Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 19:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Jeg har altid følt, at god amf giver mig en mere energisk og kontrolleret høj i forhold til coke.

Medlem

Kan du uddybe det, Anarchobase?

Nu har jeg jo intet sammenligningsgrundlag - qua trådens emne - men jeg synes da netop at men ved coke er meget kontrolleret og at det er et kontrolleret high. Det er netop det gode ved det i min bog. At man føler sig på toppen og glad, men er i fuld kontrol med sig selv, og ikke får lyst til at flippe totalt ud og at man ikke får en "ud af kroppen" oplevelse, men bevarer roen, ved hvad man gør osv.

Insane psychedelia user!

Jeg synes amfetamin/meth har en kraftigere optur og generelt virker mere/bedre/stærkere end kokain.
Fx da jeg var påvirket af meth fandt jeg 200 g kokain (laaang historie), jeg kun smage og lugte det var kokain, men jeg kunne intet mærke, så jeg blev nød til at få en ven til at prøve det for at være sikker.
Jeg kunne regne ud hvem den tilhørte og fik den afleveret til ejermanden så uskyldige ikke mistede deres fingre.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude for lands lov og ret
Københavnerdrengen skrev:
Kan du uddybe det, Anarchobase?

Nu har jeg jo intet sammenligningsgrundlag - qua trådens emne - men jeg synes da netop at men ved coke er meget kontrolleret og at det er et kontrolleret high. Det er netop det gode ved det i min bog. At man føler sig på toppen og glad, men er i fuld kontrol med sig selv, og ikke får lyst til at flippe totalt ud og at man ikke får en "ud af kroppen" oplevelse, men bevarer roen, ved hvad man gør osv.

Jeg har det omvendt. Jeg føler at jeg har bedre kontrol over mig selv ved indtagelse af amf, modsat kokain. Det kommer self an på kvalitet/hvem man er osv, men jeg føler ofte at jeg snakker sort og generelt er lidt pjattet på kokain. Hvorimod amf giver mig en form for "selvkontrol" og bedre fokus. Det er nok en personlig ting. :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Københavnerdrengen skrev:
Til gengæld så ved jeg som sagt, at hårde sten ikke nødvendigvis er god kvali. Jo hårdere stenen er, jo mere har den sikkert været presset. Når man ser udsendelser fra udlandet, hvor de fx i en lufthavn konfiskerer noget coke og stikker en kniv i pakken for at teste, så er det altid pulverform. Sten bliver det formentlig først, når det når destinationen og en eller anden cutter, blander og presser det (og sprayer med hårlak for at få det til at ligne fiskeskæl og holde den hårde konsistens). Som jeg har forstået det, så er det bedre, hvis stenen er til at smuldre i hvert fald.

Det kommer vidst an på om der er tale om kokain-hcl eller freebase kokain (ikke crack, som er et mere urent produkt). Kokain-hcl som er det man sniffer er ganske rigtigt i pulverform. Men jeg mener da bestemt at freebase kokain er af sten-agtig form og det er som reglen meget rent, 99% eller noget. Man kan selv lave det ved at bade kokain-hcl i amoniak, men det egnes ikke til at sniffe istedet ryges det som reglen, ligesom crack.

Medlem

Nørden - jeg ved ikke, hvordan det quote endte i denne tråd, som handler om Coke vs Amf og ikke kokain-kvalitet (det er et andet, tidligere indlæg, jeg kommenterede i, som du har svaret på).

Men for at svare - ja, freebase kokain er sten til rygning, men jeg tror næppe kvaliteten herhjemme er særligt god, medmindre man har de helt rigtige kontakter.

Det, jeg snakker om, er kokain i pulverform, som pusherne eller mellemmænd blander op med alskens snavs, hvorefter de presser lortet i en presse, så man bagefter kan brække flager af, der så sælges. Herefter - eller inden - sprøjtes fx hårlak på klumpen, så stenen holder sig hård. Dette skal narre køberne til at tro, at der er tale om coke af god kvalitet, fordi mange anser en sten for at være kokain, der (pga sten-formen) ikke har været hakket og cuttet op. Men det snyder i mange tilfælde. Det var egentlig bare pointen. At pulver kan være lige så god kvali eller bedre end mange sten, fordi risikoen er der for at stenen bare er en stor opblanding, der er gjort hård af presse/hårlak/sukkerlage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]