Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 15:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia.

Et hurtigt slag på tasken, har jeg nok røget joints 30-40 gange med mine kammerater de sidste 5-6 år. Jeg har aldrig vidst hvilken slags hash eller skunk, jeg har røget.

Ofte når jeg har røget med dem, har jeg fået paranoia(også de enkelte gange, jeg har gjort det alene). Jeg får meget hjertebanken(ved godt det er normalt), ellers får jeg bare en masse dumme tanker. Er der nogle der har nogle gode råd til, at få styr på dette? Jeg skulle jo gerne slappe af og nyde rusen(er sket nogle gange).

Kan det have noget med kvaliteten af det jeg har røget? Jeg aner som sagt aldrig, hvilken slags/kvalitet jeg har indtaget - jeg er altid bare hoppet med på vognen.

Jeg vil gerne prøve at give det et par chancer til og tænkte i kunne hjælpe mig med det. Jeg vil gerne kunne slappe af og få grineflip over ingenting - kan i anbefale en speciel form for hash/skunk?
Gerne nogle konkrete navne, jeg kan få på staden.

Håber det er til, at forstå og på forhånd tak!

Hilsen en newbie :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Man siger at indicadomineret hash og skunk giver mindre paranoia. Hvis pusheren ved hvad han sælger kan du spørge om denne type. Det falder dog ikke i spænd med grineflips tingen du også ønsker. For denne kommer oftest af sativa domineret hash og skunk. Hvis jeg var dig ville jeg forsøge mig med noget ganske ordinært dansk øko pot. Put lidt mere i, end du ville med skunk, men effekten er klart mindre psykotisk end det skunk der dominere markedet i dag.

Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Hvad med set og settings? Er du komfortabel med at ryge med de venner du har? Laver i ting du godt kan lide, når du ryger?

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Junior medlem

Mange tak for jeres svar.

Jeg er helt komfortabel med de venner jeg har røget med + jeg har ikke nogle hverdagsproblemer eller noget der kan forklare mit paranoia/dumme tanker.

Jeg vil prøve at skaffe noget dansk øko pot som i siger - er det noget man kan skaffe på staden? (det er vel ikke i mod reglerne på siden, vel?).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Tror ikke det er en hemmelighed at der findes øko pot på staden. Men hvilken bod der forhandler det, kan jeg desværre ikke komme ind på. Du kan jo også lave den selv indendørs eller gorilla grow. Der findes massere af danske pot sorter, som er virkelig nemme at gro. Som i frøen i jorden, vand af og til, nemme. Der er self lidt tid til.

Dedikeret medlem

Jeg forstår godt dit problem. Der er mange slags hash og skunk, og de virker forskelligt. Hvis du vil have noget, du kan slappe af og grine på, så vil jeg foreslå følgende, som du næsten altid kan få på Christiania:

Hash: Pollen.
Skunk: Samsøpot.

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Har selv haft røget hash på daglig basis i en del år, ofte både morgen middag og aften. Og det der hovedsageligt fik mig til at stoppe var den slags paranoide tanker som du her nævner. begyndte at opleve det sporadisk, og herfra blev det oftere og oftere. Kunne stå i badet og være sikker på at det bankede på døren, så jeg måtte gå ud og kigge, for jeg kunne bade videre, have de mest mærkelige tanker som aldrig nogen sinde ville krydse mit sind i ædru tilstand. Kommer der nogen og smadrer mig om lidt, er jeg et dårligt menneske, er mit liv noget værd og alt muligt lort, som ikke har noget hold i virkeligheden. Og efter en måneds pause fra hashen fandt jeg ud af at det var den der fuckede med mit hoved, og mistede derfor lysten til at tænde en pind. Flækker da stadig et lyn med rødderne en håndfuld gange om året, men så er det gerne i forbindelse med indtagelse af andre stimulanser, ellers ikke.

Jeg ved ikke helt præcist hvad de skyldes, for de i de første mange år med hverdags hashrygning var det liv og glade dage.

Grineflip er noget man mest oplever i "start fasen". Og det aftager en smule mere for hver pind man ryger er min erfaring.

Men til dit spørgsmål omkring valg af hash, vil jeg anbefale dig ligesom de andre:

-Hold dig til noget Indica, da Sativa har tendens til at være mere psykoaktivt og dere derfor er større sandsynlighed for at det fucker med din hjerne.
-Hvis du køber skunk fra staden, skal du vide at der ALTID er taget ryst minimum 1 gang (nogle gange 2 eller 3) på det skunk du køber, og at det derfor ikke er lige så potent som hvis du kan finde en hjemmedyrker at købe af.
-HVIS du skal købe hash. Så køb DYRT, og brug mindre pr joint. Siger ikke at du skal ligge mange penge, men køb en minimum en 120krs. Gå efter en rigtig saftig blomster røg, som du kan forme i hænderne og som stinker af skunk når du åbner klumpen. Sådan en går du aldrig galt i byen med ;)

Hjemmedyrket dansk skunk, der ikke er taget ryst på, er ALTID at foretrække i min optik. På den måde undgår du også at støtte folk i bande miljøet

Håber du kan bruge dette til noget :D

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]