Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forfatter besked
Indlæg: 29 sep 2017 02:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Hvis du ikke har prøvet MDMA alene før, så synes jeg det lyder fornuftigt at starte med 100mg. Der kan godt være nogle minutter på come uppet når det begynder at tage fart, der bliver meget intense ved højere doseringer, og så er det jo ideelt at redosere istedet, så transitionen ikke bliver for hård (det er imo den sværeste del). Du kan altid prøve det andet en anden gang.

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2017 20:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
Ja, det bliver nok sädan jeg kommer til at göre det ogsä taget i betragtning at jeg ikke har proevet dette batch för og ved derfor ikke hvor potent det er etc.
Hvad med redose? Der har jeg ikke den helt vilde erfaring. Hvor meget ville jeg skulle tage for at booste/forlaenge mit trip og hvornär sädan cirka?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2017 21:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Det har jeg nu heller ikke selv, men hvis du starter med 100mg, så kan du jo godt gå derop af igen 80mg måske, eller lidt mindre? Ca en time eller to inde, når du er "landet" på peaket, så du ikke kommer for langt ind i den nedafgående kurve. Det er lidt svært at vejlede ned i detaljer, for det handler jo om at finde ud af hvad der fungere bedst for dig :) Mine forslag er givet udfra at man spiser det (eller opløser det i vand), forstod ikke rigtig hvad jeg lavede dengang jeg sniffede det

Hvis du oplever hovedpine, eller for mange kæbespændinger, så vil jeg ikke andbefale at redosere

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2017 21:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 apr 2012 22:38
Indlæg: 27
Ja selvfölgelig, tak for ideerne og hjaelpen i hvert fald.
Vil nok gä efter en lidt lavere redose, 50-60 mg vil jeg tro og pröve, hvis jeg föler for en redose, at ramme lige efter peak... Men der har man jo naeppe lyst til at flytte sig fra dansegulvet ;-)

Tak!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2017 22:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
WinWin hatten! :rocking:
Billede

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
 Titel: Re:
Indlæg: 17 jun 2018 09:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
йети skrev:
Benneke skrev:
Dødsfaldene i forbindelse med ecstasy

Næsten alle dødsfaldene i forbindelse med ecstasy skyldes hedeslag. Dette rammer kun dem, der tager ecstasy mens de danser i timevis under varme og fugtige omstændigheder uden at drikke tilstrækkelig med vand, d.v.s. omstændigheder som ville forårsage hedeslag selv uden et stof.

Læs mere her: http://www.benneke.dk/Kontrollér%20dit%20trip.htm

Med venlig hilsen
Michael Benneke


Ovenstående link er en rigtig god vejledning i hvordan man undgår fatale skader når man bruger ecstasy, og jeg mener at alle som har i sinde at tage ecstasy bør læse det! Teksten indeholder et sæt fornuftige retningslinier for vandindtag, hjælp hvis nogen kollapser under dans, et doseringsskema, samt information om hvad der kan gå galt, og hvordan man kan undgå det, eller i hvert fald nedsætte risikoen meget.

Mange tak for det, Benneke!

Jeg vil lige referere noget af det der står om PMA, og føje lidt til selv.

PMA er en forkortelse af Para-Methoxy-Amfetamin, et stof som ind i mellem forekommer i ecstasy-piller. Ved små doser kan det give en virkning som minder lidt om MDMA, men ved blot en lille forhøjelse af dosen kan det være livsfarligt, da det kan forårsage en fatal stigning af kropstemperaturen og blodtrykket. Derfor er det vigtigt at man ikke med det samme tager flere piller ad gangen, hvis ikke man har prøvet dem før og er sikker på at der ikke er PMA i. Nogle af de dødsfald der forbindes med ecstasy, skyldes PMA-holdige piller. De såkaldte "dræber-mitsubishi" indeholdt PMA.
Og lad mig lige gøre opmærksom på at det stadig er aktuelt at være på vagt overfor PMA. Jeg har hørt nogle sige at der ikke længere er nogen der kommer PMA i pillerne efter at det er blevet alment kendt hvor farligt det er. Men ifølge sundhedsstyrelsen er der så sent som i 2. kvartal 2003 fundet en pille med 59mg PMA i!

På Benneke's side er et link til EZ-test, et firma som sælger testkits som gør det muligt at teste indholdet af ecstasy-piller. Disse testkits kan købes betragteligt billigere på denne side, hvis man er registreret bruger på http://www.bluelight.nu . Det er gratis at registrere sig på bluelight.


Nu må vi ikke glemme at det ikke kun er PMA som er fjenden i pillerne. Mange Ecstasy overdoser sker også i forbindelse med en piller som indeholder andre stimulanser. Gammeldags MDA har medført til en del overdoser, pga dets høje neurotoxitet når man redosere. Kviksølv i pillerne pga sjusket kemisk arbejde i MDMA processen. Jeg ville slet ikke anbefale at tage piller, men hellere krystal MDMA.

Jeg har selv været udsat for en PMA overdose for 4 måneder siden. Pillen jeg tog, var grøn og firkantet. Den indholdte 260 mg, så jeg tog en halv il at starte med. Jeg havde taget 2 2c-b kiks på 35mg, og 150mg Ren is krystal MDMA. Det tog næsten 1,5 time før det kickede. Det blev meget behageligt, men mit hjerte galopperede med 190-200+. 3 timer efter jeg tog pilen kom nedturen brat. Jeg havde næsten 40 i feber da jeg nåede sygehuset.

