Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2017 17:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
http://www.dagens.dk/gossip/dansk-sange ... lle-piger/

Undre mig nogle gange hvordan folk kan være så syge i hovedet og mixe det i en drink..

:evil:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 17:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Jeg siger ikke hun IKKE blev drugget, men hvorfor helvede skulle nogen putte alle de stoffer i hendes drink? Virker ulogisk, måske hun også selv havde indtaget lidt af hvert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 17:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det sker sgu - folk er skøre! Min søster har oplevet det, mens hun var på lokum proppede en fyr noget i hendes drink - heldigvis var der en der så det og advarede hende.... Crazy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 17:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Soft parade skrev:
Jeg siger ikke hun IKKE blev drugget, men hvorfor helvede skulle nogen putte alle de stoffer i hendes drink? Virker ulogisk, måske hun også selv havde indtaget lidt af hvert.


Havde selv lidt samme tanke.. Men hvis man tager udgangspunkt i at hun er blevet drugged, jeg vil selv mene det er spild af stoffer og hjernedødt hvis man syntes det er sjovt at lege med andres liv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 19:52 
Det er godt nok besynderligt, hvis hendes drink er blevet fyldt med LSD, MDMA, Kokain, Amfetamin plus 10 andre forskellige stoffer. Det er jo temmelig fede stoffer, som de fleste ikke vil af med.

Mærkeligt hvis ikke, hun kunne smage MDMA´n.

Man skal bare holde sig fra alkohol, så slipper man fra det problem der.


Top
  
 
Indlæg: 02 jan 2017 20:43 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Så vil jeg næsten gerne være den, der siger at hun IKKE er blevet drugget. Hun har maxet den af på den lede kombo, og prøver nu at undgå en skideballe/mediestorm.. Men det er også kun næsten, jeg vil være den der siger det.

Som om man ikke ville kunne smage at der var amfetamin, kokain og MDMA m.m. i ens drink.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 20:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Deus vult skrev:
Så vil jeg næsten gerne være den, der siger at hun IKKE er blevet drugget. Hun har maxet den af på den lede kombo, og prøver nu at undgå en skideballe/mediestorm.. Men det er også kun næsten, jeg vil være den der siger det.

Som om man ikke ville kunne smage at der var amfetamin, kokain og MDMA m.m. i ens drink.


Ville jeg også mene, men hvem fanden er så syg i ruen at kombinere 14 forskellige stoffer og så med MDMA? Så har man jo seriøst et dødsønske.. nu har Jelved flere gange taget MDMA i sukkervand og det tager stadig ikke smagen.. hun må have drukket ren sirup eller noget haha☺


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 20:54 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 okt 2009 20:33
Indlæg: 732
Geografisk sted: Agrabah
Nu jeg tænker over det, så tror jeg du kan gemme smagen af ret mange stoffer på en gang, i et ordentlig krus absinth :eyes:

Tror der er langt flere mennesker der er villige til at kombinere en 10-15 stoffer derude, end der er folk der er villige til lige at tømme deres godtepose. Men det er jo umuligt at sige, folk er tossede. Syntes dog at "Ockhams ragekniv" slår ret hårdt ud her.

_________________
"It's not the drugs. Diarrhea is hereditary, it runs in your genes"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 21:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Deus vult skrev:
Tror der er langt flere mennesker der er villige til at kombinere en 10-15 stoffer derude, end der er folk der er villige til lige at tømme deres godtepose. Men det er jo umuligt at sige, folk er tossede. Syntes dog at "Ockhams ragekniv" slår ret hårdt ud her.


Edit:

Tænk lige over det her folk:
"Her tester de mig til at ha fået 14 forskellige stoffer i min krop. Det er højest sandsynligt sket via piller i min sidste drink til festen."
Hun nævner herefter LSD, Amfetamin og Kokain. Nogle af disse stoffer tager altså noget længere tid om at virke end de andre, her tænker jeg på LSD. Kokain fx. har en lav biotilgængelighed oralt. Så for mig virker det urealitstik at det først skulle være ved den sidste drink, at hun havde indtaget stoffer, og tilmed så mange stoffer på en gang og uden at kunne smage det.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2017 23:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Lugter af skank
Hvor mange render lige rundet med 15 forskellige slags knark til at drugge på?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 00:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Det midner mig om hende der var blevet "drugged" på roskilde festival i år. Mener det var GHB og så var hun gået kold. Jeg har fået fortalt at hun var fuld af pis og selv drak hætter men så i stedet løg og sagde at hun var blevet drugged da medierne kom ind over.

14 forskellige stoffer det var sgu da en fin samling...

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2017 01:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Tænker lidt at 14 forskellige stoffer det er ikke unormalt at opnå fra d.25 til d.01 det er jo nogle ret vilde fest dage derimellem. Ved at hvis jeg blev testet idag ville jeg nok have 12 stykker i blodet.. Men der sker jo også kun de få dage her om året.. Men tænker også det er en omgang pis hun lukker ud..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2017 15:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Nu begynder endnu en realitystjerne at påstå, at hun blev dopet:
http://livsstil.tv2.dk/2017-01-04-realitystjerne-blev-forgiftet-det-sidste-jeg-husker-er-at-jeg-snakker-med-en-ven

Citat:
Tidligere realitystjerne og blogger, Irina Babenko, var for et år siden til koncert i Vega med sin kæreste og nogle venner, da hun pludselig fik det dårligt. (...) Og så falder Irina om. Dagen efter bliver hun hjemme, og har det dårligere, end hun kan huske, at hun nogensinde har haft det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2017 15:47 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Ahh ja den gode klassiske fralæggelse af ansvar for sine egne handlinger.
Man skal vist være godt naiv hvis man tror på hun er blevet spiked med 14 forskellige stoffer i mod sin vilje.

Det ikke og sagt tingene tydeligvis ikke har taget overhånd, men lad os lige være ærlige her, hun har selv indtaget flere hvis ikke alle af de her stoffer selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2017 15:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Vil mene at hvis man med egen vilje indtager stoffe(r/t) så må man også kunne tage konsekvenserne bag efter.. man kombinere og tager jo ikke noget hvis man ikke ved hvad det er.. så er man squ for dum.. imo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2017 16:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Høns og piller
Det er noget som spiller
Hun er en egodrugger


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team