Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2017 19:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
IMO er der som førnævnt ingen mirakelkur. Du skal dog være glad for, at det ikke er de psykiske bagslag, som du er mærket af. Det er klart de aller værste, at være ramt af synes jeg. Det er bl.a. en af de grunde til at jeg mere eller mindre har lagt både kokain og amfetamin på hylden, fordi jeg simpelthen er så nedtrykt i 3-5 dage efter turen at det slet, slet ikke er det værd for mig. Men som sagt så let motion, relativ sund kost, sex, vitaminer+mineraler kan afhjælpe det lidt :)

BTW er der dog en ting som jeg har bidt mærke i - at imens jeg har været afhængig af kratom, har disse psykiske og fysiske "tømmermænd" slet ikke været lige så markante. Selvfølgelig har jeg kunne mærke, at det ikke har været helt optimalt, men for mig er kratom virkelig noget der kan sætte skubbe en lidt ind i hverdagen igen. Det er selvfølgelig ikke noget, jeg kan anbefale, da kratom er fandens vanedannende. Jeg tog som regel også en god kop på en 6-7g som det sidste inden jeg lagde mig i sengen, efter at være kommet hjem fra festen, og den nedtur som oftest rammer en når man ligger i sengen, og har svært ved at falde i søvn, blev altid konverteret med en ekstrem behagelig afslappende nærmest euforisk følelse, som resulterede i en dejlig nats søvn samt et behageligt afterglow, når jeg vågnede igen. Tror ikke på at en benzo ville kunne gøre det lige så godt i forhold til comedown :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 20:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Jeg undrer mig over, at I skriver om stimulanser som om, at uanset hvilket stof der er tale om, så er situationen den samme. Selv anvender jeg hovedsageligt methylphenidat, og der oplever jeg godt nok ikke nogen særlig udpræget nedtur. Det er oftest sammen med alkohol, som i sig selv kan sørge for, at man får (dog en noget dårlig) nattesøvn.

Går ud fra at I som udgangspunkt taler om MDMA? At være vågen fra fredag til mandag lyder rimelig vanvittigt i mine ører. Så er det godt nok klart, at man er ødelagt i et godt stykke tid efter. Det må næsten være amfetamin? Eller en udtalt uansvarlig administration af MDMA.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 23:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Tillad mig at spørge lidt OT.
Hvilke tømmermænd mener I, er de værste, alkohol tømmermænd eller stimulans tømmermænd?
Specificér endelig, hvilket stimulans der er tale om.
(Ofte har man sikkert en tendens til at kombinere ovennævnte, og det afhænger nok i høj grad af doserne og indhold i maven).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 23:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Sådan kan det vist ikke stilles op begge dele kan blive værre indtil døden afhængelig af dosis.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2017 23:44 
the-red-pill skrev:
Jeg undrer mig over, at I skriver om stimulanser som om, at uanset hvilket stof der er tale om, så er situationen den samme. Selv anvender jeg hovedsageligt methylphenidat, og der oplever jeg godt nok ikke nogen særlig udpræget nedtur. Det er oftest sammen med alkohol, som i sig selv kan sørge for, at man får (dog en noget dårlig) nattesøvn.

Går ud fra at I som udgangspunkt taler om MDMA? At være vågen fra fredag til mandag lyder rimelig vanvittigt i mine ører. Så er det godt nok klart, at man er ødelagt i et godt stykke tid efter. Det må næsten være amfetamin? Eller en udtalt uansvarlig administration af MDMA.


Selvfølgelig er der forskel, men som udgangspunkt er der kun forskel på, hvor hård det belaster systemet, alle belaster systemet, derfor min kategorisering. Og stimulanser som helhed, giver mig faktisk ikke, det jeg søger.
MDMA(Empatogen) tager jeg uden problemer, da det kan give mig det jeg søger. Altså effekten overstiger nedturen mange gange, hvis jeg bruger det 2 gange årligt, i passende settings. Synes godt man kan sætte alle dopamin stimulerende stoffer i samme kategori, hvis man på den anden side har psykedelika. Psykedelika giver mig det svar jeg søger, og ingen fysisk belastning på systemet. Jeg har det 98% af tiden meget bedre efter en rejse, end før.
Men ja det er vanvittigt at være vågen fra fredag til mandag, men sådan har det været for mig, de få gange jeg har indtaget Meth-Amfetamin.

Mr. Gone
Det var humor med computerspil og TV´et. Det var bare for at sætte det i perspektiv, at jeg forbandt det med stimulanser og depressanter.
Men det er rigtigt, at jeg bruger det ikke. Personligt får mere ud af at kigge på et træ, end jeg får ud af, at høre en fortolkning af en afspejling af virkeligheden, som TV i bund og grund er. :peace:

Ellers kan jeg fortælle, at jeg har det bedre i dag. Jeg har brugt hele dagen på at lave yoga, og hold kæft kroppen er op spændt og ødelagt efter sådan en tur, når den i forvejen var rigtig smooth. Min sved lugter af Meth, det er ret klamt. Der er sgu stor forskel på, at jagte nuet, og at tage Meth :lol:
Men det var det sidste, af det første halve gram Meth jeg har købt tilbage i sommers, og det skulle jo ud af samlingen, på et tidspunkt. :P


Top
  
 
Indlæg: 12 jan 2017 10:22 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Mit bedste råd er nok bare: Lad være med at tage mere meth - selvom det kan være svært, når man har det i huset :D

Jeg er ikke selv en person, der får så slemme bivirkninger af stimulanter generelt. Jeg kan som regel godt sove og spise selvom jeg er påvirket. Men lige netop meth kan sgu være hårdt for kroppen. Små mængder til at give energi er fint og meth er nok den bedste stimulant, jeg har prøvet. Det er så fucking smooth. Men meth er et meget destruktivt stof i større mængder eller flere dage ad gangen. Jeg synes selv 100 mg er en ret stor mængde.

Hvis du ikke har sovet en hel weekend er det klart du vil være smadret nogle dage efter. For mig virker søvn, mad, sex, motion og frisk luft bedst til at komme ovenpå fysisk og psykisk efter en hård tur. Ofte er det først, når jeg har dyrket motion mandag eftermiddag/aften at jeg føler mig helt ovenpå igen fysisk og psykisk efter en lang nat weekenden inden.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2017 20:19 
Det vil jeg også gøre fremover Imp :D
Som sagt, fik jeg et halvt gram for ca et halvt år siden, og har siden givet lidt ud af det, og taget lidt selv. Bivirkningerne er blevet større for hvergang, men det er dosen også. Jeg kan aldrig nøjes med andet, end fuld effekt af det jeg indtager. Så det er nok bedst, at jeg holder mig fra de hårde drenge :lol:

Jeg er stadig ikke helt på toppen. Jeg stod op kl.09.30, og fik lavet lidt forskelligt, indtil klokken blev 14.00 også har jeg sovet indtil nu. I morgen er det en uge siden jeg indtog det. Crazy shit!


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team