Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jul 2016 15:36 
Ja jeg har fundet denne simple fremgangsmåde.

https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... sts&t=4469

Spørgsmålet er så, om det er lige at gå til for en kemi-klovn som jeg er, eller om der er noget man skal være ekstra opmærksom på?
Er det en fornuftig måde at ekstrahere Maoi/Rima på, eller er der andre fremgangsmåder der er nemmere og/eller sikrere, eller giver et bedre resultat?

Er der nogle af jer der har prøvet det, hvis ja hvordan blev resultatet så?
Det jeg har til ekstraktionen er ca 30g Peganum Harmala, noget fransk havsalt uden jod, eddikesyre på 32% og selvfølgelig lidt vand. Så vidt jeg forstår, er andet ikke nødvendigt. Er det korrekt?

Takker på forhånd.

Vh Ø Tripper


Top
  
 
Indlæg: 21 jul 2016 13:48 
Er der ingen der kan være lidt behjælpelige her? Jeg har igår prøvet at udføre ekstraktionen, men der ligger ingen krystaller i bunden af krukken i dag desværre. Mit afkog er også næsten sort, i forhold til det inde på nexus, der er mere brunt. Jeg opløste så meget salt som var muligt i mit afkog, og der kom masser af eddikesyre i.

Jeg tænker på, om jeg kan prøve at inddampe væsken, for at se, om jeg så til sidst sidder tilbage med en substance der kan bruges? Giver det mening?


Top
  
 
Indlæg: 21 jul 2016 14:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hey Ø Tripper, skal det ryges eller spises? :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2016 14:21 
Hej Narkopolo :)
Well vil gerne prøve begge dele. Men hovedformålet har været til rygning, da jeg jo bare kan drikke et afkog af Peganum Harmala, til oral administration.

Så vidt jeg forstår, skal det være på freebase form for rygning, hvor alle de andre salte kan spises?


Top
  
 
Indlæg: 22 jul 2016 00:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Ja okay, det er faktisk næsten samme fremgangsmåde som med ekstraktionen af mimosa hostililis :)

Du følger fremgangsmåden som du har gjort, med at udsalte krystaller. Dette sker efter opløsningen er mættet af salt. Saltet bliver i opløsningen uanset temperatur, og hvis opløsningen er mættet af salt, så vil dit ønskede produkt udfælde.

Stil det i køleskabet, hvis nu det lige gør det sidste kommer med, og filtrér det fra.

Opløs det nu i en ny slat vand, og tilsæt derefter 8% salmiak spiritus (NH4OH) dråbevis, og bliv ved med det, til din blanding har skiftet farve, og vandet nu er fyldt med freebase krystaller. Freebase er uopløsligt i vand, og kan derfor filtreres fra og tørres :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jul 2016 22:20 
Mange tak for hjælpen Narkopolo :hjerte:
Jeg prøvede et par gange, uden at nogle krystaller faldt til bunden desværre. Jeg prøvede så også, at koge det hele ind, i håb om at jeg så til sidst ville sidde med et materiale der indeholdt Harmine, Harmaline og THH, men der var selvfølgelig bare alt det brune salt tilbage, som jeg jo havde puttet i fra start af.

Så projektet er droppet for nu desværre :eyes: Jeg koger sgu bare 4g Peganum Harmala og drikker afkoget.
For at omdanne DMT freebase til enten fumarate eller phosphate, hvad er så bedst at gøre? Skal jeg bruge citronsyre, edikkesyre eller er det godt nok at putte det i noget juice eller cola? Har jo læst, at alle metoder bliver brugt :)


Top
  
 
Indlæg: 26 jul 2016 10:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det var da så lidt Ø Tripperen :)

Det er jeg da ked af at høre, er du sikker på at startmaterialet har haft aktive alkalorider i sig, for det lyder da underligt at der ikke bliver ekstraheret noget ud?

Hvis du vil konvertere DMT freebase til enten fumarate eller phosphate, kan du ikke bruge eddikesyre eller citronsyre. Der skal man hhv bruge fumarsyre eller phosphorsyre. Hvis du bruger eddikesyre eller citronsyre får du hhv acetat og citrat saltet af DMT :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2016 12:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det virker sgu underligt. Jeg har planer om at prøve denne tek eller en lignede, så jeg håber dælme jeg får et eller andet ud af det, udover brun salt.

Hvid du vil lave DMT fumarate, så skal du bruge fumarsyre og acetone. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2016 15:47 
How det er sgu rigtigt med de syrer, min fejl :P

Jeg ved selvfølgelig ikke, om mit start materiale har indeholdt nok af alkaloider, så der kan problemet være. Jeg opløste så meget salt som det var muligt i væsken, og derefter kogte jeg det lidt ind til salt igen begyndte at dannes i bunden. Også fik det lov til at stå, men der faldt ingen krystaller. Så noget er gået galt, og når jeg skal stå inde på mit værelse og koge det, da jeg bor i kollegie med delekøkken, er det for besværligt at gentage forsøget ligenu.

Pestilence
Jeg tror nok bare det er mig der har været for klodset under processen. Det er førstegang jeg har prøvet at ekstrahere noget, og jeg er en klovn til at forstå kemi...

Inde på nexus skriver flere at man optaget DMT bedst oralt når det er i Phosphate saltet. Derudover skriver nogle at det er fint nok bare at putte sin freebase ned i noget cola, for derefter at indtage det. Nogle der har erfaringer her?


Top
  
 
Indlæg: 26 jul 2016 16:04 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Sådan er det. Man skal kravle før man kan gå. :wink:

Som jeg forstår det, er DMT fumarate godt fordi det er pulver og stabilt og dermed godt at opbevare. DMT phosphate er vist snasket.
Men du burde kunne smide DMT freebase ned i cola og på den måde lave DMT phosphate. :)

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2016 17:10 
Hehe ja sådan er det jo :P

Yes det bliver nok fremgangsmåden, freebase i cola :)


Top
  
 
Indlæg: 26 jul 2016 18:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Alle former for DMT (Salt eller ej) kan optages oralt. Du behøver ikke cola :-)

Fumerate er super til opbevaring og håndtering. Du kan desuden gro nogle abnorm flotte krystaller med fumerate i simpelt vand. Freebase er lidt træls at have med at gøre. Jo renere det er, jo værre bliver det. Der skal ikke rodes meget med det før der er oile-klister overalt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2016 19:03 
Det ved jeg godt, men inde på nexus skriver flere at freebase er hårdt for maven, og at phosphate optages bedst.

Det olierede klistrede freebase kender jeg alt til, men fumerate har jeg ikke haft fingrene i endnu.


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team