Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 27 jul 2018 21:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg kan slet ikke forestille mig at se film på MXE.
Prøvede det for nogle år siden til en fest, og jeg blev totalt indelukket, kunne ikke tale, og når jeg lukkede øjnene i, kom jeg ud på en flyvetur i det ydre rum med enorm fart og farvelade! Spøjst stof.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2018 12:18 
Man har taget alt for få stoffer, hvis man har lyst til at kigge i film. Det lyder godt nok anti klimax og kedeligt!
Fyld den ene hånd med frimærker, og den anden med Ecstasy slug lortet og se, om ikke du har lyst til at lave noget andet i stedet. :hjerte: 8) 8) :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 28 jul 2018 13:17 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Når man tripper sørger hjernen for at skabe sin egen film. En ydre film hæmmer bare trippet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2018 22:00 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2014 23:56
Indlæg: 62
Jeg kan ligge og stene den ene film efter den anden, godt lam på Oxycodon. Mums!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2018 23:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ø Tripperen! skrev:
Man har taget alt for få stoffer, hvis man har lyst til at kigge i film. Det lyder godt nok anti klimax og kedeligt!
Fyld den ene hånd med frimærker, og den anden med Ecstasy slug lortet og se, om ikke du har lyst til at lave noget andet i stedet. :hjerte: 8) 8) :hjerte:


Haha enig! Så er man altså stået for sent op, hvis man overhovedet har hjernekapacitet til at forstå eller kan finde fjernsynet i alle de farver og mønstre! :P

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 aug 2018 23:41 
Bl0dpump skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Man har taget alt for få stoffer, hvis man har lyst til at kigge i film. Det lyder godt nok anti klimax og kedeligt!
Fyld den ene hånd med frimærker, og den anden med Ecstasy slug lortet og se, om ikke du har lyst til at lave noget andet i stedet. :hjerte: 8) 8) :hjerte:


Haha enig! Så er man altså stået for sent op, hvis man overhovedet har hjernekapacitet til at forstå eller kan finde fjernsynet i alle de farver og mønstre! :P


Ja det var i hvert fald tilfældet for mig i skrivende øjeblik, hvor jeg lige var kommet ned fra et 400µg LSD trip og en MDMA dosis som holdes hemmelig, for at undgå at HR gutterne kokser totalt ud, på Boom. Danse svømme, danse svømme, danse svømme, af med tøjet på med tøjet, af med tøjet på med tøjet, ned i en hængekøje og chille, kigge på måneformørkelse og blodmåne som ikke kunne ses for visuals :D :hjerte:

Ja sørg bare for at tage nok, så sucker TV balls! :lol:


Top
  
 
Indlæg: 07 aug 2018 08:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Noget jeg personligt har fundet meget interessant er at kigge film på dissociativer, især flotte æstætiske film, gerne animeret og gerne i et mørkt lokale.

Både fordi det er hyggelige film i sig selv, men også fordi det for mit vedkommende har været med til at åbne op for nogle arketypiske opbygninger af historier og hvad de er bygget op af, meget lig med nogle af de ting som Jung snakker om angående arketyper, uden at skulle lyde alt for højtravende, når man vel bare er en end gut der godt kan lide lidt knark heh.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2018 09:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
^ præcis. Så A Cure For Wellness på keta, og der er bare noget med æstetiske film og keta. Man kan ligesom nemmere dissecte filmen, ligesom man kan dissecte sine tanker nemmere, når man er på keta.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2018 18:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg kunne forestille mig at doctor strange også var ret fed at se på keta eller lignende pga. alle de psykedeliske effekter

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2018 18:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Buttkraken skrev:
Jeg kunne forestille mig at doctor strange også var ret fed at se på keta eller lignende pga. alle de psykedeliske effekter

Jeg er gået igang med at se The 100 som du anbefalede. Hende der spiller Octavia i serien, ikke?.. Jeg har lyst til at slikke hende i samtlige kropsåbninger!
Hvis jeg kunne tage en højdosis noget, som ville sende mig ind i det univers, ved siden af hende, så ville jeg gerne bo der indtil solen brænder ud.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2018 20:00 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Halose skrev:
Buttkraken skrev:
Jeg kunne forestille mig at doctor strange også var ret fed at se på keta eller lignende pga. alle de psykedeliske effekter

Jeg er gået igang med at se The 100 som du anbefalede. Hende der spiller Octavia i serien, ikke?.. Jeg har lyst til at slikke hende i samtlige kropsåbninger!
Hvis jeg kunne tage en højdosis noget, som ville sende mig ind i det univers, ved siden af hende, så ville jeg gerne bo der indtil solen brænder ud.

