Dejligt at se at nogen har sat sine fodspor her i tråden.
Tak Alf'n og Bubber

Bubber: Hvis sådanne kapsler finder sig inden for min rækkevidde, så skal jeg nok være forsigtig med det. Udover selveste opiumsvalmuen har jeg en stor viden og erfaring i opiater & opioider. En hobby og interesse der faktisk voksede sig lidt for stor og overvindende. Noget der egentligt lige minder mig om, at det nok er bedst de får lov til at passe sig selv.

Alf'n
Sikke en fin liste du har opsummeret der. Jeg har slået nogen op af de nævnte planter op og kigget lidt nærmere på dem. Det har givet et godt udgangspunkt for hvad studiet skal bringe i kog til aftentid.
Din metode forære inspiration til hvordan min fremgangsmodel ser ud. Dejligt med nogle kvalitetsmæssige detaljer

Jeg synes nu, at jeg blevet godt oplyst og korrigeret, så definitionen af at jeg er blevet belært er ikke helt skæv (i mit hoved)

Tilføjelse: Hvordan behandler du brændenælde? Et batch fra forrige år har lagt og hygget sig i en lufttæt beholder siden sensommer 2016, men mit problem opstår når urten overhældes med varmt vand (nok cirka 85-90*) og trækker i 5-8 min - så får jeg irritation i halsen efter jeg har drukket. Skyldes det disse små hår ses på planten? Hvordan undgår du det?