Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 aug 2016 20:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Hej jeg står her og skal prøve dmt, og min dealer har gult og hvidt dmt, så jeg ville gerne høre hvad forskellen var?
Min ven siger det gule er bedst, men det er billigest så jeg ville lige høre jer an.
Min dealer sagde det gule havde active alkaloids og det hvide var rent dmt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2016 21:03 
Der er ikke så stor forskel, i forhold til hvad jeg selv har erfaret. Men hvis jeg foretrækker noget, må det være det "jungle spice", altså det gule.

Men det gule kradser måske lidt mere i halsen, hvilket kan være et problem for nogle.


Top
  
 
Indlæg: 23 aug 2016 10:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Den gule farve betyder flere urenheder i produktet i form af forskellige olier, der bliver ekstraheret med DMT'en. Om urenhederne er psykoaktive, kan jeg ikke udtale mig om. Det må du snakke med den, der har lavet det om (hvis han har forstand nok på kemi til at vide det).

Som de andre nævner, kaldes det gule produkt også for jungle juice, hvilket i min optik bare er at brande et urent produkt med et smart navn.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2016 10:32 
Philip Fry skrev:
Som de andre nævner, kaldes det gule produkt også for jungle juice, hvilket i min optik bare er at brande et urent produkt med et smart navn.


Men effekten af det "urene" produkt, kan være bedre end det rene. Men ja Jungle spice lyder meget sejt :D


Top
  
 
Indlæg: 29 dec 2016 14:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Hvis det er gulligt, så er med stor sansynlighed rester efter det træ som man har lavet udtrækket fra (som typisk er gul/orange). Det er ikke farligt så vidt jeg ved da det anvendte træ sansynligvis ofte er et træ som bruges som ethnogen i sig selv (læs nogle DMT guides hvis du vil vide mere). Hvis man gider kan man rense det videre til et hvidligt stof som så er mere ren DMT, men tit så gider man vel ikke besværet da det er ok at ryge det gullige !

Hvis du vil have det mere potent og spare nogle penge, så drik evt. noget Harmala ekskrakt først da trippet så varer meget længere og bliver meget stærkere (f.eks. 5-10 gr Hamala ekstrakt ca. 20 min. før rygning) !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Senest rettet af DrunkenHuman 31 dec 2016 12:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2016 15:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Philip Fry skrev:
Den gule farve betyder flere urenheder i produktet i form af forskellige olier, der bliver ekstraheret med DMT'en. Om urenhederne er psykoaktive, kan jeg ikke udtale mig om. Det må du snakke med den, der har lavet det om (hvis han har forstand nok på kemi til at vide det).

Som de andre nævner, kaldes det gule produkt også for jungle juice, hvilket i min optik bare er at brande et urent produkt med et smart navn.

Den gule farve kan nu også godt fremkaldes af oxidering. Havde 4g hvidt dmt, hvor jeg lod halvdelen ligge ud og suge ilt, og det blev langt mere fedtet og gult. Begge virker dog helt fint imo.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2016 17:33 
DrunkenHuman skrev:
Hvis du vil have det mere potent og spare nogle penge, så drik evt. noget Harmala ekskrakt først da trippet så varer meget længere og bliver meget stærkere (f.eks. 5-10 gr Hamala ekstrakt ca. 20 min. før rygning) !


Mener du et afkog fra 5-10g Peganum Harmala? Det er der ingen grund til, 3-5g er fint. DMT freebase er rigeligt intenst i sig selv, man har ikke brug for MAOI for at intensivere trippet, det er kun for varighedens skyld.
Hvis man søger en længere effekt, end hvad Changa kan levere, så synes jeg, man skal over i oral indtagelse, i form af Ayahuasca. Men så bliver varigheden alt fra 3-8 timer, i nogle tilfælde enda mere. Personligt har jeg oplevet, at der gik 13-14 timer, før jeg var på benene igen.


Top
  
 
Indlæg: 29 dec 2016 18:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Ø Tripperen! skrev:
Mener du et afkog fra 5-10g Peganum Harmala? Det er der ingen grund til, 3-5g er fint. DMT freebase er rigeligt intenst i sig selv, man har ikke brug for MAOI for at intensivere trippet, det er kun for varighedens skyld.


Ja, det mener jeg. Og jeg tror nok at der ellers normalt er konsensus omkring at trippet både bliver længere og mere intenst hvis man indtager/drikker noget Harmala udtræk (MAOI) inden. Der skal meget mindre DMT til samme intensitet på den måde og som vi er enige om varer det hele meget længere !

Og jo der er en grund til at tage mere Harmala ! Trippet bliver stærkere !!!

