Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Er
Indlæg: 16 dec 2016 23:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jul 2016 19:35
Indlæg: 2
spids nøgen hat farlig? Og hvad er vil i anbefale at spise når det er første gang. På forhånd tak


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er
Indlæg: 17 dec 2016 11:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Den kan du vidst godt selv undersøge bedre, hvis du har tænkt dig at indtage svampe skal du læse om hvad du går ind til. Ellers er det ret farligt, da du kan komme ud hvor du ikke kan bunde. Og det er godt at vide hvordan man svømmer når man er derude! Derfor læs triprapporter og alt herinde: https://erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml

Der står godt nok meget om en anden psykedelisk svamp (cubensis) men effekten minder utroligt meget om hinanden, dog er de spidse stærkere. Så indtag max 1 gram første gang!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er
Indlæg: 17 dec 2016 13:15 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Om spids nøgenhat er farlig er vist et spørgsmål om hvordan du definere "farlig".

Er den giftig? Nej. Den skader dig ikke fysisk, men bruger du den forkert kan du godt komme galt afsted på øverste etage, det har vi massere eksempler på.

Bliver den brugt med respekt og omtanke så er den efter min mening ikke "farlig", men det kan stadig være en meget intenst og overvældende oplevelse som ikke nødvendigvis er behagelig på nogen måder.

Som Hector Salamanca siger, undersøg det noget mere selv, vil du tage kraftige bevidsthedsudvidende stoffer, bør du for din egen skyld sætte dig langt mere ind i det end bare at spørge her.

Nu betyder set & setting selvfølgelig en del, men har selv lige været på et guidet svampetrip hvor jeg endte med at indtage ~1,3g spids nøgenhat (og cannabis), det var min første gang og jeg kan love dig for det var intenst, tro mig, hvis du ikke respektere svampen skal den nok sætte dig på plads.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Er
Indlæg: 18 dec 2016 21:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:28
Indlæg: 163
Meget information i denne tråd, selvom du forhåbentlig er ældre end 14 år: viewtopic.php?f=2&t=52789
Men du får i tråden et indtryk af hvad du lige skal være opmærksom på.

Tænk dig om, og lad være med at indgå i statestikken over indlæggelse og psykisk diagnose, eller det der er værre, pga. svampe.

Pas på dig selv :hjerte:


/priestie

_________________
Vi vil alle sammen gerne være "Fritzie"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team