Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 29 jul 2018 19:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Jeg er idag vendt hjem fra Langelandsfestivalen efter en hård og meget mærkelig kredser. Jeg havde planlagt at fyre den max af, da jeg har planlagt at ligge stoffer og hash på hylden i et godt stykke tid.
Jeg tog stoffer i store mængder hverdag, men jeg havde underligt nok ikke problemer med at få de 4-5 timers søvn nogle af dagene.

Jeg havde købt 3g MDMA, 1g MDA, 1,5g Keta, 50x lattergas patroner og 2g kvalitets amf, som skulle holde til hele festivalen. Jeg startede dag 1 med at tage cirka 0,3 MDMA med 1 domino kix, uden jeg havde hangover næste dag. De næste dage tog jeg kun cirka 0,1-0,2 MDMA, lidt amf og lidt kix, også uden noget hangover. Torsdag delte mig og 3 andre min pose Keta og jeg indtog cirka 1,5g MDMA den dag. Torsdagen var kongsted inde på pladsen for at give koncert, og i sekundet jeg trådte ind til koncerten var jeg ligeglad med døden. Jeg kørte på fuldsmadre hele vejen indtil fredag aften hvor jeg dumt besluttede at tømme mit sidste 1g MDA og 1 kix fra min ven. Jeg kan ikke huske hvad der skete fredag nat, og var smadret hele lørdag eftermiddag og aften. Idag og jeg haft dirre og har opdaget at jeg har tabt mig 16 kilo på 8 dage. Jeg glemmer konstant hvad jeg tænker på og jeg får hjerne zapps hvert 30 sekund og min hud og øjne er blevet kineser gule. Jeg kan af og til mærke øverst til højre under brystet, at noget vil ud igennem huden inden fra?????Det er også som om jeg har et hjerte i maven som nærmest slår inde fra som en puls bare meget kraftigere.
Mit hjerte pumper med en gennemsnits hastighed på 90-130 slag i sekundet når jeg står op.

Nogle der har erfaringer med en tur som denne, som har kommet sig igen? Hvis i har, må i gerne give nogle råd til hvordan jeg klare mit liv igennem uden konstant lidelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 19:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Stop dit overforbrug med en kold tyrker og tag minimum 6 mdr pause det burde hjælpe.
Mht her og nu hjælp har jeg ikke noget Quick fix men go bedring.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 19:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Er du så færdig en tur. 16 kilo på 8 dage?
Har du fået noget fornuftigt at spise og drikke i løbet af festivalen?

Du er lige vendt hjem, så det skal nok blive bedre, om det bliver helt godt igen må tiden vise, men jeg havde personligt taget et smut på skadestuen for at blive tjekket igennem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 19:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Hindbærroulade skrev:
Er du så færdig en tur. 16 kilo på 8 dage?
Har du fået noget fornuftigt at spise og drikke i løbet af festivalen?

Du er lige vendt hjem, så det skal nok blive bedre, om det bliver helt godt igen må tiden vise, men jeg havde personligt taget et smut på skadestuen for at blive tjekket igennem.


Jeg har nærmest intet vand drukket og næsten intet spist udover morgenmaden. Men kan næsten ikke spise noget pga min mave sviger og syre hver gang jeg spiser noget eller drikker...

Jeg har allerede været på hospitalet før pga MDMA, og lægerne tager næsten aldrig en stofskadet seriøst, og slet ikke hvis man kommer på egen hånd dagene efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 19:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Et vægttab på 16 kg., på en god uges tid, er alarmerende, ja, men du har ikke tabt 16 kg. muskler og/eller fedt på 8 dage. Dit vægttab er primært væske, men det er stadig en hård omgang du har udsat dig selv for.
Klichérådene med vand, sund kost og let bevægelse gælder stadig, så hvis du tager sig selv seriøst, så må du lige se at få ryddet lidt op efter dig selv, ved at gøre noget godt for din krop.
En kammerat blev indlagt pga. for meget knark til en festival, efter han med egne ord begyndte at 'skide grønt', og der fik han at vide at han han havde gamblet voldsomt med sin indmad.
Det var den øjenåbner han havde brug for, for lige at træde et skridt tilbage, og tage et par ting op til overvejelse.
Lige nu er din hjerne og krop voldsomt zappet og stegt, og det mindste du kan gøre er at tage en lang pause nu, og prøve at holde dig sund i mellemtiden.

