Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 mar 2018 00:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2018 18:36
Indlæg: 5
Halløj gutter.
Jeg har lige smagt på noget "90%" coke der kom med brevduen.
Det var desværre en skuffelse og var ikke engang på bølgelængde med det jeg får her hjemme.
Nogen der har erfaring med, hvad "man skal kigge efter", for at få det der bliver lovet? Altså "pure flakes, fischscale, uncut osv"
På forhånd tak!
Er ny herinde, så bær over, hvis det er postet forkert.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 10:14 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Køb fra sælgere som har god feedback, evt. søg på deres navn på google og se om der kommer noget op. Der er forskellige subreddits hvor sælgere nogen gange får feedback også.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 10:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2018 18:36
Indlæg: 5
Tak. Prøver Google
Dog havde den her vendor rigtig god feedback.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 17:43 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Jeg har en del gange efterhånden oplevet at folk bliver skuffede, når de prøver god kokain. Da de synes at det de normalt kan skaffe "sparker hårdere", er vildere osv. osv.

Så bare rolig, du er ikke den første. Problematikken er højest sandsynligt i dit tilfælde, det samme som for mange andre mennesker:

Det er ikke kokain du i virkeligheden er ude efter. Hvis du gerne vil være på, være helt oppe og kører og være herre blæst, som rigtig mange mennesker er blevet vandt til at forvente når de køber kokain. Men sådan er rent kokain IKKE.

Der er blandet noget i det meste kokain, der gør at det virker hurtigere og vildere, end rent kokain, som giver en meget rolig, subtil og lækker følelse, hvor man langt fra er helt oppe at ringe.

Nu skal jeg ikke kunne bedømme om du er blevet syndt eller ej. Men i mine ører kunne det sagtens være 90%rent. Min erfaring siger mig at vendors ofte pynter på renheden af deres kokain med +5-10%, men det er sjældent at de decideret snyder deres kunder.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 21:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2018 18:36
Indlæg: 5
Det er muligt, at det er det man søger :) .
Men jeg synes, at de gange jeg har fået noget rigtig godt, har det været "en klump" . I dette tilfælde er det bare pulver og meget stærkt at få indenbords. Men virkningen er slet ikke noget at prale af. Jeg har desuden købt en test, som nok kommer i morgen, for at se, hvor rent det i grunden er. Om ikke andet kan det give en indikation.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 22:26 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Trudt123 skrev:
Det er muligt, at det er det man søger :) .
Men jeg synes, at de gange jeg har fået noget rigtig godt, har det været "en klump" . I dette tilfælde er det bare pulver og meget stærkt at få indenbords. Men virkningen er slet ikke noget at prale af. Jeg har desuden købt en test, som nok kommer i morgen, for at se, hvor rent det i grunden er. Om ikke andet kan det give en indikation.


Om det er i klump eller pulver er ikke afgørende. Jeg fik i en periode noget hjem direkte fra Peru, og det var i pulver. Men det lyder mærkeligt at det var meget stærkt at få indenbords, da god koka ikke river så meget i næsen som almindeligt.

i forhold til at købe en test for at undersøge kvaliteten af sit produkt, så er det spild af penge hvis man er oppe i +50%. Alt over 50-60% giver det højeste udslag på farve skalaen. Den eneste rigtige måde du kan få testet dit shit på er ved at sende det til et laboratorie:

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 85&t=53060

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 23:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2018 18:36
Indlæg: 5
Synes også det ret mærkeligt, men de gange jeg har fået noget rigtig godt, har det til gengæld også kostet en del. men vil til en hver tid hellere have en til 1200 end end dårlig til 5,6,700.

Gør du ikke i sådan noget med "oprensning"?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 23:47 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Trudt123 skrev:
Gør du ikke i sådan noget med "oprensning"?


:lol: Det er hvad jeg ville kalde en underdrivelse. Det Koalabjørnen laver er ikke bare oprensning, det er komplet rengøring. +99% ren coke er fandeme et flot resultat. :lol:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2018 23:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2018 18:36
Indlæg: 5
Haha.
Ja, det kan jeg godt se ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2018 15:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Koalabjørnen skrev:
Der er blandet noget i det meste kokain, der gør at det virker hurtigere og vildere, end rent kokain, som giver en meget rolig, subtil og lækker følelse, hvor man langt fra er helt oppe at ringe.

Jeg tror der er noget om det. Men hvad er det for et stof de kommer i? Er det levamisol? Jeg kunne godt tænke mig at købe det, og eksperimentere med at finde det bedste blandingsforhold.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2018 23:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Enspænderen skrev:
Jeg tror der er noget om det. Men hvad er det for et stof de kommer i? Er det levamisol? Jeg kunne godt tænke mig at købe det, og eksperimentere med at finde det bedste blandingsforhold.


Mig bekendt så bliver levamisol tilsat allerede i det 'første led' af kæden, måske allerede i syntesen? Men jeg er langt fra sikker.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 10:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Enspænderen skrev:
Koalabjørnen skrev:
Der er blandet noget i det meste kokain, der gør at det virker hurtigere og vildere, end rent kokain, som giver en meget rolig, subtil og lækker følelse, hvor man langt fra er helt oppe at ringe.

Jeg tror der er noget om det. Men hvad er det for et stof de kommer i? Er det levamisol? Jeg kunne godt tænke mig at købe det, og eksperimentere med at finde det bedste blandingsforhold.

Ville fandme ikke indtage levamisol frivilligt. Ephedrin og amfetamin er ret normalt i kokain dog.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 14:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Har du prøvet kombinationen kokain + amfetamin? Måske skulle man tage en lille smule amfetamin for at pifte kokainen op.


Senest rettet af Enspænderen 05 dec 2018 18:03, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 dec 2018 16:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Er det ikke samme "problem" nogle oplever når de et vant til at tage Ecstasy, og de så får noget nogenlunde rent MDMA? Der er også mange der synes at de mangler noget i rusen.

Jeg har heldigvis aldrig prøvet Ecstasy, så jeg "mangler" ingenting i min MDMA :eyes:

Hilsen BluePill

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2018 17:54 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Enspænderen skrev:
Har du prøvet kombinationen kokain + amfetamin? Måske skulle man tage en lille smule amfetamin for at pifte kokainen op.

Ja har gjort det en del gange, men da jeg ikke er fan af kokain, plejer jeg kun at tage kokain sammen med amfetamin, hvis der ikke er mere amfetamin. Synes det er en fin nok blanding, men da amfetamin virker meget mere kraftigt, kan kokainen godt virke lidt fesent.
Dog er det heller ikke en blanding jeg vil anbefale, da man generelt advarer mod at blande stimulanser.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team