Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 04:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 sep 2016 19:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 sep 2016 19:24
Indlæg: 4
Tænkte det kunne være super lækkert hvis der er andre derude der gerne ville ud på svampe jagt. Har været selv ude et par gange men dog ikke fundet nogen - hvilket er sur røv. Det ville klart være meget sjovere hvis der var andre med. Har selv læst meget om hvor de gror og under hvilke forholde osv men der er intet som erfaring så hvis der er nogen der har fundet SN før og kunne hjælpe ville det være super fedt. Har læst de forskellige steder at sæsonen er startet og folk er begyndt at finde dem.

Hvis der er en venlig sjæl derude som vil med mig ud så skriv endelig. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 20:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Altså, jeg gider ikke ud og lede endnu, især når vi ikke har fået mere regn det sidste stykke tid. Men senere på sæsonen synes jeg helt sikkert vi skal se om vi kan blive en lille flok og tage afsted sammen.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2016 14:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2015 01:26
Indlæg: 52
Har aldrig prøvet det før, kunne det være cool nok. Hvor henne?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2016 20:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 sep 2016 19:24
Indlæg: 4
Lyder godt!! Altså ved dybbøl er der masser af marker hvor der går køer men hvis Bubber har andre steder som er gode kan vi vel også tage derhen.
Hvornår ca synes i vi skal ud? Det har regnet lidt mere på det seneste og kommer vidst også til det de kommende dage :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2016 22:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Ehhh... jeg er ikke helt sikker på hvad jeg læste "Sønderbo" som, men min tanke var "det er sgu da i nordsjælland et sted." Dybbøl er lige en tand for langt væk for mig. Men der er en anden tråd om en tur i det jydske et sted, måske kan du koble dig på der.

Vent til omkring efterårsferien. Hold øje med vejrudsigten og begynd så at kigge en uges tid efter regnvejr og et par uger frem.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2016 22:47 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Burde være til at finde dem fra midt på ugen, hvis alt det vand de lover i morgen kommer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 sep 2016 21:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 sep 2016 19:24
Indlæg: 4
Er der så nogen der ville med ud engang? Evt. skriv pb så kan vi altid finde en dag om det så er denne uge eller de kommende uger :)

Det behøver ikke nødvendigvis være i sønderjylland. Jeg kan sagtens køre op af hvis det er! Skriv endelig så vi kan finde ud af noget :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2018 18:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 sep 2018 18:00
Indlæg: 3
Hej jeg søger desperat efter en eller måske flere omkring Sønderborg der vil med ud og jagte sn

Mvh mads


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2018 21:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2013 17:55
Indlæg: 155
Jeg er klar nok på det

_________________
"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2018 21:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Tjek evt. SvampeAtlas og søg på Spids Nøgenhat. Der er måske nogle steder deromkring hvor der er fundet før som i kan starte ud med at tjekke?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2018 07:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Dybøl mølle området har jeg hørt om


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team