Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 dec 2014 02:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Introduktion:
Mig og to af mine gode venner, vi kalder dem R & C, havde planlagt en hyggeaften med emma pigen om fredagen, hjemme hos mig, da mine forældre var bortrejst, og først kom hjem dagen efter. Vi havde købt 1g som vi delte henad aftenen, og jeg selv fik nok sammenlagt 200 - 250mg fordelt over aftenen. Det skal lige siges at R og jeg er erfarende indenfor indtagelse af MDMA, hvor dette var C's første gang. Da vores dealer var lidt sløv til at få fingeren ud, fik vi først vores emma lidt i 10 om aftenen.

Kl 22.00:
Jeg tager de næsten glasklare krystaller ud af posen og knuser dem til et fint pulver med et kreditkort, og vejer herefter 1 dose på 90mg op til C, 105mg til mig selv, og 150mg til R, der godt kan lide et ekstra spark. Jeg hælder doserne i hver deres glas, og hælder noget cola i, som krystallerne kan opløse sig i. Vi skåler og drikker glasset indenfor relativt kort tid.
Vi aftaler at lave en god 2 smøgs med 0,8g god hash i, og går derefter ud i et værksted, for at ryge den. Da vi er næsten færdige med jointen, begynder R og få lidt virkning af emma'en, og jeg synes også at jeg kunne mærke noget, men var dog ikke helt sikker.

Vi gik tilbage til mit værelse da jointen var død, og satte noget lækkert musik på anlægget, og satte os til at sidde at hyggesnakke lidt.

Kl 22.30:
Imens vi sidder og snakker, kan jeg lige pludselig mærke emma'ens kærlige flow, flyde gennem min krop. Jeg var blevet utrolig positiv, og altelskende, som man jo gør på MDMA, og det sitrede i hele kroppen på en euforisk dejlig måde. Jeg havde det bare så dejligt!. Jeg kigger over på R og C der begge sidder med det klassiske halvmånesmil, og de kæmpe hundehvalpe pupiller, og siger at de har det rigtig godt, og vi bliver enige om, at den må være slået godt ind nu.

Kl 23.00:
R får en god idé, og finder en blok og et par kuglepenne, og så til at starte med skulle vi skrive ned, hvis vi fik en fucked tanke eller noget lignende, og det gik da også meget godt til at starte med. Det endte så med at vi begyndte og skrive rosende hilsener til hinanden, med hvor god en ven vi hver især var, og hvor specielt og anderledes, men alligevel en positiv oplevelse dette var, og hvor dejligt det var, at man man kunne åbne sig på en måde man normalt ikke kunne. Man kan sige vi i en kort periode faktisk snakkede sammen via den her blok, (undtagen når vi skålte med vand) hvor vi skrev søde og positive ting til hinanden. Dog var R så påvirket, at han ikke nåede og skrive mere end 2 linjer i den sidste besked, og vi blev enige om at det nok var nemmere og snakke sammen alligevel. Vi røg endnu en joint, og gik tilbage til værelset igen.

Kl 00.00:
Vi er dejligt påvirkede og skåler i et glas vand, men er blevet enige om at det er ved og være tid til en redosering. Så C og jeg fik 50mg hver og R fik 60mg, dog nasalt denne gang. Vi skruede godt op for anlægget og fandt nogle sange med god bas i, men stadig ikke alt for psyko musik, da det var en afslappet hygge stemning, så vi hørte bl.a. kygo remixet af i see fire, loose my mind, live the moment og den slags.
Bassen føltes utrolig dejlig, og sad bare og nød slagene fra subwooferen, og lullede lidt med på sangene. R sætter "live the moment" på, og da den starter med den der intro hvor en dame synger noget i stil med " live the moment, live free, life is changing fast, just bee free... eller sådan noget i den dur, og det sad vi bare og skrålede med på, og det føles pisse grineren og så rigtigt at gøre :D
Da sangen slutter, læner vi os alle tilbage i sofaen og prøver at lukke øjnene, og bare nyde rusen et lille stykke tid, hvorefter jeg sætter mig op, og rykker mit hoved tæt på R's, da jeg vil sige noget til ham. Da han åbner øjnene, får han et shok, og jeg kigger underligt på ham, hvor han svarer at det ser ud som om jeg er helt oppe i fjæset på ham, og jeg var ihvertfald 20cm fra hans hoved, men alligevel meget underholdende for alle 3.

