Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: IV Heroin
Indlæg: 27 jun 2018 23:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
I know ikke et populært emne, men efter års overvejelse har jeg besluttet mig for endelig at prøve det.
Jeg har tidligere erfaring med følgende; Alkohol, cannabis, amphetamin, kokain, MDMA.
Her den 1. Juli er det 1 år siden jeg sidst har været påvirket af noget som helst, jeg ville lige prøve 1 år uden nogen drugs, heller ikke alkohol, jeg ryger forresten heller ikke.
Grundet til 1 års pause er ikke pga. afhængighed, jeg er god til at styre hårde stoffer og har kun været afhængig af cannabis i mine teenage år og er nu 4 år røgfri til September.

Anyways jeg har tænkt mig at IV heroin også selvom jeg ved mange vil mene at det er det sidste man skal gøre pga. øget chance for afhængighed og størrer chance for en OD.
I vil nok også mene at jeg skal starte med at prøve andre opiater først da jeg aldrig har prøvet nogen som helst opiator. Men jeg vil prøve heroin, og jeg kan se at Erowid foreslår 5-10mg som første dosis.

Mine spørgsmål lyder dog på, hvor får man fat i sterilt grej til at mixe of skyde? Jeg har søgt og søgt og synes det er umuligt at finde noget i DK.
I gamle opslag herinde kan jeg se at der bliver nævnt apotek "værktøjssæt" men det har de ikke på mit apotek og ville hellere bestille det over nettet eller i en kanylebus hvis de eksistere
(jeg bor i nordjylland btw)

- Jeg har fundet 2 hjemmesider hvor jeg kan bestille et kanylesæt den ene er dansk men der er det udsolgt. link https://www.med24.dk/medicin-og-medicar ... r-12-1-stk

Overvejer dog at bestille fra denne. http://www.exchangesupplies.org/shopdis ... ricups.php

Jeg regner med at følge denne guide siden jeg får fat i Heroin #3 og kan forstå at det skal opløses i citrus syre for at kunne skydes.
Mit hovedsagelige spørsmål er bare hvor jeg får kanylesættet fra og om det sidste link er fint nok at bestille fra siden det ikke er fra DK og jeg ved ikke hvad tolden siger til hvis de finder nåle, selvom de lovligt kan bestilles på danske hjemmesider.
Mit alternativ hvis jeg ikke kan få få i det sterile grej er bare at købe en insulin sprøjte fra danske hjemmesider formentlig "nettomedical" og med alkoswaps men så bruge en ske, tap water, og citron syre fra Matas i stedet for en steril cooker, sterilt vand og sterilt citric acid.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 27 jun 2018 23:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
,.


Senest rettet af Freidrich Gauss 30 jun 2018 11:52, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 00:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Jeps skrev netop den lange smørre for at slippe fra prædiken. For jeg har læst dusinvis af opsalg både herinde og udelandske forums
hvor alle de tidligere heroin misbrugere fortæller hvordan de ville ønske aldrig at have startet. Jeg læste også et lang reddit post for et
par år siden jeg desværre har slettet som var den perfekte afskrækkelse fra at prøve det og det hjalp også, fordi den fortalte den gode
start og hvordan "forbruget" hurtig blev til et helvede. Ikke noget propaganda bare ren fakta og det er sådan det skal være.

Grundet til IV er fordi jeg har et udiagnoseret problem med min hals (mødfødt) og jeg har mange allergier
så lokal kontakt via indtagelse oralt eller insufflere er udelukket pga. min hals, så jeg kan kun IV eller plug drugs uden at få problemer med halsen.
Ellers ville jeg helt sikkert sniffe det eller endda ryge det, men det er ikke en mulighed.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 00:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 30 jun 2018 11:51, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 00:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Synes bare man bliver udstilt sådan når man skal spørge inde i et apotek. Og ja ved godt det er dumt at man tænker på image når men skal skyde heroin.

Men er der noget galt i at bestille værktøjet fra udlandet fra den hjemmeside jeg linkede?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 00:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 30 jun 2018 11:52, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 00:22 
Jeg tænker, at hvis du er så stærk, som du udgiver dig for at være(hvilket du muligvis er), så er du vel fløjtende ligeglad med, hvad de synes inde på apoteket?


