Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jul 2017 20:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2017 19:09
Indlæg: 41
Substans: MDMA og nok lidt alkohol i blodet
Setting: Roskilde festival 2017
Dose/indtagelse: Ingen anelse og drak det
Humør: Meget nervøs men klar
Erfaring: Første gang med hårdere ting ellers kun røget lidt hash
Køn/Alder: Hunkøn på 18 år
Vi var 3 personer S, M og Jeg

Tidligere
Dagen begyndte med, at jeg tog over i en vens camp i dreamcity, efter at have sovet hjemme.
Vi drak lidt og tog til en elektronisk koncert, var ret fuld inden da, og alkoholen forsvandt ligesom igennem den her koncert, jeg ikke fandt speciel god. Det skal lige siges vi var flere sammenm
M var små fuld, men jeg plagede ret meget om vi ikke nok kunne gøre det den dag

Selve trippet
Vi satte os alle 3 ind i S og M's telt, mit hjerte bankede derud af, var virkelig nervøs, men glædet mig også utroligt meget.
M har 2 kapsler med med mdma i, som han hælder i noget vand. Jeg drikker vandet lidt forsigtet, og kan smage den klamme smag fra mdma'en.
S og M liner et par baner op af noget andet mdma S havde med, dem sniffer de så
M og jeg går ned for at fylde vand op og går op til campen igen. Jeg står lidt også slår det ellers bare ind efter nok 35 min, mine kæber kørte på fulddrøn men ellers havde jeg det utroligt godt

Lidt kærlighed
Der sidder en fyr med en grøn laser pen og jeg kører bare mine fingre igennem disse lys stråler og har det bare godt.
Jeg kigger over på en bekendt, og spørg om vi ikke nok kan kysse, det kys var fantastisk.
Jeg kigger på M, og vi begynder at kysse, jeg tager ham i hånden og spørg om vi ikke nok kan kneppe. Vi smutter over i hans telt.
Det sex vi havde var så dejligt, det var helt dyrisk, han var gennemblødt af sved, men jeg kørte mine fingre igennem hans hår, samt kørte mine fingre op og ned af hans krop.
Jeg følte virkelig bare vi smeltede sammen og kunne bare blive ved.

Koncert
Vi kom ud fra teltet, og de andre lokkede mig med til koncert, tror vi var omkring 5 eller 6 personer på det tidspunkt.
Vi kommer ind på festivalspladsen og jeg spørg alle om tyggeummi, jeg taler med så mange mennesker, også selvom jeg kan mærke de ikke gider tale med mig.
Jeg fik så meget tyggegummie og har mindst sprugt 30 om de havde noget og fik da også en del hehe.
Koncerten begynder, og det er ikke lige helt min musik smag, men min krop står stadig og vipper til musikken.
Efter koncerten som nok varrede i 1-1.5 time går vi tilbage til teltet hvor M, S og jeg prøver at sove lidt.

Dagen efter
Jeg havde ingen nedtur, var egentlig bare træt, og ville gerne se film under min dyne :wink:

Min tidsfornemmelse var helt væk så beklager der ikke er en bedre tidslinje :wink:
Kom gerne med nogle forbedringer :peace:

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 18:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hahaha, det lyder fandme som en god og grineren første gang! Fandme friskt haha.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 21:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Lyder som en sjov tur


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2017 12:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Musikken betyder alt, efter min mening. Hvis du havde hørt noget musik, som du syntes virkelig godt om, så ville dit trip have været meget bedre. Til MDMA skal man ikke bare grine og have det sjovt, men blive EKSTATISK. Det er derfor det kaldes Ecstasy. Husk det næste gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2017 12:55 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2017 19:09
Indlæg: 41
Glæder mig også til min næste gang hvor jeg helt sikkert skal høre psytrance

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2017 20:37 
Enspænderen skrev:
Musikken betyder alt, efter min mening. Hvis du havde hørt noget musik, som du syntes virkelig godt om, så ville dit trip have været meget bedre. Til MDMA skal man ikke bare grine og have det sjovt, men blive EKSTATISK. Det er derfor det kaldes Ecstasy. Husk det næste gang.


Hvis jeg skulle vælge imellem sex og MDMA, eller MDMA og god musik, ved jeg godt, hvad jeg ville vælge. Det første! Og dog ville sex, MDMA og god musik være det bedste. Er du klar over, hvor intimt og ekstatisk sex og Emma kan være?

Pas på med, at lave din egen overbevisning, til en almen gyldig lov. Husk det til næste gang. :peace:


Top
  
 
Indlæg: 16 sep 2017 21:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er stadigvæk rigtigt hvad jeg skrev: Hvis hun havde hørt noget musik, som hun syntes virkelig godt om, så var hendes trip blevet meget bedre.

I øvrigt kan jeg ikke få den op at stå, når jeg er på MDMA. Hvis jeg skulle vælge imellem kæleri og musik, så ville jeg vælge musikken. Dermed ikke være sagt at man ikke kan lave flere ting. Ikke et ondt ord om kæleri. Jeg kan bare ikke forestille mig et MDMA-trip uden musik (det meste af tiden).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 12:33 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jul 2017 19:09
Indlæg: 41
Ø Tripperen! skrev:
Enspænderen skrev:
Musikken betyder alt, efter min mening. Hvis du havde hørt noget musik, som du syntes virkelig godt om, så ville dit trip have været meget bedre. Til MDMA skal man ikke bare grine og have det sjovt, men blive EKSTATISK. Det er derfor det kaldes Ecstasy. Husk det næste gang.


Hvis jeg skulle vælge imellem sex og MDMA, eller MDMA og god musik, ved jeg godt, hvad jeg ville vælge. Det første! Og dog ville sex, MDMA og god musik være det bedste. Er du klar over, hvor intimt og ekstatisk sex og Emma kan være?

Pas på med, at lave din egen overbevisning, til en almen gyldig lov. Husk det til næste gang. :peace:


Altså jeg synes det var helt fantastisk, meget specielt og det kan ikke sammenlignes med noget jeg har prøvet før :)

_________________


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team