det stå på ca 120 grader i ca 1½ time). Grind dem, og så igen samme fremgangsmetode som beskrevet.


Hej

Det lyder helt vildt lovende det du her beskriver :)
Jeg har tænkt mig at forsøge det her i morgen.
Jeg er bekymret for et par ting. Glasset - kan det godt tåle al den varme? Og går der virkelig kun ca 2 ml til spilde? Man kan vel sagtens lave dobbelt portion?
Tak for svar.

Mvh


Nå men nu står min første portion så og trækker :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team