Det er sjovt, jeg synes virkeligt ikke at hun er tiltrækkende! Måske det er pga. figurens personlighed. Derimod er jeg virkeligt meget på Clarke, Raven og Lexa!

Hvad synes du om serien? Synes starten er ret fesen og meget teenage agtig og umoden, men synes virkeligt den bliver ret fed i løbet af første sæson og især anden og tredje sæson. Kørte lidt død i den i sæson 4 dog og har faktisk slet ikke set den færdig og nu kan jeg se at der også er en sæson 5, som jeg slet ikke vidste var udkommet. Jeg må lige tage mig sammen og se den.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 aug 2018 23:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Buttkraken skrev:
Det er sjovt, jeg synes virkeligt ikke at hun er tiltrækkende! Måske det er pga. figurens personlighed. Derimod er jeg virkeligt meget på Clarke, Raven og Lexa!

Hvad synes du om serien? Synes starten er ret fesen og meget teenage agtig og umoden, men synes virkeligt den bliver ret fed i løbet af første sæson og især anden og tredje sæson. Kørte lidt død i den i sæson 4 dog og har faktisk slet ikke set den færdig og nu kan jeg se at der også er en sæson 5, som jeg slet ikke vidste var udkommet. Jeg må lige tage mig sammen og se den.

Altså Clarke, og især Raven, måtte også gerne pisse i min morgenkaffe, det er helt sikkert. Lexa ved jeg ikke om jeg har set endnu, jeg er kun kommet til afsnit 7, i sæson 1.
I starten vidste jeg ikke om det var noget for mig, jeg fik også lidt de her teenagevibes du snakker om.. Det smagte lidt af Hunger Games, blandet med Månebase Alpha eller sådan noget, men efter jeg er blevet suget mere ind i det univers, er jeg faktisk blevet hooked.
Og jeg har lang vej igen, og det er alletiders :mrgreen:

Clarkes far er i øvrigt ham der spiller Danny Samson, i filmen Felon.. Aka. den overskægsbærende præmiepsyko fra Arian Brotherhood.. Det er vildt hvor meget et overskæg og døde makreløjne kan gøre!

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 01:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Halose skrev:
Hende der spiller Octavia i serien, ikke?.. Jeg har lyst til at slikke hende i samtlige kropsåbninger!
Hvis jeg kunne tage en højdosis noget, som ville sende mig ind i det univers, ved siden af hende, så ville jeg gerne bo der indtil solen brænder ud.


Det er sgu da moren på rumskibet der er den lækre!! Der er et eller andet ved hende der Octavia, der gør hun ser underlig ud.

I øvrigt epic necromancy på en lørdag nat.

Edit: Og ja, som du skriver længere nede, Raven er også rigtig, rigtig fin.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 03:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Leah skrev:
Halose skrev:
Hende der spiller Octavia i serien, ikke?.. Jeg har lyst til at slikke hende i samtlige kropsåbninger!
Hvis jeg kunne tage en højdosis noget, som ville sende mig ind i det univers, ved siden af hende, så ville jeg gerne bo der indtil solen brænder ud.


Det er sgu da moren på rumskibet der er den lækre!! Der er et eller andet ved hende der Octavia, der gør hun ser underlig ud.

I øvrigt epic necromancy på en lørdag nat.

Edit: Og ja, som du skriver længere nede, Raven er også rigtig, rigtig fin.

Lexa > raven > Clark > Lincoln > Clarks mor > octavia

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 07:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Leah skrev:

Buttkraken skrev:

I skal begge stille flasken fra jer!!

Men ja, Raven er rigtigt sød. Og Ja, Clarks mor er en MILF. Og jeg er vild med Octavia, og hendes flabede, firskårne grækeransigt.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 08:43 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Når en tråd om film stoffer ender i hvilke stjerner man vil pille i stjernen så ved man at man er på psy


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2018 13:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Fso skrev:
Når en tråd om film stoffer ender i hvilke stjerner man vil pille i stjernen så ved man at man er på psy

True :lol:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team