Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Første trip
Indlæg: 28 okt 2017 12:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jul 2017 13:24
Indlæg: 13
Hej alle i dejlige mennesker

Siden foråret har jeg stille og roligt opbygget en stigende interesse overfor SN. Efter en del research herinde og andre steder kulminerede det ved mine første fund af et spot med SN. Bare fundet af de fortryllende svampe, skabt en lykkefølelse i sig selv.

Da jeg er rimelige konservativ/forsigtigt anlagt startede jeg med at mikro dosere, med 0,2 g SN hver fjerde dag, måske i den høje ende, men hvorom alting er påvirkende det ikke min fysiske sanser og alt så "normalt ud". Dog fandt jeg at de havde en opløftende effekt på mit humør, og det nærmest var umuligt at tænke negativt. Alt i alt en god oplevelse.

Efter yderligere research tog jeg mod til mig og besluttede mig for mit første desiderede trip. Da ingen i min omgangs kreds ville kunne fungere som tripsitter, valgte jeg at begive mig ud på rejsen alene, selvom jeg godt vidste det ville være tryggest med en ved min side.

Jeg gik ind i trippet med den holdning at ligegyldigt hvad der skete og hvad jeg så under trippet var det okay. Måske kan man sige at jeg stolede på svampene og jeg lod mig være i deres "hænder" og derfor kunne slippe "kontrollen"
Dosisen var på 0,9 gram gennemtørrede SN (tørret i min frugt- og svampe tørre) En høj begynderdosis, men besluttede mig for at det kunne gå an.

Jeg satte meditations musik på, slukke alt lys, tændte op i brændeovnen og tændte for lidt sterinlys. Herefter lavde jeg et krus te med de 0,9 gram tørrede svampe.

Jeg indtog teen og de svampene, hvor der begyndte at ske noget. Det var som om noget blev forløst inde i mig, og jeg begyndte at græde i stride strømme, uden det på noget tidspunkt var ubehageligt, tværtimod. Havde lukkede øjne det meste af sessionen og hold da op hvor var det en fantastisk rejse i sammenspil med musikken, nærmest som om jeg kom på en rejse hvor jeg kom i et plante riget på et nærmest celleagtigt niveau der bølgede frem og tilbage i takt med musikken. Visuelt var der ikke de store forandringer bortset fra at stearinlysene lyste endnu klarere og de havde et ekstraordinært stort skær over sig.

Det hele peakede da jeg oplevede min mors død igennem hende ( jeg var en eller anden måde min mor) (hun døde for et halvanden års tid siden af en demens og sclerose ligende sygdom) Jeg blev nærmest lam, som hun var og var helt tør i munden af at have lagt som hun gjorde med åben mund. Det paradoksale af det hele var at selvom jeg græd som en pisket var det ikke ubehagligt. Jeg accepterede på en måde trippet/rejsen og selvom jeg nogle gange forsøgte at reflektere over mine to dejlige børn lykkedes det ikke.

Hele sessionen varede en 3 timers tid og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg begiver mig afsted.
Jeg ved ikke om man kan kalde det et bad trip, men jeg tror det ville have været sådan et, hvis det ikke var fordi jeg afklaret og accepterede trippets "udfald"

Er der nogle af jer der har "oplevet" en anden persons død?

Mvh Fujo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2017 05:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2017 18:46
Indlæg: 3
Du har højst sandsynligt ikke “oplevet” en anden persons død - overvej kraftigt om det nu ikke er tegn på skitzofreni, siger ikke du er psykisk syg men jeg siger at det sådan skitzofrene kan have det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2017 17:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Synes du Mr.Speededs kommentar er meget upassende. Egodød er en rimelig normal ting at opleve på psykedeliske stoffer. Lyder lidt ala det du beskriver (selvom disse også kan være langt mere overvældende end hvad du beskriver). Tænker derimod det lyder som et meget filosofisk og healende trip. Spændende hvorvidt du formår at integrere de tanker du har fået og om det kan hjælpe dig til at komme over din mors død.

Jeg har ikke selv oplevet nogen former for død på trips. Men jeg kender da udemærket det der med at kunne sætte mig i andres sted. Det har primært handlet om at sætte mig i sted med folk der var fysisk tilstede omkring mig, men i og med at du har haft lukkede øjne under det meste af trippet ophæves det fysiske rum vel også i højere grad i din bevidsthed.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2017 18:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 nov 2017 17:52
Indlæg: 15
Mr.speeded skrev:
Du har højst sandsynligt ikke “oplevet” en anden persons død - overvej kraftigt om det nu ikke er tegn på skitzofreni, siger ikke du er psykisk syg men jeg siger at det sådan skitzofrene kan have det.


Hvad snakker du om? Ekstrasensorisk perception er forholdsvis hyppigt forekommende på psykedelika, og er overhovedet ikke et tegn på skizofreni. Brugeren kan sagtens have oplevet sin mors død. Der findes mange dokumenterede eksempler på lignende oplevelser. Det er absolut ikke unormalt.

Fujo
Ja hvis ikke du havde formået at acceptere oplevelsen, så havde det udviklet sig til det man i narko miljøet kalder for et badtrip, pga. manglende forståelse for hvad der egentlig foregår. Det er disse oplevelser, der er mest transformerende, hvis de bliver velforløste.

Badtrip er et utroligt upassende udtryk, og burde slet ikke blive brugt, da det bare trigger angst, ved at man bruger det. Badtrip findes efter min egen personlige mening ikke, der findes kun velforløste og uforløste trip.

Assalam Aleikum :hjerte:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team