Kl 02.30:
Vi er alle 3 godt hamret af, og bliver enige om at tage en redosering til, på 50mg til mig og C, mens R fik lov til og tage resten nasalt efter lyst. R får igen en god idé med at prøve og spille beat hazzard og så sætte pc'en til mit tv, så vi kunne sidde og kigge på lidt farver til musikken. Dette blev dog hurtigt opgivet, da det var rimeligt svært for R og holde styr på rumskibet i spillet, så istedet satte vi en youtube film på med psychedelisk visuelle mønstre og farver, som vi sad og kiggede lidt på, og fik os noget mere vand, og snakkede om vores fortid, og om hvor meget vi havde tilfælles, i forbindelse med problemer i barndommen, og mangel på venner og den slags, hvilket var meget rørende, og gav lidt en negativ stemning lige hurtigt, men den forsvandt hurtigt igen. Vi blev enige om at rygning godt kunne tillades indenfor, nu hvor vi alle var så smadrede, og bare havde lyst til at slappe af. Så derfor rullede vi en 2 smøgs blunt.
Mens vi sidder og ryger, siger R at jeg har fået en bowlerhat på, og 5 sekunder efter siger han den er forsvundet igen.

Kl 04.30:
Vi er på vej ned igen stille og roligt kan man mærke, og vi bliver enige om at smide en film på tv'et. Jeg mener det var neighborgs (staves) vi så, og det var faktisk en mega fed film og sidde og slappe af til, og nyde endnu en god 2 smøgs. Da filmen var færdig tænkte jeg, at nu var det ved og være sovetid for mig, så jeg tog hætten fra min hættetrøje på, og lukkede mine øjne, mens jeg stadig sad i sofaen sammen med R og C. C satte en ny film på, men blev enig med mig selv om at det var dejligere og se den med lukkede øjne, og det blev det virkelig underligt af. Jeg lå og lyttede halvt og halvt efter hvad de sagde i filmen, men kunne ikke følge ordenligt med, da jeg følte mig lidt små retarderet til sidst. Mens jeg lå og lyttede, var det som om der kørte en slørret drømmeagtig film som en slags CEW. Så på et tidspunkt er der en i filmen der siger noget, hvor jeg så svarer JAJA; DET FANME GODT MED DIG DIN IDIOT!, sådan så R og C kunne høre det, og de spurgte så hvem jeg snakkede med, hvor jeg ukontroleret svarede, at jeg bare svarede ham i filmen, og det havde de ikke yderligere kommentarer til. Så senere henne i filmen (har ikke haft øjnene åbne siden jeg lukkede dem) Kan jeg høre lyden af en bil i filmen, og straks ser jeg et billede i mit hoved af en bil der er bygget i legoklodser, og så griner jeg bare og siger igen højt, så R og C kunne høre det: "Haha hvad fanden man, den er jo bygget ud af lego klodser!", hvorefter C for fremsnøvlet, hvad det er der er bygget af legoklodser, og først der går det op for mig at jeg har haft lukkede øjne, og har åbenbart troet i min koger at jeg rent faktisk havde set med på filmen, og fik så lidt af et forklaringsproblem og måtte bekende at jeg nok var ved og være træt.

Kl 05.00:
Vi går alle i seng, og ligger og snakker lidt om hvor fed og hyggelig en aften det har været, og hvor meget vi har fået ud af det, og at vores venskab nu er blevet meget tættere end det var før. Derefter er der ikke rigtig nogen der siger noget, og jeg falder i søvn.

Kl 10.30 dagen efter:
Mig og R vågner før C, og aftaler at gå ud for at ryge en morgensmøg. Vi går hen og tager vores jakker og bukker os ned, for at tage vores sko på, og rejser os igen. Lige da R havde rejst sig, blev han helt tom i hovedet og faldt sammen midt på gulvet, selvom jeg forsøgte at gribe ham. Han vågner hurtigt efter, og jeg spørger ham om han er okay. Det er han så, men han kan ikke se ting der er længere væk end 2 meter, før han har røget hans smøg færdig og siddet og slappet lidt af med et glas vand.



En rigtig hyggeaften med gutterne, der helt sikkert skal gentages om en 2-3 mdrs. tid.

Ris/ros modtages med glæde! :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2016 00:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Godt nok 5 år siden du lagde dette opslag op men fuck it. Tak for at nævne Psychelic visuals på youtube, tjekkede det lige ud og det skal da bruges på næste Emma trip :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team