Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jan 2017 21:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2017 19:26
Indlæg: 6
Ved ikke helt hvad jeg har rodet mig selv ud i...... Jeg kan knap nok mærke cocain like...4real 1 gram af gangen så kilder det lidt så tænkte Emma var nok ikke så slemt xD
Jeg er ude og skide har taget det i gode double lines som coke og jeg ved ikke helt hvad det gør ved mig. Var lige oppe og træne efter godt 1-2 timers Line op og sug xD følte mig som gud men når jeg køre på arbejde efter en lille en er jeg ved at dø og ude i den friske luft er jeg helt fuckt xD aner ikke hvad der sker men det kinda sjovt selvom jeg stoppper idag siden folk kan mærke det på mig lidt for ofte xD

Aner ikke hvorfor jeg har skrevet det her men ville bare lige dele info at hvis du TRÆNER bryst på EMMA er du fucking på toppen! <3


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 21:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2017 19:26
Indlæg: 6
PS er det dumt at tage det så længe? eller bare spild (siden jeg godt ved hvordan det fungere) Jeg leje bare lidt med det xD


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 21:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Du ved tydeligt ikke hvordan det fungere når du spørger om det er dumt.
Det er hjernedødt og tage mdma 14 dage i træk - gør dig en tjeneste og stop i dag.
Få læst op på dit natko før du går ombord.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 21:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Hvis du havde brugt 5 min på at læse om MDMA og andre stimulanser, så havde du vidst hvor farligt det du har gang i er.
Stop med det samme!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 21:46 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Troll?
Hvis ikke, sygt nok du ikke er død endnu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 21:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 okt 2014 18:17
Indlæg: 451
Tænkte også troll pladestjerne... Men vi har jo set denne slags før.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 21:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Troll, please... Hvis du ikke er, venter der vidst en semi-nedern tid forude.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Senest rettet af Limpomaden 09 jan 2017 21:55, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 21:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
gl hf m8

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 22:55 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Ouch en grå tid, du går i møde. Godt du vidste så meget om det i forvejen :roll:
Og du ved jo også hvordan det fungerer med blodkar og hjertet på stimulanser, men alligevel; tænk over dét næste gang du træner.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 00:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Icyflææk skrev:
følte mig som gud men når jeg køre på arbejde efter en lille en


Alt det andet må du selv styre, men please ikke sig, at du selv fører en bil i din tilstand.
Du lytter formentlig ikke alligevel, men måske vi er heldige og det kan give dig lidt dårlig samvittighed.

Hvis du bliver kørt/mener at køre med noget offentligt... well, så har du fået nogle lækre svar på hvad du har gang i.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 22:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2017 19:26
Indlæg: 6
Jeg har holdt mig væk i sådan ca 4 dage og har det langt bedere xD
Men jeg må indrømme når jeg lige kigger en ekstra gang på google var det nok meget heldigt sluppet eller er det jeg har blandet med noget andet godt fra havet :3
Sorry jeg spørg dumt... Var lidt "Hyped"
Men tak for svarene selvom jeg nok ligner en trold xD

:wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 22:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jan 2017 19:26
Indlæg: 6
Frugthat skrev:
Ouch en grå tid, du går i møde. Godt du vidste så meget om det i forvejen :roll:
Og du ved jo også hvordan det fungerer med blodkar og hjertet på stimulanser, men alligevel; tænk over dét næste gang du træner.



Jeg er lidt lost ved anatomisk viden bro.. jeg er en Kemi nørd "Trail by Error" køre jeg mit liv på :3 men hvis du har et lille tips til hvordan jeg ikke dræber mig selv ( i would love it)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 23:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Icyflææk skrev:
men hvis du har et lille tips til hvordan jeg ikke dræber mig selv ( i would love it)

En start kunne eventuelt være at lade være med at tage mdma i 14 dage og "double line coke", altsammen mens du træner bryst. Det har dit kredsløb og hjerte ikke godt af.

Hvor gammel er du, knægt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 00:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 jan 2017 18:03
Indlæg: 36
Hmm... mærkeligt din hjerne ikke er stået af endnu og du ikke har fået et slagtilfælde eller hjertestop..

Eller også er det virkelig noget lorte MDMA du har fået fat i.. og begynde at fysisk anstrenge dig er da kun 10x mere dumt.. læs op på dine stoffer før du begiver dig ud i noget vildt og slår dig selv ihjel... jeg har ikke ondt af folk der dør af stoffer fordi de har taget det og glemt hjernen der hjemme... sad også selv at tænkte MDPV kunne være mega fedt... så begyndte jeg at læse om det.. og er skam glad for jeg læste op på det.. ellers var jeg sku nok død den dag idag... (mdpv=badesalt) som nok er verdens mest farlige stof...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 02:21 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Icyflææk skrev:
Frugthat skrev:
Ouch en grå tid, du går i møde. Godt du vidste så meget om det i forvejen :roll:
Og du ved jo også hvordan det fungerer med blodkar og hjertet på stimulanser, men alligevel; tænk over dét næste gang du træner.



Jeg er lidt lost ved anatomisk viden bro.. jeg er en Kemi nørd "Trail by Error" køre jeg mit liv på :3 men hvis du har et lille tips til hvordan jeg ikke dræber mig selv ( i would love it)

Har du hørt om google? Ellers har jeg lige givet dig dit livs tip.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2017 17:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Du tager nok prisen for hele 2017 for det mest Brian indlæg.

Du kan få hjælp på dit lokale misbrugscenter
Håber det bedste for dig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team