Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen Jeg har et problem som jeg har haft rigtig længe
Hver evig eneste gang jeg suger coke så bliver jeg sindsyg coke stram/ forklares nedeunder.

Det vil sige jeg kan dårligt snakke og mit stemmebånd hakker helt når jeg skal sige noget, og kan slet ikke få ord ud af munden selvom jeg tænker og ved hvad jeg vil sige, så er det helt i hak.

Det lyder mærkeligt men det er et kæmpe problem. Er det cokens skyld? eller hvad er det, jeg har prøvet mange forskellige slags kokain, og alle der flake, bliver jeg dette. Alt der købes og er cuttet, skal der meget til før jeg bliver det.

-hvis jeg tager en stor en til og starte med 0,3 ca så kan jeg sagens opleve det her på første streg.
Får på ingen måder lyst til og feste eller snakke med nogen? Hvad skyldtes det her?

Nogen der har oplevet noget lignende, eller hvad skyldtes det? Hvis jeg dog cutter 1g til 1,5 eller højere, sker det ikke. Er det kokakiens kvalitet/renhed, der gør jeg oplever dette?

Insane psychedelia user!

Du tager for meget af gangen prøv og hold dig til 0,05 pr streg start med 2
45-60 minutter senere redoser

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
0,3g er alt for meget at suge i en streg! det lyder til at du tager for meget af gangen. Prøv at holde igen og holde dine doser moderate og ikke for ofte.

Junior medlem

Problemet er hvis jeg tager de små doser mærker jeg ingenting eller jo man mærker jo selvfølgelig noget, men det er (kedeligt) for jeg opnår ikke den rus jeg vil have på de små streger det er sindsygt nederen

Junior medlem

Suger 3-4 gange om ugen. Nogen uger, flere gange.

Selv hvis jeg har holdt en pause på 2 uger har det stadig ikke hjulpet på tolerancen, er der noget man kan gøre?

LuderFrands skrev:
Problemet er hvis jeg tager de små doser mærker jeg ingenting eller jo man mærker jo selvfølgelig noget, men det er (kedeligt) for jeg opnår ikke den rus jeg vil have på de små streger det er sindsygt nederen

Så er det bare ikke Kokain du søger. Kokain har en meget subtil effekt, og skal bare gøre dig lidt euforisk, frisk og udadvendt. Prøv med noget Meth istedet for.

Vær dog opmærksom på, at Meth smadrer din krop fuldstændig ved høje doser, og at du absolut ikke kan gøre det så hyppigt, som du gør med Cocaen. Men 3-4 gange Coke om ugen er også alt for ofte. Tag en pause, og her mener jeg måneder, og ikke uger!

Moderator
Brugeravatar

LuderFrands skrev:

Men du får jo tydeligvis heller ikke en fed rus af det andet. Så det er jo pest eller kolera, så er spørgsmålet bare om det er bedst at bogstaveligt talt ødelægge sig selv på en dårlig rus eller bare tage mindre streger.

LuderFrands skrev:
Suger 3-4 gange om ugen. Nogen uger, flere gange.

Selv hvis jeg har holdt en pause på 2 uger har det stadig ikke hjulpet på tolerancen, er der noget man kan gøre?

Altså du kunne jo starte med at cutte gevaldigt ned på dit forbrug og måske overveje, hvor smart det er at suge coke 4+ gange i ugen.

Må jeg spørge om, hvorfor du tager kokain og hvad du søger med det, siden du gør det så ofte?

Tænker bare at det umuligt kan være fedt at bruge halvdelen af sin tid i en rus, hvor man ikke føler sig tilpas og kan snakke med folk?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Man oplever bivirkninger ved overforbrug, det burde være logik for de fleste. Så jeg ser det ikke som særlig mystisk, at du får bivirkninger.
For du har et overforbrug, hvis du tager det 3-4 gange om ugen.

Skru ned for forbruget, hvis du vil opleve en bedre kokainrus. Hold en lang pause. Hvis du kan. Få evt. noget hjælp til det.

Det kan også være, at stimulanser bare ikke er for dig. Lyder ikke til, at du kan håndtere dem pt.

Junior medlem

Selvfølgelig er det fedt og suge alligevel selvom man får det som jeg gør, men den første kæmpe streg, hvor man får snakkeren på er jo pisse fed, og det smager godt det coke. Så er det sgu svært, selvom man til sidst sidder helt stram til sidst, så det stadig fedt på en måde. Selvom jeg ville ønske det var en anden rus.

Og til dig som skrev det ikke var coke jeg søger, jo det er netop det jeg søger skal sgu ikke ud i noget ande, nu ved jeg ikke lige hvad meth gør men jeg skal sgu ikk sidde og koge helt af, kan bare godt lide og suge coke og hygge med drengene med noget playstation :)

Junior medlem

Glemte og nævne at jeg får seriøst den vildeste noiaern på når jeg når det punkt der.