Top
  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 00:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Jeg har før bestilt fra nettomedical og det gik fint, jeg er bare bekymret for at bestille fra udlandet hvis det skulle blive taget i tolden.

Hader bare apotek generelt fordi det ikke er privat, der står bare kunder og høre apoteren fortælle hvordan man skal smørre creme på diverse steder LOL!
Og hvis jeg skal stå og spørge efter nåle og kogegrej. Læste i et opslag herinde jeg skulle spørge om et orange værktøjssæt, men jeg ved ikke om de stadig hedder det.
Og jeg ved ikke om man både får insulinsprøjte, vat, citron syre, og kogegrej med som i dette link http://www.exchangesupplies.org/shopdis ... ricups.php
og jeg vil jo bare være fuldstændig udstillet hvis jeg skulle stå og spørge om der er kogegrej osv. med.

Men er der andre ting jeg skal vide? lyder 10mg som en fin dosis at starte med?
jeg har styr på at skyde følger bare denne video https://www.youtube.com/watch?v=Miv8i-slK2w


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 01:02 
Jamen så må du hellere bestille det på nettet. Jeg har ingen erfaring at byde ind med andet end, at jeg har købt en del sprøjter og kanyler på apoteket, uden jeg syntes det var pinligt. Men det var ikke til Heroin.
10mg er sikkert fint. Jeg har en bekendt som skød 20mg uden tolerance, hvilket han syntes var passende.

Pas på dig selv og husk, det er ikke noget som betaler sig at gøre til en vane! :hjerte:


Top
  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 01:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Mange tak for hjælpen skal jeg nok huske. Som sagt har jeg læst folks historier og generelt bare læst vildt meget op på det og ved godt selv hvordan afhængighed fungere da jeg selv har prøvet det.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 10:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
HamDenHøje94 skrev:
Jeps skrev netop den lange smørre for at slippe fra prædiken. For jeg har læst dusinvis af opsalg både herinde og udelandske forums
hvor alle de tidligere heroin misbrugere fortæller hvordan de ville ønske aldrig at have startet. Jeg læste også et lang reddit post for et
par år siden jeg desværre har slettet som var den perfekte afskrækkelse fra at prøve det og det hjalp også, fordi den fortalte den gode
start og hvordan "forbruget" hurtig blev til et helvede. Ikke noget propaganda bare ren fakta og det er sådan det skal være.

Grundet til IV er fordi jeg har et udiagnoseret problem med min hals (mødfødt) og jeg har mange allergier
så lokal kontakt via indtagelse oralt eller insufflere er udelukket pga. min hals, så jeg kan kun IV eller plug drugs uden at få problemer med halsen.
Ellers ville jeg helt sikkert sniffe det eller endda ryge det, men det er ikke en mulighed.


Du skriver du helt klart ville sniffe det eller ryge det fremfor IV, hvis du havde muligheden. Hvorfor fanden plugger du det så ikke bare i stedet?

Bare lige til eftertanke
https://www.youtube.com/watch?v=-9huWlXFA1s

Håber du finder de svar du søger, jeg kan heller ikke lige hjælpe med det desværre, men gider heller ikke give dig en større prædiken,udover at jeg virkeligt synes du skulle plugge det, fremfor IV.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 12:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Buttkraken: Har set den video så den også igen i går, den er virkelig god og minder meget om den reddit post jeg har snakket om.

Og jeg gider ikke plugge fordi jeg synes ikke det er worth at skulle sidde og have ræserrøv under hele rusen.
Sidst jeg prøvede på MDMA gik det godt i forhold til at jeg ikke fik nogen halsproblemer men jeg skulle bare ud og skide hele tiden,
også selvom jeg havde forsøgt en enema 5 gange før jeg begyndte. Plugging virker sikkert fint for mange men når jeg får en fremmed
væske op i røven (selv bare vand) så kan min krop ikke slappe af og bliver ved med at prøve at udskille det.

