Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jan 2017 00:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2017 00:46
Indlæg: 2
Hej Allesammen.

over det sidste par års tid, har jeg oplevet at hash er blivet dårlig, dufter underligt. især hvis man lige varmer det med en lighter først. nærmest som varm gummi/olie :) ikke som hash plejer at dufte... "Boss" hed af en dem som jeg husker navnet på!

Oplever i det samme. og hvad er det man har fået fat ??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2017 02:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg oplever nogle gange at lugten svinger lidt mod det dårligere, men syntes generelt kvaliteten er god, hvilket er lækkert, eftersom hashen koster under halvdelen af hvad den gjorde for et par år siden.
Tror du ikke bare du skal finde nye kilder måske?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2017 09:40 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Har godt lagt mærke til der kommer mere og mere der er tilsat en bestemt ingrediens (noget henna agtigt) som ikke høre til, men når man først har lært lugten og kende så er den ikke så svær og undgå, hvis man kender flere som sælger.
Derudover har jeg sjældent oplevet så bredt et udvalg af go røg der har været tilstede det sidste år, så find ny leverandør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2017 23:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2017 00:46
Indlæg: 2
Jeg er også ved at være en gamle hund, men prøver at find en god kilde men kan seriøst ikke finde noget mere alt er lort her og har været mange steder. Ingen burde sælge sådan noget lort men Aflevere det tilbage. Må holde mig til det grøn. :nus:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jan 2017 10:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Hashen har sgu nok ikke været bedre og billigere nogensinde i DK, det skulle da lige være tilbage til engang før jeg blev født...
Der kommer selvfølgelig også lort ind over grænserne, og faktisk lige præcis Boss'en, dén husker jeg fra i sommers - det tryk kom af flere omgange og blev kun ringere hver gang den dukkede op...
Jeg faldt i snak med en gammel gut på en bar i Århus for et par år siden, han spørger mig om jeg ikke vil rulle en joint til ham ud af noget hash han havde... Han havde satme det tørreste og kedeligste standard (jødestjerne) i lommen - så det findes endnu, men jeg vil ikke engang ane hvordan jeg skulle få fat i det henne, men lidt nostalgisk blev jeg da, men det smagte rigtig ringe!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 20:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Buttkraken skrev:
Jeg oplever nogle gange at lugten svinger lidt mod det dårligere, men syntes generelt kvaliteten er god, hvilket er lækkert, eftersom hashen koster under halvdelen af hvad den gjorde for et par år siden.
Tror du ikke bare du skal finde nye kilder måske?

Koster hash virkelig halvdelen af hvad det gjorde for et par år siden? Jeg ryger sjældent hash, da jeg foretrækker grønt, og det er derfor endnu mere sjældent at jeg køber det. Er der nogen der har nogle bud på hvorfor hash er blevet markant billigere på så kort tid?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 21:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Udbud og efterspørgsel
Mange bander øget import og konkurrence er vel en del af det.
Plus effekten af USA's blanden sig i Nordafrikas produktion (det som fik pris op for år tilbage) er væk.
Halvering generelt er nok at overdrive men det kommer jo også an på udviklingen af ens forbindelser og om vi snakket kg eller g.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 04:04 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jon2Jon3 skrev:
Buttkraken skrev:
Jeg oplever nogle gange at lugten svinger lidt mod det dårligere, men syntes generelt kvaliteten er god, hvilket er lækkert, eftersom hashen koster under halvdelen af hvad den gjorde for et par år siden.
Tror du ikke bare du skal finde nye kilder måske?

Koster hash virkelig halvdelen af hvad det gjorde for et par år siden? Jeg ryger sjældent hash, da jeg foretrækker grønt, og det er derfor endnu mere sjældent at jeg køber det. Er der nogen der har nogle bud på hvorfor hash er blevet markant billigere på så kort tid?


For bare et par år siden var det normalt at få 1,2-1,5g for 100kr. Nu er det mindst 2g og gerne mellem 2,5-3+.
Men det kan jo sagtens være anderledes der, hvor du kommer fra

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2017 12:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2009 21:00
Indlæg: 16
Geografisk sted: århus
Jeg er stødt på en masse dårlig hash på det sidste.. De fleste steder er det billigt, men der er også andre steder hvor de sælger det til 50kr+ og prøver at bilde mig ind at det er god/normal hash.

Jeg har ikke røget en god hash i længere tid nu, så det er for mig også blevet tid til at finde en ny kontakt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2017 19:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jun 2008 13:39
Indlæg: 169
Jeg bor ligesom Buttkraken i Kolding.

Mit indtryk er at hashen er ret billig generelt, men for at ikke ende med noget suspekt røg, er det bedst at få sig en ordentlig dealer i stedet for at ringe til nogle af alle dem, som leverer hash til døren. De siger altid "hey, min ven. Byens bedste ryger" og så ved man jo godt at der er noget galt.
Enten er det noget pis eller også giver de mindre end de lover... En sjælden gang i mellem kan det være god røg.

Jeg er gået all-in i kampen mod dårlig hash og køber minimum 25 g pr. gang, dette sikrer min dealer en rimelig stabil fortjeneste, hvilket han returnere ved at sørge for god hash. Win-win! :cheers:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team