Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 nov 2016 09:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2016 09:02
Indlæg: 91
Hejsa
Så fik jeg endelig prøvet spids nøgenhat i går og vil lige fortælle hvordan det var da jeg selv har læst mange trip rapporter.

Havde kun fundet hvad der tørret blev til ca 0,6 gram, så troede ikke det var nok til en effekt da jeg er ret høj og 95kg. Jeg ryger lidt pot-skunk engang imellem, men ville gerne prøve noget mere psycedelisk.

Lavede en kop the som jeg drak og ventede. Var sammen med en ven som røg lidt skunk. Overraskende tog det over en time inden effekten virkelig satte ind. Det føltes egentlig som at være skæv på skunk, blot MEGET skæv og fik totalt grineren i en periode hvilket var morsomt for begge parter. Havde ingen hallucinationer eller andre effekter dog. På et tidspunkt følte jeg det var stilnet lidt af (måske efter 3 timer) og jeg røg lidt skunk sammen med makkeren. Jeg blev godt skæv og chill men makkeren blev desværre meget dårlig og måtte tilsidst ligge sig.

Men sjovt var det sgu. Skulle nok have haft lidt mere for at opleve lidt mere effekt tænker jeg og ville rigtig gerne prøve igen. Men ved ikke om det er ved at være slut for i år med at kunne finde dem?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team