Vil ikke mene PMA kan bruges sikkert


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Re:
Indlæg: 17 jun 2018 13:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
psy_jørgen skrev:
йети skrev:
Benneke skrev:
Dødsfaldene i forbindelse med ecstasy

Næsten alle dødsfaldene i forbindelse med ecstasy skyldes hedeslag. Dette rammer kun dem, der tager ecstasy mens de danser i timevis under varme og fugtige omstændigheder uden at drikke tilstrækkelig med vand, d.v.s. omstændigheder som ville forårsage hedeslag selv uden et stof.

Læs mere her: http://www.benneke.dk/Kontrollér%20dit%20trip.htm

Med venlig hilsen
Michael Benneke


Ovenstående link er en rigtig god vejledning i hvordan man undgår fatale skader når man bruger ecstasy, og jeg mener at alle som har i sinde at tage ecstasy bør læse det! Teksten indeholder et sæt fornuftige retningslinier for vandindtag, hjælp hvis nogen kollapser under dans, et doseringsskema, samt information om hvad der kan gå galt, og hvordan man kan undgå det, eller i hvert fald nedsætte risikoen meget.

Mange tak for det, Benneke!

Jeg vil lige referere noget af det der står om PMA, og føje lidt til selv.

PMA er en forkortelse af Para-Methoxy-Amfetamin, et stof som ind i mellem forekommer i ecstasy-piller. Ved små doser kan det give en virkning som minder lidt om MDMA, men ved blot en lille forhøjelse af dosen kan det være livsfarligt, da det kan forårsage en fatal stigning af kropstemperaturen og blodtrykket. Derfor er det vigtigt at man ikke med det samme tager flere piller ad gangen, hvis ikke man har prøvet dem før og er sikker på at der ikke er PMA i. Nogle af de dødsfald der forbindes med ecstasy, skyldes PMA-holdige piller. De såkaldte "dræber-mitsubishi" indeholdt PMA.
Og lad mig lige gøre opmærksom på at det stadig er aktuelt at være på vagt overfor PMA. Jeg har hørt nogle sige at der ikke længere er nogen der kommer PMA i pillerne efter at det er blevet alment kendt hvor farligt det er. Men ifølge sundhedsstyrelsen er der så sent som i 2. kvartal 2003 fundet en pille med 59mg PMA i!

På Benneke's side er et link til EZ-test, et firma som sælger testkits som gør det muligt at teste indholdet af ecstasy-piller. Disse testkits kan købes betragteligt billigere på denne side, hvis man er registreret bruger på http://www.bluelight.nu . Det er gratis at registrere sig på bluelight.


Nu må vi ikke glemme at det ikke kun er PMA som er fjenden i pillerne. Mange Ecstasy overdoser sker også i forbindelse med en piller som indeholder andre stimulanser. Gammeldags MDA har medført til en del overdoser, pga dets høje neurotoxitet når man redosere. Kviksølv i pillerne pga sjusket kemisk arbejde i MDMA processen. Jeg ville slet ikke anbefale at tage piller, men hellere krystal MDMA.

Jeg har selv været udsat for en PMA overdose for 4 måneder siden. Pillen jeg tog, var grøn og firkantet. Den indholdte 260 mg, så jeg tog en halv il at starte med. Jeg havde taget 2 2c-b kiks på 35mg, og 150mg Ren is krystal MDMA. Det tog næsten 1,5 time før det kickede. Det blev meget behageligt, men mit hjerte galopperede med 190-200+. 3 timer efter jeg tog pilen kom nedturen brat. Jeg havde næsten 40 i feber da jeg nåede sygehuset.

Vil ikke mene PMA kan bruges sikkert


det er sgu da også ret uansvarligt at tage hvad der svarer til 280mg mdma og 70mg 2c-b!!!

Og nej, bare fordi dit mdma kommer som "krystaller" er det ikke mere sikkert en end pille. Langt fra faktisk!

Citerer lige et godt opslag Imp herinde lavede for lidt tid siden angående Piller vs Pulver

Imp skrev:
Det er en udbredt misforståelse, at mdma er mere sikkert at indtage, bare fordi det kommer som krystaller. For det første kan det sagtens være alt muligt andet end mdma. Det er ikke nogen særlig egenskab ved mdma, at det er krystallinsk. I øvrigt er det meste mdma "krystaller" ikke egentlige krystaller, men "sten" lavet af mindre krystaller, som er smeltet sammen. I denne process er det også muligt at blande det med noget andet. Jeg er flere gange stødt på mdma, som er egentlige store krystaller eller uniforme små krystaller. Men de her mdma "sten", som nok er det mest udbredte mdma, er ikke et homogent krystallinsk produkt.

Billede

Billede

Faktisk er det slet ikke mdma, der er på det sidste billede. Det viste sig at være et syntetisk cannabinoid. Jeg ville hævde, at det i disse tider er mere sandsynligt at få mdma, når du køber en ecstasypille, end når du køber "krystaller". Der er så mange krystallinske stoffer på markedet for tiden. Til gengæld viser analyser af ecstasypiller i Europa, at de fleste kun indeholder mdma.
https://www.ecstasydata.org/results.php ... n&s=vienna
https://www.ecstasydata.org/results.php ... ion&s=Bern

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team