Og angående afhængighed, så vil jeg ikke gøre mig klog på IV heroin da jeg aldrig har prøvet opiater så det ville være ignorant at sige at jeg forstår hvad i siger.
Det er ligesom at fortælle en forældre at du forstår deres smerte hvis deres barn er bleven dræbt eller på anden måde død. For har vi ikke prøvet det kan vi på INGEN måde
vide hvordan det er og det samme med afhængighed af diverse stoffer. Med det sagt så afhænger afhængighed af ens livssyn og hvordan man opfatter stoffer.
En person der ikke har andet at lave en at vente på det næste drug og ikke har nogen passion for noget hverken hobbies eller arbejde har en STOR chance for at blive afhængig
hvorimod en livsnyder der ser stoffet som en oplevelse men glæder sig til at fortsætte træning, rejse eller jagte en karrierer ikke har ligeså stor chance for misbrug.
Misbrug handler UDELUKKET om en persons tankegang, stoffer gør ikke automatisk en til misbruger det gør ens tankegang omkring dem. Denne video forklare det perfekt. https://www.youtube.com/watch?v=ao8L-0nSYzg

Med det sagt så bliver jeg alligevel nødt til at takke jer for jeres advarelser. Jeg har læst hundredevis af opslag herinde og andre forums hvor medlemmer altid prøver at guide nybegynder til et hvert givent stof i den rigtige retning eller endda fraråde folk at prøve heroin fordi "det er ikke bare en enkelt gang" så respekt for harm-reduction.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 15:26 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Plejer opiater ikke give mega meget forstoppelse? Tænker da at det må stoppe den tyndskid du frygter

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 16:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 30 jun 2018 11:52, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 16:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Synes du burde prøve at sniffe først. Du mister vidst 40% absorbering, får en mindre in your face rush, men slipper for at måske skulle på hospitalet, grundet et... Øøø, "abcess"

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 19:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Læbepomaden skrev:
Synes du burde prøve at sniffe først. Du mister vidst 40% absorbering, får en mindre in your face rush, men slipper for at måske skulle på hospitalet, grundet et... Øøø, "abcess"


Har du ikke læst opslaget? Jeg kan ikke insufflere det da jeg har et udiagnoseret problem med min hals så mine eneste ROA´s er plugging eller IV. Ellers ville jeg elske at sniffe det, synes det er awesome at sniffe men kan jeg desværre aldrig igen.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 28 jun 2018 20:24 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
HamDenHøje94 skrev:
Med det sagt så afhænger afhængighed af ens livssyn og hvordan man opfatter stoffer.
En person der ikke har andet at lave en at vente på det næste drug og ikke har nogen passion for noget hverken hobbies eller arbejde har en STOR chance for at blive afhængig
hvorimod en livsnyder der ser stoffet som en oplevelse men glæder sig til at fortsætte træning, rejse eller jagte en karrierer ikke har ligeså stor chance for misbrug.
Misbrug handler UDELUKKET om en persons tankegang, stoffer gør ikke automatisk en til misbruger det gør ens tankegang omkring dem. Denne video forklare det perfekt. https://www.youtube.com/watch?v=ao8L-0nSYzg


Afhængighed kommer meget an på personlighed og det sted, man er i livet ja. Forskellige typer mennesker vil være draget af forskellige typer stoffer. Og som du siger betyder det enormt meget, hvad man har at falde tilbage på. Folk med familie, job og andre interesser har meget bedre vilkår for at undgå afhængighed.

Men visse stoffer og indtagelsesmetoder øger generelt risikoen for afhængighed for de fleste. Nogle stofklasser er også mindre taknemmelige end andre mht at overvinde sin afhængighed pga stærk fysisk afhængighed. Som f.eks. benzodiazepiner og opioider. Dertil kommer også risikoen for overdosering, som unægteligt er højere for opioider end mange andre stofklasser.

Angående den video, så synes jeg den har nogle gode pointer. Der fortæller meget om, hvordan psykisk afhængighed fungerer. Men det passer ikke, at folk i smertebehandling ikke bliver afhængige. Masser af mennesker verden over bliver afhængige af opioider hvert år, fordi de er i smertebehandling og får dem udskrevet af lægen/hospitalet. Det skyldes ofte, at lægerne ikke gør deres arbejde godt nok for at forhindre afhængighed. Men ikke desto mindre sker det i stor stil.

Hvad du end ender med at gøre, håber jeg du passer på og har dyb respekt for det.
Der er desværre flere medlemmer fra vores forum, der har taget billetten pga heroin. Også meget velfungerende mennesker, som ellers blev opfattet som vidende og fornuftige.