Moderator
Brugeravatar

Du kunne eventuelt prøve at tage en enkelt god streg amfetamin og så ikke mere. Så skal du nok opleve en god og dyb snakker og lækker eufori uden at være helt kogt af.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det lyder til at du har et seriøst Coke problem. Tænk dig om, du kan stadig nå at "redde dig selv". Du tager alt for meget kokain og ikke mindst alt for ofte! Det slider ekstremt på kroppen, det skal du nok opleve hvis du fortsætter ad samme vej.

Junior medlem

Kunne godt være jeg skulle prøve og gøre det :-) tak for brugbart svar.
Buttkraken skrev:
Du kunne eventuelt prøve at tage en enkelt god streg amfetamin og så ikke mere. Så skal du nok opleve en god og dyb snakker og lækker eufori uden at være helt kogt af.

Junior medlem

Vil lige skyde ind, at jeg får det på præcis samme måde!

Og jeg har søgt og søgt - uden hjælp. Det er som om at min hals lukker af, og jeg kan ikke få ordene ud. Det plejer dog først at være når man har suget, det der skal suges....

Men jeg kender det.

At det skal være pga overforbrug passer ikke, fordi jeg tager kokain max 1 gang hver anden måned, og det sker næsten altid :-)

Moderator
Brugeravatar

PsychoDrugz skrev:

Og jeg har søgt og søgt - uden hjælp. Det er som om at min hals lukker af, og jeg kan ikke få ordene ud. Det plejer dog først at være når man har suget, det der skal suges....

Men jeg kender det.

At det skal være pga overforbrug passer ikke, fordi jeg tager kokain max 1 gang hver anden måned, og det sker næsten altid :-)

Bare fordi du ikke oplever det, kan du ikke udelukke at overforbrug er med til at gøre trådstarters problem værre.
I dit eget tilfælde er det nok nærmere bare overdosering.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hvis du suger 0,3 gram pr. omgang, så har du for det første fat i utrolig dårlig coke - men langt værre - uanset kvalitet, så overdoserer du helt vanvittigt! Får jeg nallerne i "god" coke, så er 0,3 gram alt rigeligt til en helt aften, hvor jeg stadig er pænt smækket. Mit forbrug er ca. en gang om måneden, nogle gange oftere, nogle gange med flere måneders mellemrum.

Som andre i tråden skriver: Hold en pause! I LANG tid - flere måneder. Dit forbrug er alt alt for stort. Råd angående erstatning af dit (over)forbrug med andre stoffer er helt hen i vejret. Tag en slapper. Dyrk noget motion, og forsøg at gå på opdagelse i hvordan du kan stimuleres i din hverdag uden brug af "hjælpemidler".

Junior medlem

Jeg siger på ingen måder jeg suger 0,3 gram per omgang, slet ikke! 0,3 i den første streg eller lidt mindre, eller hvad nu jeg har lyst til, den skal i hvertfald være stor før man kan mærke det ordentligt!

Og derefter er de stille og rolige, der er så stor forskel på hvor store de er, hvis jeg går ud og køber et andet sted så kan jeg sagens suge 1g på en halv time, uden og kunne mærke det store.

Det skal lige siges jeg har testet denne kokain og den ligger i den helt høje ende, om det er kvaliteten på den der gør man får det sådan, skal jeg ikke kunne sige. Det er derfor jeg søger svar
ryan skrev:
Hvis du suger 0,3 gram pr. omgang, så har du for det første fat i utrolig dårlig coke - men langt værre - uanset kvalitet, så overdoserer du helt vanvittigt! Får jeg nallerne i "god" coke, så er 0,3 gram alt rigeligt til en helt aften, hvor jeg stadig er pænt smækket. Mit forbrug er ca. en gang om måneden, nogle gange oftere, nogle gange med flere måneders mellemrum.

Som andre i tråden skriver: Hold en pause! I LANG tid - flere måneder. Dit forbrug er alt alt for stort. Råd angående erstatning af dit (over)forbrug med andre stoffer er helt hen i vejret. Tag en slapper. Dyrk noget motion, og forsøg at gå på opdagelse i hvordan du kan stimuleres i din hverdag uden brug af "hjælpemidler".

Junior medlem

Jeg gider dig ret i, at det kommer som regl først når man har givet den gas, men jeg har sgu oplevet det på den første streg,
men der har den satme også været stor. halvt gram streg. Så kommer den, men på de små oplever jeg det ikke med det samme.
Og der kan jeg også sagens fortætte med de små streger, men lige pludselig kommer den. Det er latterligt
Buttkraken skrev:
PsychoDrugz skrev:

Men jeg kender det.

Bare fordi du ikke oplever det, kan du ikke udelukke at overforbrug er med til at gøre trådstarters problem værre.
I dit eget tilfælde er det nok nærmere bare overdosering.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det virker efterhånden tydeligt at der er sammenhng mellem høje doser og dine problemer. Hvis du ikke kan lide lave doser betyder det måske bare at du ikke bør tage kokain længere?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
LuderFrands skrev:
Det skal lige siges jeg har testet denne kokain og den ligger i den helt høje ende, om det er kvaliteten på den der gør man får det sådan, skal jeg ikke kunne sige. Det er derfor jeg søger svar

Hvordan har du testet det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]