Diskussionen skal ikke tages her, men det var jo dig der selvsikkert konstaterede at dig og dine venners MDMA doser ikke er farlige og at du stolt havde været fesen af de sidste 9 år, men nu har du fået en sund reminder om at det her ikke er legetøj.
Ingen hate herfra, se at få det bedre, og tag alligevel forbi en fagperson hvis ikke du får det bedre.
Jeg har selv presset min krop voldsomt, særligt i mine unge dage, og jeg ved godt hvordan det føles, når man ikke har en bremseklods..

Igen, sund kost, masser af vand og en gåtur!
Du kan evt. købe noget Revolyt på apoteket, som man normalt tager ved diarré og væsketab.. Så du kan få din væske- og saltbalance op at køre igen, i kombination med en masse vand.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 20:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
psy_jørgen skrev:

Jeg har allerede været på hospitalet før pga MDMA, og lægerne tager næsten aldrig en stofskadet seriøst, og slet ikke hvis man kommer på egen hånd dagene efter.


Du tager det jo heller ikke selv seriøst? Altså, ja det er synd for dig osv., men med et kig på din historie af posts, så vil du gerne være så blæst som muligt.
Det ville ikke undre mig, om du kradsede af inden for få år, og for at vi ligesom forhåbentlig kan undgå det, så bliver du simpelthen nødt til at forstå alvoren i det, som du har gang i.
Og det tror jeg først du forstår, når du lader dig underkaste totalt til en eller flere former for behandling.

Andet har jeg ikke at sige - der er absolut intet underligt i, at du har det så voldsomt, som du har.
Men jeg håber du vil tage din egen sindssyge tur seriøst og få noget hjælp.
Det du kan gøre for at komme dig, er at spise en masse mad dagligt, gerne varieret, drikke en masse vand, sove når du føler for det (dvs. også lure - sov så meget som muligt), komme ud og snakke med nogle venner, og så vigtigst af alt - undgå narko i i hvert fald seks måneder, gerne et par år. Det er nok tiltrængt.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 21:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 aug 2012 19:57
Indlæg: 269
psy_jørgen skrev:
Jeg havde planlagt at fyre den max af, da jeg har planlagt at ligge stoffer og hash på hylden i et godt stykke tid.

Muligvis heller ikke den smarteste måde at indlede en pause på, eftersom mere ofte vil have mere, når det gælder de stoffer du indtager. Du gør det kun svære for dig selv, ved at have denne indstilling.
Forhåbentlig kan din tilstand her efterfølgende, få dine øjne op for hvad du har gang i. Få noget professionel hjælp, hvis du ikke kan stoppe efter det her, livet er simpelthen for kort til at brænde hjernen af på den måde.

God bedring.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 22:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Jeg er lige vendt hjem fra lægevagten. Jeg fik fortalt at grunden til mit dirré, var at min milt har været ved at sprænge og at leveren har været yderst presset. Jeg skal ud på sygehuset imorgen igen og blive scannet for ar på hjertet, da min puls konstant er høj....

Håber fanme jeg har lært min lektie....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 22:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
psy_jørgen skrev:
Håber fanme jeg har lært min lektie....

Det er kun dig selv der kan vælge at lære lektien. Vælg nu at tage det alvorligt.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 22:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Sorry to say men kan seriøst ikke forstå hvordan du kunne have regnet med andet udfra hvordan du har behandlet dig selv.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 22:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Buttkraken skrev:
Sorry to say men kan seriøst ikke forstå hvordan du kunne have regnet med andet udfra hvordan du har behandlet dig selv.