Jeg kan i øvrigt anbefale denne tråd på bluelight:
http://www.bluelight.org/vb/threads/704 ... MEGATHREAD

Be safe :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 07:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg så engang en dokumentar om smertebehandling/heroin i USA. Der fortalte de at 80% af USA’s heroin misbrugere startede som smertepatienter - tallet er nok lidt højt, men.

Angående dit valg at ville skyde heroin så forstår jeg det stadig ikke efter at have læst din post og dine begrundelser men vil alligevel sige respekt for at du spørg til råds og sætter dig ind i tingene! Det er første step og alle burde gøre det! Jeg kan se at advarsler ikke hjælper her, så vil bare ønske dig god tur, og håber du opdatere os løbende! :)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 11:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Har også set rigeligt med dokumentare og ja 80% er nok rimelig højt, men størstedelene der bliver hooket starter jo med smertestillende medicin, og for det meste skyldes
overgangen til heroin jo også at lægerne bare cutter them off uden at trappe dem ordentlig ud. Og ja jeg har læst over 100 opsalg de sidste år både herinde men mest udenlandske forums,
så vil da mene jeg ikke er helt blank.

Jeg er virkelig spændt på hvordan det er fordi alle får det til at lyde som om at det er 99.99999% sikkert at man bliver misbruger hvis man IV´er heroin første gang.
Men læste en god kommentar fra en bruger på bluelight i går der nævnte at det ser jo ud som om stort set alle er blevet misbrugere første gang når man læser på forums,
men det giver et forkert tal da medlemmer på forums kun udgør 20-30% af folk der bliver hooket (skrev han, jo ikke faktiske numre but you get the point)
Så når man søger omkring heroin oplevelser og første gang osv. på forums med folk der ofte bruger alle slags stoffer så får man jo ikke fat i de personer
ude i hverdagen der bare har prøvet det en enkelt gang. For der er jo MANGE flere der har prøvet det og ikke bleven afhængig ligesom med alle andre drugs.

Man skal også prøve at fjerne taboo aspektet omkring IV for det er ikke NØDVENDIGVIS farligere, man får også IV morphine som jo er deluxe heroin på hospitalet efter en operation
og der bliver man ikke nødvendigvis misbruger. Min lillebror brækkede sit ben under en arbejdsulykke og han siger også at flydende morphine er det bedste han har prøvet, men
han har drømme og masser af sjove ting at lave efter han fik det godt igen så det sætter tankerne på rette spor. At IV stoffet har en MEGET større chance for fejl da vi ikke ved stoffets styrke
men udover det så er det jo bare som alle andre stoffer.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 29 jun 2018 14:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Man skal også prøve at fjerne taboo aspektet omkring IV for det er ikke NØDVENDIGVIS farligere, man får også IV morphine som jo er deluxe heroin på hospitalet efter en operation


Til dels enig, til dels uenig.

Det er en skam at der hurtigt kan virke som en heksejagt ligeså snart der bliver talt IV. Det stivner lidt den åbne snak folk kan have. Når det er sagt, er der måske også en grund til at det er et stigma, hvilket nok er at de fleste hurtigt ender i mere bøvl end de havde forudset, og som jyde hader jeg bøvl.

Og rigtigt at det ikke nødvendigvis er farligere, men på hospitaler har man professionelle folk til at arbejde på sig. Lidt anderledes end at have sig selv, der sidder og prøver at stikke første gang.

JEG synes en god idé ville være at planlægge fremadrettet, hvordan du vil håndtere det. Det kommer højst sandsynligt Til at blive en god oplevelse du gerne vil have igen, lidt ligesom en ferie. Det er også helt fint, bortset fra at den her slags ferie bliver dyrere og dyrere, desto oftere man gør det. Så hvis du laver en plan der hedder max. 1-3 gange om måneden og husker riiiigtigt godt på det nummer, så kan du allerede se de røde lamper blinke når du får lyst til det mere end de 1-3 gange. Hvis det ender med at ske, synes jeg du burde have nogen at fortælle det til, hvad end det er en god ven, boardet her, en random person på nettet, et eller andet. Et sidespor kan rettes op på desto hurtigere man tager fat i det, men der er du ikke endnu (vil jeg i hvert fald mene).

Håber det lykkedes med eksperimentet for dig og at du fortsat vil dele ud af dine erfaringer med processen. Det er interessant, men relativt mere farligt end at drikke øl, men lad os håbe det bringer mere godt end skidt med sig.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team