Men hvis du tager udgangspunkt i at man ryger så meget at man har opnået totalt gennembrud, så er det muligt at man ikke mærke niveau forskellen ved at forstærke med Harmala eller endnu mere Harmala. Men det er nok de færreste der sådan bare lige tør ryge så meget, og så kræver det også en særlig vapor der på kort tid (få sug) kan levere meget fortættet damp !

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2016 19:52 
DrunkenHuman skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Mener du et afkog fra 5-10g Peganum Harmala? Det er der ingen grund til, 3-5g er fint. DMT freebase er rigeligt intenst i sig selv, man har ikke brug for MAOI for at intensivere trippet, det er kun for varighedens skyld.


Ja, det mener jeg. Og jeg tror nok at der ellers normalt er konsensus omkring at trippet både bliver længere og mere intenst hvis man indtager/drikker noget Harmala udtræk (MAOI) inden. Der skal meget mindre DMT til samme intensitet på den måde og som vi er enige om varer det hele meget længere !

Og jo der er en grund til at tage mere Harmala ! Trippet bliver stærkere !!!

Men hvis du tager udgangspunkt i at man ryger så meget at man har opnået totalt gennembrud, så er det muligt at man ikke mærke niveau forskellen ved at forstærke med Harmala eller endnu mere Harmala. Men det er nok de færreste der sådan bare lige tør ryge så meget, og så kræver det også en særlig vapor der på kort tid (få sug) kan levere meget fortættet damp !


Okey. Jeg tog udgangspunkt i, at man ryger nok til et gennembrudt, der skal ikke særlig meget til, for mange er 40mg nok. Personligt har jeg aldrig hørt om, at man indtager væske fra 10g Peganum Harmala. Ikke engang i forbindelse med Ayahuasca. Jeg kan heller ikke helt se meningen i, at indtage MAOI for at intensivere DMT, når man bare kan ryge mere DMT, og undlade MAOI. Hvis man alligevel indtager MAOI, som jo er det besværlige i forbindelse med diæt osv. ville jeg også indtage DMT´n oralt.
Men der er selvfølgelig mange måder at gøre det på :hjerte: :)


Top
  
 
Indlæg: 29 dec 2016 20:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 dec 2016 13:23
Indlæg: 49
Ø Tripperen! skrev:
Okey. Jeg tog udgangspunkt i, at man ryger nok til et gennembrudt, der skal ikke særlig meget til, for mange er 40mg nok. Personligt har jeg aldrig hørt om, at man indtager væske fra 10g Peganum Harmala. Ikke engang i forbindelse med Ayahuasca. Jeg kan heller ikke helt se meningen i, at indtage MAOI for at intensivere DMT, når man bare kan ryge mere DMT, og undlade MAOI. Hvis man alligevel indtager MAOI, som jo er det besværlige i forbindelse med diæt osv. ville jeg også indtage DMT´n oralt.
Men der er selvfølgelig mange måder at gøre det på :hjerte: :)


Vedr. Aya, så er det da meget normalt at lave det med udtræk af f.eks. 10-12 gr. PH og 15-20 gr. MH (jeg har selv fundet at æblejuice med en lille smule lime er helt perfekt til det, hvis man i ca. 12 timer lader det trække ved maks. 60 grader (i et vandbad) og så jævnlig omrører væsken, og så bruger så meget juice at man ender med ca. et glas Aya (det gør man med at starte med 1 1/2 glas). Når det er færdigt skal det bare lige igennem nogle kaffefiltre og så er det klar. Hvis man så også vil undgå eller nedsætte risikoen/muligheden for opkast, så kan man sætte det i fryseren mindst nogle timer (jeg plejer 12+)) !

Jeg har læst en del guides på nettet hvor det anbefales at indtage PH udtræk (eller andet MAOI) for at forstærke og forlænge DMT trippet (også ved rygning).

Problemet med DMT er at det er dyrt, så derfor synes jeg at der er en god idé at forstærke det med udtræk fra PH der jo er super billigt. Og så synes jeg også at oplevelsen forsvinder for hurtigt igen hvis man ryger det uden at drikke Harmala (eller andet MAOI).

_________________
Det eneste videnskaben kan bevise er at det er muligt at gøre livet røvsygt og kedeligt !


Senest rettet af DrunkenHuman 30 dec 2016 00:20, rettet i alt 3 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2016 23:53 
okey.
Hver mand sin smag selvfølgelig. Jeg synes, at DMT er billigt :hjerte:
Så vidt jeg kan se på Nexus, er det ikke særlig udbredt med så meget Harmala, og dem jeg kender, bruger heller ikke så meget.

Fortsæt god dag :)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team