Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 22 jul 2018 18:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 16:43
Indlæg: 36
Nu har jeg skrevet på flere forums angående min oplevelse med det så jeg copy paster bare teksten som står på engelsk da jeg ikke magter jeg skrive det på dansk.

I did it some days ago I registered blood in the vein but when I tried to shoot it the needle fell out of my vein so I only shot 20 units into my skin (skin popping) so I got 15mg of heroin. I felt light headed and got extremely tired and started nodding too, I didn?t feel any euphoria at all, and time went by so fast. In conclusion it?s the most boring drug I have ever tried, caffeine is probably even more exciting to me. Damn it was boring.

I have read hundreds of pages from guides and threads to be the most responsible and safe as I could and even bought a brand new scale and sterile injection equipment that I had to order from a foreign country and then I don?t even get an awesome experience!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 22 jul 2018 18:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hm, folk er vel forskellige, men lyder da til du har fået nok hvis du har siddet og noddet, så måske er heroin bare ikke noget for din krop?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: IV Heroin
Indlæg: 26 jul 2018 21:09 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Hvis du har mange allergiere og du siger, at du ikke kan indtage stoffer oralt/sniffe, så synes jeg det lyder som en dum ide at eksperimenter med heroin.
Opioider er potente på mange områder og udover den virkning som du er efter, så er de også potente i frigivelse af histamin.
Hvorfor ikke starte med 10 mg morfin hurtig virkning og se hvor det bringer dig hen?
Hvis dit svar til 10 mg morfin oralt ikke kan lade sig gøre pga din hals eller hvad det nu er så håber jeg du holder dig langt væk fra iv heroin.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team