Du har ret, men jeg havde kørt i næsten 10 år med tunge doser uden det var der problemet var. Altså jeg har aldrig før nu oplevet at tunge doser har givet slag tilbage, kun at urene og alternative stoffer har gjort.
Det er 100% mig som burde vide bedre, men mig og mine venners erfaring gjorde mig blind...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 22:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
At du har gjort det længe betyder bare ikke at det er sikkert. Det betyder bare at du har været virkeligt heldig, hvilket det også lyder til at du selv kan se nu. IMO er det rent held at det her ikke er sket for længe siden eller endnu værre at du ikke er død for længe siden. Håber du har lært noget og at du virkeligt holder en lang pause eller stopper helt med det her. Og hvis du begynder igen i det mindste bare lærer at tage nogle ansvarlige doser, så hverken du eller dine venner kradser af.
God bedring og pas nu på dig selv.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 22:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 nov 2015 14:40
Indlæg: 88
Jeg håber virkelig, at du har brændt nallerne og har taget ved lære af alt dette.
Jeg tror, at du skal søge indad og spørge dig selv, hvorfor du har gang i sådan en selvdestruktiv adfærd.
psy_jørgen, hvor gammel er du?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 23:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
FiveHours skrev:
Jeg håber virkelig, at du har brændt nallerne og har taget ved lære af alt dette.
Jeg tror, at du skal søge indad og spørge dig selv, hvorfor du har gang i sådan en selvdestruktiv adfærd.
psy_jørgen, hvor gammel er du?


Jeg er 25 år gammel....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 23:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Jeg er villig til at stoppe med alle stimulanser forevigt, hvis jeg ved at jeg ikke vil lide af hjerne zapps og deprimeret tanker resten af mit liv...Jeg kan bogstaveligt ikke sove uden at jeg blive kastet op af sengen hvert 30 sekund af et kæmpe stød....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 23:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Man kan vel sammenligne det med alkohol...

Man kan godt drikke sig totalt vissen og stå eller ligge og brække sig hver weekend i mange år, men en skønne dag får man lagt sig forkert, og brækker sig, og er for stiv til og registrere det, og bliver derfor kvalt i sit eget bræk.

Lidt et ekstremt eksempel, men som du kan se, så kan det fint lade sig gøre og gamble med tingene over en længere periode, men pludselig en dag kommer du i en livsfarlig situation, fordi mere ville have mere, og så er risikoen for uheld meget større.

Det er sgu folk som dig der ødelægger rusmidlernes ry for alle os andre, der godt kan respektere dem, ved ikke og tage dem seriøst.

Som du selv så smukt skriver, så var du ligeglad med døden, og du skulle bare have endnu mere. Totalt sindssyg tankegang efter min mening.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2018 00:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
Ja, jeg ved godt det er noget lort jeg har rodet mig ud i. Men tror du at jeg kommer af med de der hjernezapps?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2018 01:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Jeg tror godt at du kan komme af med det. Det kræver nok bare, at du ikke tager stimulanser eller MDMA(-lignende) substanser i mange år fremadrettet.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2018 01:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2018 11:57
Indlæg: 69
Geografisk sted: Odense
spaffeh skrev:
Jeg tror godt at du kan komme af med det. Det kræver nok bare, at du ikke tager stimulanser eller MDMA(-lignende) substanser i mange år fremadrettet.


Hvor mange dage tager det cirka at komme sig, så man ikke konstant vågner når man sover pga dem?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jul 2018 01:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Det er der ikke forsket i mate. Eller, det tvivler jeg stærkt på.
Så jeg kan ikke sige det. Giv det en tre måneders tid hvor du samtidig kan opsøge hjælp. Så er brainzapsne forhåbentlig minimale.
Uden at vide det tror jeg også, at du vil have nemmere ved at få det i fremtiden, hvis du ikke tager det seriøst m8.

Mangler du noget at leve for eller hvad sker der?

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team